Chidaneh.com placeholder image

4 ترفند عالی برای نصب تابلوها در خانه

به قلم: گلنار

اگر تا کنون دیواری را به عکس های مورد علاقه تان اختصاص داده باشید حتما می دانید که انتخاب عکس ها یا خریدن پوستر ها، یا چاپ کردن عکس‌ها قسمت راحت این کار است. همه ما با بخش سخت این ماجرا که بعد از خرید یا چاپ اتفاق می‌افتد روبه‌رو شده‌ایم: چگونه تابلوها را چیدمان کنیم؟ چه قابی با چه رنگی باید انتخاب کنیم؟ در چه ارتفاعی باید تابلو را آویزان کنیم؟ در این ویدیو با ما همراه باشید تا این موضوع را با هم بررسی کنیم.

سرویس خواب بالسا

اصول نصب تابلوها در خانه

همان طور که در ویدیو می بینیم، چیدمان تابلوها به طور کلی می توانند به دو صورت متقارن و نامتقارن انجام شوند. انتخاب هر کدام از این چیدمان ها می تواند به عوامل مختلفی ابعاد دیوار، اندازه تابلوها و سبک کلی دکوراسیون بستگی دارد. در کنار این موارد نکات زیر را هم مدنظر قرار دهید:

  • قاب‌ها و تابلوها را در خط دید نصب کنید
  • آثار هنری را به صورت شبکه‌ای نصب کنید
  • به گونه‌ای تابلوها را در کنار هم قرار دهید تا هم کلیت آن‌ها در فضا به چشم بیاید و هم تک‌تک آن‌ها به خوبی دیده شوند
  • به فضای بیرون قاب هم فکر کنید
ترفند نصب تابلوها

چیمان تابلوهای چوبی

مدل چیدمان هایی که دیدین، یکی از راه های استفاده از چوب تدر دکوراسیون خانه هامونه. اما غیر از این قاب ها، انواع مبلمان و وسایل چوبی هم هستند که با هدف نزدیکی و دوستی با طبیعت شدن و فضای متفاویت رو به وجود میارن.  علاوه بر این تمامی این بیشتر به سبک روستیک و شابی شیک طراحی و ساخته میشن. (نشان دادن دو مدل از وسایل)

ترفند نصب تابلوها

 

ترکیب رنگ ها ویژگی مهم دیگری هستند که در این کارها به خوبی دیده می شوند. روش کار به این صورت است که اعتقاد دارند باید به منشا هر رنگ فکر کرد، این که از ترکیب کدام رنگ های مادر به وجود آمده اند و در نتیجه طبق هارمونی فکر شده کنار هم قرار داده شوند. دقیقا مثل نت های موسیقی که وقتی درست کنار هم قرار بگیرند، نوای خوش اهنگی را خلق می کنند.
 

برای انتخاب کالای مورد نظر خود می توانید از بخش ثبت درخواست چیدانه کمک بگیرید.

 

مطالب بیشتر:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
nazanin kd در تاریخ 15 آذر 1393
مورد 5 رو خیلی دوس دارم.

ثبت دیدگاه