Chidaneh.com placeholder image

میز چوب و فلز، ترند دکوراسیون چوبی روستیک

به قلم: یاسمین ثریا

چند سالی است که در صنعت دکوراسیون، استفاده از چوب و فلز بسیار مد شده است؛ به خصوص میز چوب و فلز که به نمای خانه‌هایی با سبک روستیک خیلی می‌خورد. اگر شما هم این حس و حال دنجی که چوب به خانه می‌دهد را می‌پسندید، بیایید با هم نمونه‌هایی از این این سبک دیزاین را ببینیم. انگار گوشه‌ای از جنگل‌های بکر و کلبه‌های دنج میان آنها به دل بازار مبلمان آمده است. این همه مبل، میز و لوازم چوبی زیبا همه در کنار هم، شما را به عالم رویا می‌برد. جایی که بتوانید یک خانه زیبا با دکوراسیون روستیک را به همراه میز چوب و فلزی بسازید و در فضای امن آن، حس خوشی را تجربه کنید.

انواع میز چوب و فلز

انواع میز چوب و فلز

برای انتخاب بهترین مدل میز چوب و فلز، ابتدا بهتر است، نگاهی به مدل‌های آن بیاندازیم. اگر همین مدل‌های ساده را دقیق بنگریم، متوجه می‌شویم، انواع میز چوب و فلز بسیار گسترده است و با این دو متریال طبیعی، می‌توان چه طرح‌های چشمگیری را، برای هر نوع سلیقه‌ای به صنعت دکوراسیون عرضه کرد.

chidaneh ad banner
میز ناهار خوری چوب و فلز

میز ناهار خوری چوب و فلز

اگر موافق سبک روستیک هستید و دوست دارید، تنها یکی از المان‌های منزل‌تان از این سبک تبعیت کند؛ می‌توانید میز ناهار خوری چوب و فلز را انتخاب کنید. میز ناهار خوری چوب و فلز از آن جهت مهم است که پایه‌های ساده و کم‌جای فلزی آن، با خانه‌های 1 یا 2 خوابه و کوچک امروزی بسیار هماهنگی دارند. البته حتما نباید آپارتمان زیر 120 متر داشته باشید که سراغ این سبک میز ناهار خوری بروید. بسیاری از ساکنان ویلاهای مدرن و لاکچری با متراژ بالا هم با استفاده از میز چوب و فلز از سبک تلفیقی مدرن و روستیک برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند که در نهایت ترکیب محبوب و زیبایی هم می‌شود.

مطلب پیشنهادی: میز ناهارخوری روستیک و معجزه آن در زیبایی دکوراسیون منزل

 

میز جلو مبلی چوب و فلزی

میز جلو مبلی چوب و فلزی

اگر می‌خواهید در سبک دکوراسیون تلفیقی روستیک، پا را از خرید میز ناهار خوری چوب و فلز فراتر بگذارید؛ می‌توانید برای جلوی مبل راحتی هال یا ست مبل ال پذیرایی نیز از میز چوب و فلزی استفاده کنید. یادتان باشد استفاده از میز ساده چهارگوش چوبی، فضای دکوراسیون داخلی شما را بیشتر به سبک مدرن سوق می‌دهد.

مطلب پیشنهادی: میز روستیک چوبی، اینقدر لوکس دیده بودین؟

 

میز با پایه فلزی و سطح چوبی روستیک

میز با پایه فلزی و سطح چوبی روستیک

اگر دوست دارید در سبک دکوراسیون تلفیقی مدرن و روستیک بیشتر منزل‌تان روستیک به نظر برسد؛ استفاده از میز جلو مبلی، میز ناهار خوری یا میزهای اصلی با پایه فلزی و سطح چوبی روستیک بهترین کار است.

میز چوب و فلز با سطح رزین ترکیبی

میز چوب و فلز با سطح رزین ترکیبی

این روزها استفاده از تکنیک رزین برای تولید سطح های مختلف در دکوراسیون خیلی کاربرد دارد. اگر به دنبال میز چوب و فلز زیبا و انحصاری هستید؛ این مدل‌های رزین را با دقت نگاه کنید؛ انواع میز جلو مبلی، میز ناهارخوری و میز عسلی کنار مبل هم، با این رزین‌های ترکیب شده با چوب، قابل تولید‌اند.

ست کردن صندلی با میز چوب و فلز

ست کردن صندلی با میز چوب و فلز

دوست دارید، دیگر انواع صندلی مدرن چوبی را ببینید؟ تا بتوانید به راحتی میز چوب و فلز مورد نظرتان با صندلی های جدید، تجسم کنید؟ این مدل‌ها محبوب‌ترین صندلی‌های موجوداند:

  • صندلی چوبی با کوسن پارچه‌ای
  • صندلی فلزی با کوسن چرم
  • صندلی فلزی با کوسن چرم
ست کردن خانه روستیک با میز چوب و فلزی

ست کردن خانه روستیک با میز چوب و فلزی

همان‌طور که در تصاویر می بینید، المان‌های سبک روستیک به چند مدل میز چوب و فلزی ختم نمی‌شوند و شما می‌توانید برای هر بخش منزل‌تان، به دلخواه از این لوازم دکوری زیبا سفارش دهید. با هم نگاهی به گزینه‌های پیش روی‌تان می‌اندازیم:

لوازم اصلی خانه روستیک

به جز میز و صندلی می‌توانید سرویس خواب و کنسول هم برای خانه خود سفارش دهید؛ تمامی این لوازم می‌توانند با تم پایه فلزی و سطح چوبی انتخاب شوند.

میز کنسول چوب و فلز

میز کنسول چوب و فلز

برای جلو درورودی یا راهروی اتاق‌های منزل می‌توانید یک کنسول با عرض 30 تا 40 سانتی متر چوب و فلز سفارش دهید.

تخت خواب چوب و فلز

تخت خواب چوب و فلز

در شورورم آرانو وود می‌توانید نمای زیبای تخت خوابی روستیک را ببینید که اگر میز چوب و فلزی هم خریده باشید؛ سبک دکوراسیون اتاق خواب با هال و پذیرایی تان هماهنگ می‌شود. انگار دیزاین منزل‌تان را به مشهورترین طراح داخلی داده باشید.

لوستر چوبی برای میز چوب و فلز

لوستر چوبی برای میز چوب و فلز

یکی از اقدامات هوشمندانه برای یک دست کردن دکوراسیون داخلی و تقسیم تمام المان‌های سبک انتخابی- مثلا روستیک، استفاده از لوستر هماهنگ با آن سبک است؛ مثلا این لوسترهای چوبی با میز چوب و فلز ناهار خوری هماهنگی خوبی دارند.

اکسسوری چوب و فلز

اکسسوری چوب و فلز

همچنین می‌توانید از لوازم دکوری، مثل سینی دکوراتیو یا آینه‌های دکوراتیو کوچک برای تزئین سطوح، دیوارها و میز چوب و فلز انتخابی‌تان بهره بگیرید.

اکسسوری چوب و فلز

در پایان

در این مطلب از چیدانه با سبک روستیک آشنا شدیم و تصاویر انواع میز چوب و فلز را دیدیم. 

می توانید برای خرید انواع میز چوب و فلز از طریق ثبت سفارش در چیدانه اقدام کنید.

مطلب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه