Chidaneh.com placeholder image

طرح اپن آشپزخانه آجری، 25 عکس فوق العاده جذاب و دیدنی

به قلم: مژگان احمدی

سال هاست که داشتن آشپزخانه اپن به عنوان یکی از اصلی ترین معیارها برای ساخت و طراحی خانه ها می شود. تا جایی که شاید خیلی از ما کم کم در حال فراموشی خانه های نسبتا قدیمی با آشپزخانه های اتاقی و غیر اپن هستیم. امروزه طراحی آشپزخانه های اپن با تنوع بسیار زیادی رو به رو شده و همین موضوع نیز تفاوت های بسیاری را در خانه ها و طراحی هاش آشپزخانه شان ایجاد کرده است. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم که به موضوع طرح اپن آشپزخانه آجری بپردازیم و شما را مدل های متفاوتی از دکوراسیون آشپزخانه با این سبک طراحی آشنا کنیم.

خانه آجری کرمان

اسکای اسکرپر

طرح اپن آشپزخانه آجری در یکی از تورهای چیدانه

  • تعداد افراد ساکن: 3 نفر
  • ملک: شخصی
  • ویژگی های برجسته: اصالت در طراحی و انتخاب اشیا
  • مدت زمان بازسازی و طراحی دکوراسیون منزل: یک سال
  • هزینه تقریبی طراحی دکوراسیون و خرید وسایل: 300 میلیون

بزرگ ترین و متفاوت ترین ویژگی خانه بهجت و میلاد استفاده خلاقانه و متفاوتی از دیوار آجری در دکوراسیون آشپزخانه است. این خانه منزل پدری خانم خانه بوده و در نهایت نیز با تمام ایده آل های این زوج جوان طراحی و اجرا شده است. بافت قدیمی این آشپزخانه در عین حال که ویژگی اپن بودن خود را حفظ کرده فضای متفاوتی را خلق نموده است. تا جایی که می توان یک کانتر و اپن آشپزخانه کوچک و جمع و جوری را میان دیوارهای آجری مشاهده کرد.

خانه آجری کرمان

خانم خانه می گوید که من تمام آنچه در طول سالیان تحصیل و تدریس آموخته بودم و ناخودآگاه در ذهنم نقش بسته بود را اینجا اجرا نمودم. در کنار این نیز باید بگویم که اجرای دیوارهای آجری، بزرگ ترین چالشی بوده که در طراحی دکوراسیون آجری منزل خود داشتیم. برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون آجری منزل این زوج جوان به مطلب «دکوراسیون آجری منزل، انتخاب های بهجت و میلاد در کرمان + تصاویر» نگاهی بیندازید.

طرح اپن آشپزخانه آجری

مدل های بیشتری از طرح اپن آشپزخانه آجری

در ادامه 23 مدل از طرح اپن آشپزخانه آجری و نمای آجر آشپزخانه را برایتان جمع‌آوری کرده ایم. متریال آجر واقعا گرمابخش و چشم نواز است. مخصوصا وقتی با نورپردازی گرم و سایر تزئینات در کنار هم قرار می‌گیرند، فضای بسیار دنج و آرامی را ایجاد می کنند. امیدواریم که از دیدن تصاویر زیر لذت ببرید.

طرح اپن آجری
اپن آشپزخانه آجری
نمای اپن آشپزخانه آجری
دیوار آشپزخانه آجری
اپن آشپزخانه با آجر سفید
طرح اپن آشپزخانه آجری
طرح اپن آشپزخانه آجری و قدیمی
طرح اپن آشپزخانه آجریسبک قدیم
طرح اپن آشپزخانه آجری
طرح اپن آشپزخانه آجری خاص
طرح اپن آشپزخانه آجری جدید
طرح اپن آشپزخانه آجری زیبا
طرح اپن آشپزخانه آجری
طرح اپن آشپزخانه آجری لعابی
طرح اپن آشپزخانه آجری
طرح اپن آشپزخانه آجری و چوبی
طرح اپن آشپزخانه آجری مدرن
طرح اپن آشپزخانه آجری امروزی
طرح اپن آشپزخانه آجری کلاسیک
طرح اپن آشپزخانه آجری سنگی
طرح اپن آشپزخانه آجری و شیک
طرح اپن آشپزخانه آجری وو مدرن

در پایان:

اگر از طرح اپن آشپزخانه آجری خوشتان می آید، می توانید از متخصصین و اهالی فن بازسازی و دکوراسیون بخواهید تا شما را در انتخاب طرح مناسب و اجرای آن راهنمایی کنند.

همچنین بخوانید:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه