Chidaneh.com placeholder image

رژیم کرفس و شکلات برای خانه شما

به قلم: تحریریه چیدانه

رنگ سبز: آیا عاشق ترکیب رنگ‌های سبز و قهوه‌ای هستید اما می‌خواهید به این ترکیب مورد علاقه خود جلوه تازه‌ای بدهید؟ استفاده از این رنگ‌ها درکنار رنگ‌هایی روشن‌تر مانند سفید، کرم، و بژ منجر به یک جلوه لطیف، راحت، و زیبا می‌شود. به نسبت‌های رنگی میان رنگ‌های روشن و رنگ‌های کرفسی و شکلاتی در هر یک از اتاق‌های موجود در این مطلب دقت کنید؛ رعایت این امر باعث موفقیت در ترکیب رنگ‌ها می‌شود.   

 

اسکای اسکرپر

سقف سبز رنگ بزرگ‌ترین بخش رنگی در این اتاق است. از این رنگ در طرح‌های روتختی، نیمکت، و پرده استفاده شده است. سبد قدیمی تنباکو که به دیوار متصل شده است میزانی از قهوه‌ای را در این اتاق به وجود آورده است.

 

 این پالت رنگی زیبا در این اتاق الهام گرفته شده از طراحی لاک پشت بر روی دیوار است.

 

این پالت رنگی در سراسر این خانه امتداد می‌یابد و یک اتاق نشمین جذاب و فوق‌العاده خوشایند را خلق می‌کند.

 

صندلی‌های شکلاتی و کرم با طرح گورخر و یک کاناپه شکلاتی با مقداری رنگ کرفسی ترکیب شده‌اند. فضای اتاق نیز غرق در نور طبیعی است.

نکته: فراموش نکنید که ریشه‌ها و برگ‌ها می‌توانند عنصری تزئینی قدرتمندی در یک اتاق باشند.

 

رنگ‌های شکلاتی و کرفسی به شما در خلق یک حمام آرام و دیدنی کمک می‌کنند. در این حمام کاشی‌ها به رنگ کرفسی و کابینت‌ها به رنگ شکلاتی هستند.

 

کابینت‌های تیره (بیش‌تر شبیه شکلات تلخ هستند تا شکلات شیری) و پنل‌های بلند میزان کافی از رنگ را به حمام اضافه کرده‌اند؛ این رنگ‌ها این حمام را از حالت یک بوم نقاشی کاملا سفید خارج کرده‌اند.
نکته: همیشه به نسبت‌ها توجه کنید. این پنل‌های عمودی به قدر کافی بلند هستند تا کاملا در مقابل دیوار منتهی به سقف قرار بگیرند.

 

این قفسه‌ها را با پس‌زمینه‌های سفید تصور کنید. به رنگ کرفسی درآمدن این قفسه‌ها به این اتاق حیات و تازگی بخشیده است.

 

این اتاق کمی از قانون نسبت‌ها تخطی کرده است و به نوعی یک استثنا به حساب می‌آید. کاغذدیواری چمنی زنده و در عین حال لطیف است. دیواره پشت تخت و روتختی به رنگ کرم درآمده‌اند تا تعادل رنگی در این اتاق حفظ شود.

اگر شما نیز در خانه خود از رنگ های کرفسی و شکلاتی استفاده کرده اید، عکس بگیرید و برای ما بفرستید.

منبع: houzz | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
nazanin kd در تاریخ 26 تیر 1393
من از این ترکیب استفاده نکردم ولی پالت رنگ شکلاتی رو توی خونمون دارم .

ثبت دیدگاه