Chidaneh.com placeholder image

هتل لوکس هالاولی در جزایر حیرت انگیز مالدیو

به قلم: تحریریه چیدانه

هتل و اقامتگاه: هالاولی جزیره ایست کوچک در اقیانوس هند؛ این جزیره زیبا هر ساله مسافران زیادی را به مالدیو جذب می کند. اقامتگاه این جزیره مجموعه ایست از ۸۶ ویلا که تعدادی از آنها روی آب و تعدادی در ساحل قرار دارند. از جمله هتل های دیدنی دنیا ، هتل لوکس هالاولی در مالدیو است.

قالیشویی ادیب

ویلا ها:
کلیه ویلاها دارای دو استخر مجزا می باشند که یکی رو به اقیانوس و دیگری کاملاً خصوصی و در پشت ویلا ساخته شده است. تمامی آنها مبله شده و مجهز به آخرین تکنولوژی ها دنیا ازجمله تلویزیون اپل، مجموعه ای از آی پد، تلفن و امی پی تری پلیر اپل، دستگاه قهوه ساز Nesperssoو… می باشند. این ویلاها انتخاب مناسبی برای زوج های جوان است. ویلا های خانوادگی ساحلی، یک اتاق کوچک با یک تخت دو طبقه کوچک دارد. ویلا های آبی، فضای داخلی کوچک، شیک و بی نظیری دارند. تماشای طلوع خورشید در استخرِآب گرمِ مقابلِ ویلا حس دل انگیزی را برای افراد به ارمغان می آورد. نوع دیگر ویلا ها ویلاهای خانوادگی بزرگترند که بسیار مناسب خانواده هایی می باشد که نیاز به فضای بیشتری دارند. این ویلا دارای یک اتاق نشیمن در طبقه ی بالا است که می توان به عنوان یک اتاق خواب دیگر از آن استفاده کرد. همچنین استخر این ویلاها بزرگتر است

غذا
صبحانه در هالاولی عالی است و می توان به سرو انواع میوه های تازه، انواع ماست، سالاد، دانه های روغنی و … اشاره کرد. برای شام، می توان از بوفه با منوی باز از انواع غذا های هندی مالدیوی و ایتالیایی و … استفاده کرد. همچنین، دو رستوران ویژه با محیطی آرام و رومانتیک درکنار دریا با بهترین نوشیدنی ها و انواع غذا های گریل و دریایی که صرف شام را در زیر نور ستاره ها به ویژه زمانی که هوا گرم است لذت بخش می کند، در دسترس مسافران قرار دارد.

امکانات:
شرایط در هالاولی یکی از هتل های دیدنی دنیا ، برای کسانی که می خواهند فقط استراحت کنند و چه برای کسانی که در جستجوی یک سفر پویا هستند مناسب است.
برنامه یک روز مجموعه به شرح زیر است:
ساعت ۹: کلاس یوگای خصوصی در آب به همراه مربی حرفه ای از هند.
ساعت۱۰: صبحانه به همراه کودکان.
ساعت ۱۲: آموزش اسکی روی آب برای همه ی اعضای خانواده.
ساعت ۱۷: قایق سواری در مسیر شنای دلفین ها و یا ماساژ
ساعت ۱۹٫۳۰: سرو شام

از جمله سایر برنامه ها می توان به آموزش تنیس خصوصی، غواصی، ماهیگیری اشاره کرد.
ماساژ در هالاولی:
این جزیره ی کوچک در اقیانوس هند این توانایی را دارد که جسم، روح و روان شما را باز سازی کرده و به شما انرژی مثبت ببخشد.
کلوب کودکان:
محیطی برای نگهداری کودکان با انواع سرگرمی های جذاب برای آنها.

 

منبع:تهران لوکس

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
shahriyar در تاریخ 18 تیر 1393
واقعا زیبا ست . مخصوصا قسمت غذا خوریش

ثبت دیدگاه