Chidaneh.com placeholder image

های گلاس مات بهتره یا براق؟

به قلم: گلنار

محیط آشپزخانه پر رفت و آمدترین محیط هر خانه ای است و همه افراد خانواده مدت زمان زیادی را جهت پخت و پز و صرف وعده های غذایی در آشپزخانه سپری می کنند، از طرفی معمولا آشپزخانه های امروزی مشرف به سالن پذیرایی و در دید مهمانان قرار دارد. از این رو اهمیت بسیاری دارد تا این محیط دارای طراحی کاربردی و شکل ظاهری زیبایی باشد. ما در این مطلب قصد داریم جدید ترین مدل های آشپزخانه مدرن را به شما معرفی کنیم.

تاثیر گذارترین قسمت هر آشپزخانه ای از کابینت تشکیل می شود. کابینت آشپزخانه انواع مختلفی دارند ما در این مقاله انواع کابینت هایگلاس را مورد بررسی قرار داده و پیشنهادهای جذابی برای شما داریم.

سرویس خواب بالسا

کابینت ویرا
طراحی کابینت سفید و چوب
کابینت ویرا

هایگلاس چیست؟

در واقع هایگلاس اسم روکشی است که بر روی ام دی اف خام قرار می گیرد. در واقع متریال اصلی کابینت هایگلاس ورق ام دی اف در ضخامت پانزده میلیمتری است که بعد از پرس روکش هایگلاس به شانزده میلیمتر افزایش می یابد. روکش هایگلاس از نظر رنگ بسیار متنوع هستند. کاتالوگ رنگی هایگلاس شامل صدها رنگ براق، مات، ساده و طرح دار می شود که در ادامه تعدادی از محبوب ترین و بهترین رنگ های کابینت های گلاس را به شما معرفی می کنیم.

کابینت هایگلاس براق بهتره یا کابینت هایگلاس مات

کابینت هایگلاس سال هاست که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات دکوراسیون آشپزخانه بوده اما یک سوالی که برای خیلی از مشتریان پیش می آید این است که: کابینت براق بهتر است یا کابینت مات؟

البته این سوال کلی بوده و به خیلی از مسائل دیگر از قبیل سبک و رنگ دکوراسیون خانه مخصوصا آشپزخانه بستگی دارد. در آشپزخانه هایی که کم نور و کوچک هستند استفاده از رنگ های براق توصیه می شود و برعکس در آشپزخانه های بزرگ استفاده از رنگ های مات جذابیت محیط آشپزخانه را دو چندان می کند. اگر بخواهیم نگاهی به محبوب ترین رنگ های سال گذشته نگاهی داشته باشیم رنگ سفید براق و بعد از آن رنگ طوسی مات جزو محبوب ترین رنگ ها بوده اند.

کابینت ویرا
طراحی کابینت سفید
کابینت ویرا

معایب و مزایا کابینت هایگلاس

معایب کابینت هایگلاس

  • در مقابل رطوبت و ضربه آسیب پذیر هستند.
  • امکان حکاکی و ابزار خوردن در این مدل کابینت وجود ندارد.
  • کابینت هایگلاس محصول پرفروشی است و همین باعث شده افراد سودجو از عدم آگاهی مشتریان استفاده کرده و از جنس درجه دو و سه استفاده کنند. که مشکلاتی مانند بوی بد در محیط آشپزخانه و تغییر رنگ کابینت ها ایجاد می شود. توصیه می کنیم از مراکز معتبر خرید کنید تا با از این دست مشکلات رو به رو نشوید.

کابینت ویرا
طراحی کابینت سفید و فرامید
کابینت ویرا

مزایای کابینت هایگلاس

  • قیمت مناسب کابینت هایگلاس یکی از ویژگی های این محصول است.
  • هایگلاس رنگ های بسیار متنوعی دارد که شامل رنگ های براق، مات، ساده و طرح دار را شامل می شود.
  • امکان استفاده از دو رنگ برای کابینت آشپزخانه که به جذابیت این مدل کابینت می افزاید.
  • شکل ظاهری مدرن و امروزی
  • بهترین رنگ های کابینت هایگلاس در قالب مدرن

همانطور که می دانید کابینت هایگلاس زیر مجموعه سبک مدرن به شمار می رود و با وجود تنوع مدل ها در سبک مدرن اکثریت مشتریان کابینت هایگلاس را به عنوان کابینت مدرن می شناسند. لیکن نسبت به قیمت، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و وجود کاتالوگ رنگی متنوع باعث می شود هر سلیقه سخت پسندی را را علاقمند زیبایی و جذابیت خود نماید. شما در سمپل هایگلاس ده ها رنگ کابینت براق و مات، ساده و طرح دار پیش روی خود دارید. در آشپزخانه های مدرن گاها از دو رنگ استفاده می شود که اگر این دو رنگ به درستی انتخاب بشود می توان باعث زیبایی بیش از پیش هر آشپزخانه ای باشد.

کابینت ویرا
طراحی کابینت سفید و چوب
کابینت ویرا

کابینت مدرن دو رنگ بهتره یا یک رنگ

امروزه کابینت دو رنگ طرفداران زیادی پیدا کرده، البته این محبوبیت اتفاقی نبوده و ترکیب دو رنگ برای کابینت آشپزخانه از هر نظر باعث زیبایی و جذابیت بیش از پیش هر خانه و آشپزخانه ای می باشد. کابینت هایگلاس دو رنگ مناسب برای آشپزخانه هایی با متراژ متوسط به بالا است و پیشنهاد میکنم اگر محیط آشپزخانه کوچک و محدودی دارید از یک رنگ استفاده نمایید.

لیکن از نظر هزینه هم صرفه جویی خواهید کرد هم در آشپزخانه های کوچک استفاده از یک رنگ باعث شیکی و جذابیت منزل شما می شود. البته جا دارد به این موضوع اشاره کنم که مبحث رنگ کاملا سلیقه ای بوده و باید طوری انتخاب شود تا با دیگر وسایل منزل هارمونی داشته باشد، به همین خاطر پیشنهاد ما به شما استفاده از کابینت هایگلاس دو رنگ است زیرا در عین حال که شما یک دکور مدرن و شیک در آشپزخانه خواهید داشت به خاطر استفاده از دو رنگ مختلف امکان ست کردن رنگ کابینت ها با دیگر وسایل پیرامون محیط آشپزخانه راحت تر خواهد بود.

البته کابینت تک رنگ هم طرفدارانی دارد و در بسیاری از منازل بسته به فرم آشپزخانه استفاده از یک رنگ توصیه می شود.

کابینت ویرا
طراحی کابینت سفید و چوب
کابینت ویرا

محبوب ترین رنگ کابینت 

اگر بخواهیم به محبوب ترین رنگ های سال های گذشته نگاهی بیاندازیم بدون شک رنگ سفید هایگلاس پرفروش ترین رنگ کابینت بوده دلیل این محبوبیت که طی چند سال گذشته وجود داشته امکان تنظیف راحت، بازتاب مناسب نور در محیط، عمر و دوام طولانی و مواردی از این دست بوده است. در کابینت های دو رنگ نیز رنگ سفید و طوسی و سفید قهوه ای جزو پرفروش ترین رنگ های سالیان گذشته هستند و به قول معروف امتحان خود را پس داده اند.

“برای مشاهده انواع مدل ها و سفارش با گروه کابینت ویرا در ارتباط باشید"

“متقاضیانی که قصد بازدید از نمایشگاه کابینت و جدید ترین مدل های کابینت را دارند می توانند با شماره های  22117719 – 22359604 تماس حاصل فرماید."

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
کیوان جوادی در تاریخ 24 تیر 1396
با سلام وقت بخیر ممنون میشم اکسسوری برای کابینت که دارای ریل و به صورت 90 درجه حرکت داره رو مشخصات و قیمت رو اعلام فرمایید 80 سانتی از نوع چپ

ثبت دیدگاه