Chidaneh.com placeholder image

نظم دهنده ها، این 10 اکسسوری پرطرفدار!

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهییکی از دشوارترین فعالیت ها در هنگام خانه تکانی نظم دهی به فضاهای داخلی خانه می باشد به خصوص اگر خانه ی شما فضای محدودی برای قرار دادن لوازم و وسایل متنوع داشته باشد باید به فکر اکسسوری های نظم دهنده ی مختلف برای فضاهای گوناگون دکوراسیون منزل باشید. به همین منظور امروز در این مطلب از کمپین بوی عیدی چیدانه می خواهیم شما را با اکسسوری های نظم دهنده مختلف در دکوراسیون داخلی آشنا نماییم پس با ما همراه باشید. 

کمد دیواری چوبی رنگین تجارت درین
 

قالیشویی ادیب

نظم دهنده نشیمن 

برای نظم دهی به لوازم و وسایل موجود در نشیمن مثل لوازم پذیرایی و… انتخاب یک بونه می تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو به شما کمک بسیاری کند. اما گاهی با انتخاب کمد های اینچنینی که سطحی غیر شفاف دارند می توانید لوازم بیشتری را نظم ببخشید و ظاهر مرتب  و منظمی به دکوراسیون داخلی نشیمن خود ببخشید.

آسیا پلاستیک شرق
نمونه کارهای آسیا پلاستیک
آسیا پلاستیک شرق

گاهی با انتخاب یک باکس پلاستیکی شیک و مقرون به صرفه می توانید به لوازی مانند سی دی ها، فیلم ها و جزییات کوچک گوشه وکنار فضای نشیمن خود نظم ببخشید و چهره ی شلوغ فضای نشیمن خود را تبدیل به یک فضای ساده و مرتب و منظم نمایید.

تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
شلف دیواری هرکول
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا

نظم دهنده آشپزخانه  

نظم دهنده های آشپزخانه را می توان به انواع و اقسام گوناگون دسته بندی کرد، یکی از انواع پرطرفدار آن شلف های دیواری برای نظم دهی به اقلام مختلف غذایی در آشپزخانه های کوچک می باشد. این شلف ها در انواع مختلف ارائه می شوند و به خوبی می توانند به ظاهر آشپزخانه ی شما نظم و زیبایی هدیه دهند. 

تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
گیره جارو و زمین شوی
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که جارو و زمین شوی و دیگر اقلام تمیز کننده تان را در فضای آشپزخانه تان نگهداری می کنید، گیره ی نگهدارنده جارو و زمین شوی در نظم بخشیدن به این عناصر می تواند کمک شایانی نماید.

خانه رویایی ایکیا
آویز نظم دهنده دیواری خانه رویایی ایکیا
خانه رویایی ایکیا
 

نظم دهنده اتاق خواب 

یکی از اکسسوری های نظم دهنده ی پرطرفدار در دکوراسیون اتاق خواب، آویزهای پشت درب می باشند که به خوبی می توانید با کمک آن ها از فضای بی استفاده پشت درب استفاده ی بهینه نمایید. این آویز ها در طرح ها و رنگ های مختلف و برای مصارف متعدد استفاده می شوند که می توانند به خوبی به فضای داخلی اتاق خواب شما نظم و ترتیب ببخشند. 

مبلمان و اکسسوری جاکوب
قفسه بندی رختشوی خانه
مبلمان و اکسسوری جاکوب
 

با انتخاب شلف و یا قفسه های نظم دهنده ی این چنینی می توانید به فضای اتاق خواب خود و یا اتاق کودک و یا رخشوی خانه به راحتی نظم ببخشید بی آنکه فضایی از سطح زمین اشغال شود، کافی است طبقه های اینچنینی را روی دیوار نصب کنید و به سادگی تمامی لوازم و وسایل خود را روی آن بچینید و ظاهر مرتب و منظمی به دکوراسیون تان ببخشید.

تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
شلف آکریلیک کنجی فیکا
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
 

نظم دهنده سرویس بهداشتی

اگر در فضای سرویس بهداشتی خود فضای کافی برای جایگذاری لوازم ضروری مانند مسواک و صابون و… ندارید با کمک شلف های نظم دهنده اینچنینی می توانید به سادگی فضای مناسبی برای قرار دادن لوازم و سایل مورد نیاز خود ایجاد نمایید.

تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
نگهدارنده سشوار
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
 

برخی لوازم و وسایل آرایشی و بهداشتی مانند سشوار و غیره را در فضای سرویس بهداشتی قرار می دهند، نگدارنده های این چنینی می توانند به خوبی از لوازم شما محافظت کنند و ظاهر مرتب و منظمی به دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی شما ببخشند.

آسیا پلاستیک شرق
نمونه کارهای آسیا پلاستیک
آسیا پلاستیک شرق

نظم دهنده حمام

برای نظم دهی حمام باکس های نظم دهنده و کمدهای این چنینی می تواند بسیار پر کاربرد باشد و علاوه بر ایجاد ظاهر مرتب و منظم فضای حمام شما را لوکس تر از قبل نماید.

تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
آویز حوله 20کیلویی هرکول فیکا
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
 

آویز حوله یکی دیگری از اقلام پر طرفدار در فضای حمام و سرویس بهداشتی می باشد که می تواند به لوازم پر کاربرد شما در حمام نظم و ترتیب ببخشد و ظاهر حمام شما را زیباتر از قبل نماید.

برای همراهی با کمپین بوی عیدی چیدانه از ترافیک اسفند، رسم و رسوم، خانه تکانی، سفره هفت سین، شکوفه های بهاری درختان، خریدهای عید، سفرهایی که می روید یا هر چیزی که برای شما تداعی کننده روزهای عید است عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #بوی_عیدی منتشر کنید تا از عید ۹۶ برای خودمان خاطره ای ماندگار بسازیم.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه