Chidaneh.com placeholder image

10 جای سیب زمینی پیاز، کدام بهتر است؟

به قلم: تحریریه چیدانه

تجهیزات آشپزخانهآشپزخانه به عنوان یکی از فضاهای پر کاربرد هر خانه ای دارای لوازم و وسایل گوناگونی می باشد که به جرات می توان گفت بیش از نود درصد آن ها لوازمی پر کاربرد در فضای آشپزخانه محسوب می شوند. پیش تر در مطالب گوناگون شما را با لوازم و وسایل مختلف و اکسسوری های فضای آشپزخانه آشنا کرده ایم اما امروز در چیدانه میخواهیم شما را با انواع جای سیب زمینی پیاز در دکوراسیون آشپزخانه آشنا کنیم، تا به توانید به سادگی به جزییات پر کاربرد فضای دکوراسیون خود نظم و ترتیب ببخشید پس با ما همراه باشید.  

جای سیب زمینی پیاز کنار کابینت

قالیشویی ادیب

جای سیب زمینی پیاز کنار کابینت

جای سیب زمینی پیاز کنار کابینت 

اگر آشپزخانه ی شما کوچک است و فضای کافی برای قرار دادن جای سیب زمینی پیاز خود ندارید، اکسسوری های این چنینی بهترین گزینه برای طبقه بندی این صیفی جات در فضای آشپزخانه شما محسوب می شوند که می توانید به سادگی آن ها را به کابینت خود وصل کنید بی آنکه فضایی از کف اشغال شود.

جای سیب زمینی پیاز داخل کابینت

جای سیب زمینی پیاز داخل کابینت

جای سیب زمینی پیاز داخل کابینت

امروزه یراق آلات آشپزخانه یکی از عناصر پر کاربردی هستند که بسیاری از کابینت سازان برای کابینت ها در نظر می گیرند در کابینت های طراحی شده معمولا فضایی را برای قرار دادن جای سیب زمینی و پیاز در نظر می گیرند. که این طراحی ها شما را به خرید وسیله ی اضافی برای جای دادن به صیفی جات بی نیاز می کند.

جای سیب زمینی پیاز آویزی

جای سیب زمینی پیاز آویزی

برای داشتن جای سیب زمینی پیاز کم جا می توانید از هنگر های دیواری استفاده کنید. به سادگی می توانید کیسه های پارچه ای و متناسب را به این هنگر ها وصل کنید و کم جاترین جای سیب زمینی پیاز را آشپزخانه ی خود داشته باشید. 

جای سیب زمینی پیاز دیواری

جای سیب زمینی پیاز دیواری 

همان طور که در بند قبل توضیح دادیم جای سیب زمینی پیاز می تواند به عنوان یکی از عناصر دست و پاگیر در فضای عملکردی آشپزخانه محسوب شود، اما با کمی خلاقیت می تواند به جای استفاده از فضای کف، فضای دیوار را برای جای سیب زمینی پیاز خود در نظر بگیرید و صیفی جات خود را به سادگی طبقه بندی کنید.

جای سیب زمینی پیاز چوبی

جای سیب زمینی پیاز حصیری

جای سیب زمینی پیاز حصیری

سبدهای چوبی – حصیری معجزه ی طبقه بندی و نظم دهی به هر عنصری می باشد، با انتخاب جای سیب زمینی پیاز حصیری می توانید به سادگی به فضای آشپزخانه خود نظم ببخشید. این اکسسوری ها در انواع مختلف موجود است که می توانید مناسب با سلیقه و فضای آشپزخانه ی خود یکی از آن ها را برای خودتان انتخاب کنید و از داشتنشان لذت ببرید. 

جای سیب زمینی پیاز عروس

جای سیب زمینی پیاز عروس

اگر در آشپزخانه خود فضای کافی برای قرار دادن جای سیب زمینی پیاز را دارید با انتخاب جای سیب زمینی پیاز کمدی شکل علاوه بر این که به صیفی جات خود نظم بخشیدید به سادگی می توانید از آن به عنوان میز کار کوچک هم استفاده کنید این ایده بهترین مدل برای جای سیب زمینی و پیاز عروس می باشد.

جای سیب زمینی و پیاز خلاقانه

جای سیب زمینی پیاز خلاقانه 

اگر دستی در خلاقیت دارید به سادگی می توانید جای سیب زمینی و پیازتان را خودتان بسازد! کافی است برای این منظور از زونکن های فلزی بی استفاده کمک بگیرید و به سادگی آن را در کابینت آشپزخانه تان جای دهید و از هنر دست خود لذت ببرید.

برای داشتن دکوراسیون آشپزخانه زیبا و متفاوت نیازمند وسایلی جذاب و متناسب با فضای داخلی خود هستید. در ویترین کالای لوازم جانبی آشپزخانه تنوع زیادی از محصولات در مقابل شما وجود دارد.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه