Chidaneh.com placeholder image

آموزش بسته بندی کادو، عیدی ها را اینطوری کادو پیچی کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازیدهمه ما می‌خواهیم کسانی را که دوست داریم به نحوی خوشحال کنیم. هدیه دادن و هدیه گرفتن از کارهایی است که محبت بین افراد را زیاد می کند و همه نیز از آن استقبال می کنند. هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف از رسومی است که افراد انجام می دهند. اکنون که به عید نوروز نزدیک می شویم بازار هدیه دادن و هدیه گرفتن گرم است. می توانید برای این کار حتی بسته‌بندی و کادو پیچی هدیه‌تان را هم متفاوت انجام دهید؛ پس دست به کار شوید و خلاقانه‌تر عمل کنید. می‌خواهیم در این مطلب از کمپین بوی عیدی چیدانه ایده‌ های خلاقانه را در این زمینه به شما آموزش بسته بندی کادو دهیم. شما نیز با استفاده از آن و خلاقیت خودتان می توانید بسته‌بندی خاص خود را انجام دهید. با ما همراه باشید.

وسایل مورد نیاز برای بسته بندی کادو

قالیشویی ادیب

وسایل مورد نیاز برای بسته بندی کادو :

  • کاغذ کاهی
  • مهر
  • جوهر
  • نوارچسب
  •  نخ یا روبان
  • دکمه
  • برگ یا گل طبیعی

کادو پیچی

ابتدا هدیه مورد نظر خود را با کاغذ کاهی بسته‌بندی کنید و با چسب نواری محکم بچسبانید.

تزیین هدیه

تزیین هدیه

با کمک یک مهر روی کاغذ، طرح مورد نظر خود را چاپ کنید. اگر مهر ندارید جای نگرانی نیست، می توانید از همان روش قدیمی سیب‌زمینی به جای مهر استفاده کنید. همچنین می توانید تنها با کمک مداد و رنگ، طرح‌هایی روی کاغذ بکشید و آن را طرح دار کنید. تک‌رنگ یا چندرنگ بودن کاملا به اختیار شماست.

آموزش بسته بندی کادو

آموزش بسته بندی هدیه

آموزش کادو پیجی

آموزش بستن هدیه

در مرحله بعد دور بسته را چند دور با نخ بپیچید. تعداد رنگ نخ و ضخامت آن هم به سلیقه شما بستگی دارد. روی محل اتصال نخ‌ها دکمه بچسبانید. همچنین می توانید با روبان پاپیونی زیبا بسازید و در محل گره آن دکمه بچسبانید و آن را به روبان دور کادو متصل کنید.

آموزش قدم به قدم تزیین هدیه

آموزش تزیین هدیه عید

در مرحله آخر برای تزیین بیشتر از برگ‌ها و گل‌های طبیعی استفاده کنید و آنها را در بین گره‌ها قرار دهید تا حال و هوایی بهاری را منتقل کنید.

برای شرکت در مسابقه بوی عیدی چیدانه از رسم و رسوم، خانه تکانی، خریدهای عید، ترافیک اسفند، سفره هفت سین، شکوفه های بهاری درختان، سفرهایی که می روید یا هر چیزی که برای شما تداعی کننده روزهای عید است عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #بوی_عیدی و #چیدانه منتشر کنید یا از طریق دایرکت به صفحه اینستاگرام چیدانه ارسال فرمایید تا از برندگان خوش شانس جوایز شگفت انگیز ما باشید.

نویسنده: حدیث حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه