Chidaneh.com placeholder image

کاغذ دیواری پذیرایی، کدام دیوار؟ کدام مدل؟

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: برای تغییر دکوراسیون دوست دارم در دکوراسیون نشیمن از کاغذ دیواری استفاده کنم ولی با توجه به اینکه تعداد وسایل و مبلمان خانه زیاد است، می خواهم تنها یکی از دیوارها را کاغذ دیواری کنم. پیشنهاد شما چیست؟ طرح و رنگ مناسب برای کاغذ دیواری کدام است؟

تابلو فرش ریحان

برای انتخاب کاغذ دیواری قبل از هر اقدامی باید به سبک، طرح و رنگ دکوراسیون منزل خود دقت کنید. اگر رنگ مبلمان و وسایل خانه شما به رنگ تیره است، بهتر است طرح ساده و رنگ روشن را برای کاغذ دیواری انتخاب کنید. اگر هم وسایل و مبلمان منزل شما دارای رنگ روشن است، می توانید به سراغ کاغذ دیواری طرحدار و رنگ های شاد و تند بروید.

دکوراسیون کارن دکور
کاغذ دیواری در منزل
دکوراسیون کارن دکور

انتخاب یک دیوار برای کاغذ دیواری بستگی به نقشه خانه و همینطور چیدمان وسایل و مبلمان دارد. آنچه در مورد این نوع کاغذ دیواری باید گفته شود، این است که در نقاط عطف خانه بیشتر به چشم می آیند و در برخی فضاها می توانند حکم تابلوی دیواری را داشته باشد. می توانید دیوار پشت تلویزیون را برای کاغذ دیواری انتخاب کنید ولی طرح و مدل کاغذ دیواری را به گونه ای انتخاب نکنید که شلوغی ایجاد کند. همچنین دیوار پشت مبلمان در دکوراسیون نشیمن و پذیرایی برای نصب کاغذ دیواری مناسب است.

مطلب پیشنهادی: مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون، ۲۰ طرح جذاب!

سوالی در مورد دکوراسیون منزل دارید؟ نظر شما در مورد این سوال چیست؟ در قسمت افزودن دیدگاه برای ما یادداشت بگذارید. ویترین کالای چیدانه تنوع زیادی از انواع کاغذ دیواری را به شما نشان می دهد.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه