Chidaneh.com placeholder image

5 میز اتو جدید که در گوشه و کنار خانه قایم می شوند!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: من هرگز در بیرون آوردن میز اتوی سنگین و زشت، نصب کردن آن نزدیک پریز برق و اتو زدن لباس هایم توانایی زیادی نداشتم. هرگز نمی توانستم فضای مناسبی پیدا کنم تا میز اتو را در آن قرار دهم که در مسیر رفت و آمد نباشد. به همین دلیل است که پس اغلب تمایل دارم لباس ها را به خشکشویی بیرون خانه ببرم. میز اتوهایی که در خانه های قدیمی در فرو رفتگی و طاقچه ها ساخته می شدند، همیشه برای من جذاب بودند به همین دلیل  من به دنبال نسخه میز اتو جدید و به سبک قدیمی گشتم. در این مطلب چگونگی قرار دادن میز اتو در رختشورخانه های امروزی را بررسی می کنیم.

میز اتو کمد دار

چوب و هنر

1- میز اتو جدید در طاقچه

در این تصویر طاقچه و قفسه مانند خانه های قدیمی برای میز اتو به کار برده شده است. در تصویر بالا دیوار پشت کابینت بریده شده و کابینت در فرورفتگی دیوار قرار گرفته است. در بالای کمد هم قالب روی کابینت وصل شده تا میز اتو کمد دار و ساخته شده بنظر برسد. میز اتو تاشو درون کمد قرار می گیرد و در قسمت کناری میز اتو، فضای زیادی برای تجهیزات و وسایل اتوکشی در نظر گرفته شده است.

نکته: اگر مانند تصویر، میز اتو درون دیوار را نصب می کنید، مطمئن باشید که در نزدیکی آن پریز برق وجود داشته باشد. می توانید متنوع تر عمل کنید و کابینت را به نحوی نصب کنید که پریز درون کابینت قرار گیرد.

اتاق ماشین لباسشویی

2-قفسه دیواری پهن

در این لاندری متراکم و فشرده، لباسشویی و خشک کن دوطبقه، فضای کافی در کنار خود ایجاد کرده است که می توان از آن برای نگهداری وسایل لازم استفاده کرد. قفسه های دیواری قابل تعمیم می توانند هر زمان که نیاز باشد، به عنوان پایه میز اتو بیرون آورده شوند. طراح قفسه ای را طراحی کرده تا فرد استفاده کننده بتواند میز اتو قابل حمل و کوچکی را در آن قرار دهد و از قفسه بعنوان پایه استفاده کند.او همچنین می تواند در مواقع ضروری و سریع، حوله ای روی قفسه بیاندازد و از آن به عنوان میز اتو استفاده کرده و لباس خود را اتو بکشد.

لباسشویی درون کابینت

3-اکسسوری های ماشین لباسشویی و خشک کن

شرکت های لوازم خانگی در حال اجرای این ایده هستند. شرکت آمریکایی ASKO طبقه های کشویی و میزهای اتو را بعنوان لوازم جانبی پیشنهاد می دهد که در کنار ماشین لباسشویی و خشک کن قرار گیرد و هر دو لوازم خانگی را شامل شود. راحتی و مزیت استفاده از این لوازم جانبی، به طراحان داخلی اجازه می دهد تا فضای رختشورخانه یا لاندری در خانه را به گونه ای طراحی کنند که ردیفی از کابینت ها کنار هم قرار گیرند. وقتی شستشو انجام شد، همه چیز درون کابینت ها پنهان می شود.

رختشور خانه

4-میز اتو جدید: مدل چرخشی

در اتاق لاندری یا رختشور خانه ای که در تصویر بالا می بینید، طرح هوشمندانه و جالب میز اتو بیشترین تاثیر را در فضا بوجود آورده است. میز اتو از قسمت زیرین کانتر یا قفسه دیواری چرخیده و بیرون می آید و زمانی که اتوکشی تمام شد، به راحتی چرخیده و جمع می شود . زمانی که از قسمت رختشویی استفاده نمی شود، پرده ها آن را پنهان می کنند.

مطلب پیشنهادی: بد ترکیب ها را زیبا کنید!

میز اتو کمدی

5-میز اتو تاشو

شاید شما هم فکر کنید که طول میز اتو از عمق کابینت بیشتر است و چگونه درون کابینت جا می گیرد. یک طراح داخلی نوع کار را این گونه توصیف می کند: “این ایده واقعا شگفت انگیز، بسیار به کار می آید. میز اتو تا می شود و بصورت افقی به درون کابینت سر می خورد. میز اتو تاشو هیچگاه بر روی کابینت زیرین برخورد نمی کند، در تصویر بالا سبد رختشویی در زیر میز اتو وجود دارد." میز اتو کاملا توسط چارچوب کشو پوشانده می شود.

میز اتوی جدید و کشودار

این تصویر نشان می دهد که چگونه میز اتو برای ذخیره به راحتی تا می شود.  ایم مدل میز اتو تاشو را می توانید برای آشپزخانه و کمد هم در نظر بگیرید. پس اگر رختشور خانه شما برای قرار دادن میز اتو کوچک است، به فضای دیگری برای نگهداری آن فکر کنید تا بتواند قابل استفاده باشد.

مطلب پیشنهادی: ۷ جای مناسب برای میز اتو در دکوراسیون منزل!

با مراجعه به اهالی فن چیدانه می توانید مشکلات، راهنمایی ها و تغییر دکوراسیون خانه خود را با آنها مطرح کنید. با افزودن دیدگاه در پایین صفحه، نظرات و پیشنهادهای شما با کارشناسان به اشتراک گذاشته می شود. 

منبع: Houzz |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه