Chidaneh.com placeholder image

کمد دیواری ام دی اف، به همراه 4 وسیله خاص!

به قلم: گلنار

ام دی اف به عنوان یکی از متریال های پرکاربرد تنوع بالایی در طراحی و ساخت وسایل گوناگون به وجود آورده است. بخش زیادی از همین وسایل در دکوراسیون داخلی و خانه های ما مورد استفاده قرار می گیرند و البته به دلیل مقرون به صرفه بودن نیز، گزینه جدیدی برای وسایل چوبی هستند. در این قسمت از شوروم گردی چیدانه مدل کمد دیواری ام دی اف را بررسی کرده و سایر وسایل را نیز معرفی می کنیم. پس با ما و گالری تحسین همراه باشید.

 

سرویس خواب بالسا

انواع وسایل ام دی اف

ام دی اف از خاک اره و چسب به صورت فشرده شده ساخته می شود که در نهایت یک روکش روی آن ها، کار را مقاوم و البته زیباتر می کند.به خاطر تنوع طرح و رنگ همین روکش هم ما شاهد تنوع بالایی از وسایل هستیم که در ادامه سه مورد پر کاربرد آن هارا معرفی می کنیم:

  • کمد دیواری ام دی اف
  • کتابخونه ام دی اف
  • سرویس خواب ام دی اف

جاکفشی ام دی اف

جاکفشی ام دی اف

انواع کمد دیواری ام دی اف

کمد دیواری و جاکفشی ام دی اف:

کمد دیواری های ام دی اف در مدل ها و طرح های متنوعی طراحی و ساخته می شوند و پرکاربردنرتین آنها، مدل هایی که با جاکفشی ادغام شده است. ترکیب این دو کنار هم برای ورودی خانه ها، به خصوص آپارتمان های کوچک ایده عالی خواهد بود.

شما می توانید با سفارش مدلی شبیه به آن چه در عمس بالا می بینید، قسمتی نشیمنی در نظر بگیرید که پوشیدن کفش ها را راحت می کند.

کمد دیواری آینه ای

کمد دیواری ام دی اف آینه دار

این مدل کمدهای دیواری از پرطرفدارترین ها حساب می شوند. علت آن هم در این است که آینه بودن درب کمد به دلبازتر و بزرگ تر نشان داده شدن اتاق کمک زیادی می کند. کمد دیواری ام دی اف آینه برای دکوراسیون اتاق خواب شیک و مدرن و همین طور یک اتاق خواب به سبک کلاسیک کاملا ایده آل خواهد بود.

کتابخانه ام دی اف

کتابخانه ام دی اف

کتابخانه ام دی اف

کتابخانه ام دی اف

کتابخانه هم می تواند از لحاظ مدل تنوع بالایی داشته باشد و هم از نظر سایز و ابعاد. مدل کتابخانه های ام دی اف که در این جا به شما معرفی می کنم، نمونه هایی هستند که علاوه بر کاربردی کتابخانه، می توانند به عنوان پارتیشن و جداکننده فضاهای مختلف خانه نیز مورد استفاده قرار بگیرند. البته بهتر است برای جلوگیزی از شلوغ شدن بیش از اندازه فضا، از رنگ های خنثی یا مدل های چوبی استفاده کنید.

گالری تحسین
سرویس خواب دونفره
گالری تحسین

تخت خواب ام دی اف

تخت خواب ام دی اف

 

این مدل تخت خواب های ام دی اف بت عنوان تخت خواب های کشودار نیز شناخته می شوند. وجود کشوها به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فضاهای ذخیره سازی بیش تری در اتاق خواب خود داشته باشید. فرامشو نکنید که محل قرار گرفتن کشوها میت وانند متناسب با نیاز شما تغییر کرده و در سمت راست یا چپ تخت خواب قرار بگیرند. 

“برای مشاهده مدل های بیش تر به پروفایل گالری تحسین مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: آلاله جعرفی فرد | فیلمبردار : عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه