Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون خانه مدرن با فرش دستباف، امکان پذیره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

فرش و قالیچه: من به شدت علاقه مند به استفاده از فرش دستباف با طرح سنتی در دکوراسیون منزل هستم. آیا استفاده از این فرش در کنار دکوراسیون مدرن ناهماهنگ است؟ کدام طرح فرش را پیشنهاد می کنید؟

استفاده از فرش دستباف در دکوراسیون مدرن سبک تلفیقی در طراحی داخلی را به وجود می آورد. در این سبک می توانید از وسایل به سبک های متنوع در کنار هم استفاده کنید، به شرطی که یک هماهنگی در ساختار و رنگ بوجود بیاورد.

سرویس خواب بالسا

مطلب پیشنهادی: تلفیق دکوراسیون سنتی و مدرن در چیدمان خانه های امروزی!

فروزان رحمانی
خانه خانم شیوا کرم پور شیراز
فروزان رحمانی

اگر می خواهید فرش دستباف سنتی را در دکوراسیون مدرن خود استفاده کنید، بدانید که محدودیت استفاده ندارید ولی به رنگ دکوراسیون خود دقت کنید. می توانید از رنگ مکمل مبلمان و وسایل در فرش استفاده کنید یا فرش دستبافت را از رنگی انتخاب کنید که با رنگ دکوراسیون شما مشترک باشد. اگر مبلمان مدرن دارای طرح و نقش است، فرش دستبافت با طرح های ساده تر مناسب تر است.

استفاده از طرح مشابه فرش دستبافت در وسایل دیگری مانند کوسن یا پرده هماهنگی اجزای خانه را بیشتر می کند و نگرانی از سبک تلفیقی برای شما باقی نمی گذارد.

به ویترین کالای چیدانه سری بزنید تا بتوانید بهترین فرش دستباف را به دکوراسیون منزل خودتان بیاورید. شما هم می توانید سوال خود را در بخش افزودن دیدگاه پایین صفحه به اشتراک بگذارید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه