Chidaneh.com placeholder image

طراحی فوق العاده هتل لوکس ابوظبی در دوبی

به قلم: تحریریه چیدانه

هتل ها و اقامتگاه ها: از هتل های دیدنی دبی هتل لوکس ابوظبی را می توان معرفی کرد. در یک فضای بسیار زیبا در برج های دوقلوی Nation Towers واقع شده است.

تابلو فرش ریحان

این هتل دارای ۲۳۸ اتاق است، به طوریکه این اتاق ها جزء یکی از برگزیده ترین و بلندترین هتل های دنیا محسوب می شود.

این هتل لوکس که یکی از هتل های دیدنی دبی محسوب می شود، تجربه زندگی (لایف استایل) لوکس، منحصر به فرد و ویژه ای را به شما پیشنهاد می کند به خصوص برای مسافرانی که به سفرها و هتل های ممتاز و خاص علاقه مندند.

سوئیت های فوق العاده ابوظبی در ارتفاع ۲۰۰متری بالاتر از سطح زمین بین دو برج دوقلو قرار گرفته اند. هتل های دیدنی دبی متعددند اما این هتل با دید پانارومای فوق العاده و با شکوه از خلیج فارس و خط آسمان شهر بسیار منحصر به فرد می باشد.

طراحی سوئیت ها در هتل های دیدنی دبی متفاوت هستند به طوریکه در این هتل ترکیبی از طراحی مدرن و سنتی عربی به کار رفته است. در این ساختمان از طراحی مجلل و استفاده از متریال هایی مانند کریستال و طلای ۲۴ عیار، استفاده از چرم و مخمل در دیوارهای هتل و به جای کاشی های سرویس ها و حمام بهره برده اند.

مجموعه ای از ۳ اتاق خواب مجلل، یک سالن بزرگ همگی با سقف هایی بلند، سالن ماساژ، سالن تئاتر و مولتی مدیا، یک آشپزخانه، اتاق غذاخوری، سالن ورزشی و آسانسور خصوصی از ویژگی های این هتل می باشد.

این هتل که از جمله هتل های دیدنی دبی قلمداد می شود، با فاصله اندکی از کاخ ریاست جمهوری، شورای ملی فدرال و مرکز خرید مارینا واقع شده است.

این هتل بسیار لوکس خدمات ویژه ای از سنت های عربی را به مشتریان خود که همگی مشتریان خاص این مکان ها می باشند، ارائه می کند.

 

منبع:تهران لوکس

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه