Chidaneh.com placeholder image

آینه کاری ستون وسط خانه، چطور ممکنه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

در منزل ما ستونی در نزدیکی ورودی آشپزخانه وجود دارد که دو ضلع آن به سمت پذیرایی و دو ضلع دیگر به سمت آشپزخانه قرار دارد. آیا می توان برای اینکه ستون با یک نگاه به چشم نیاید، آن را آینه کاری کرد؟ شما با آینه کاری ستون موافق هستید؟

استفاده از آینه برای پوشاندن ستون در وسط خانه ایده خوبی است ولی باید به چند نکته برای نصب آینه و انتخاب بهترین سطح توجه کنید. برای دکوراسیون منزل کوچک بهتر است از آینه ساده و تراش نخورده استفاده کنید تا با انعکاس فضای اطراف درون ستون تا حدی بتوانید فضا را بزرگتر جلوه دهید. البته توصیه می شود برای آینه کاری ستونی که در وسط خانه وجود دارد تا حد ممکن آینه ساده را به کار ببرید تا به عنوان جسمی اضافی در وسط خانه نمایان نشود. آینه با نشان دادن فضای اطراف، در نگاه اول خطای دید ایجاد می کند.

سرویس خواب بالسا

آینه کاری ستون وسط خانه

اگر ستون وسط خانه در قسمتی قرار گرفته است که دو فضای متفاوت را از هم جدا می کند، می توانید از آینه های تراش خورده و آینه کاری هایی با طرح های متنوع استفاده کنید. در این صورت باید به سبک دکوراسیون منزل خود توجه کنید و آن را در سبک مدرن و مینیمال به کار نبرید. به یاد داشته باشید که در خانه ممکن است فضاهایی وجود داشته باشد که شما نخواهید مهمان تان آن را ببیند. برای مثال فضای آشپزخانه بی نظم و شلوغ چهره زیبایی ندارد. برای آینه کاری ستون وسط خانه دقت کنید که انعکاس این فضا دیده نشود.

با کمک اهالی فن چیدانه می توانید آینه کاری مناسب برای طراحی داخلی خانه خود را انتخاب کرده و آن را اجرا کنید. سوالات خود را در قسمت افزودن دیدگاه در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه