Chidaneh.com placeholder image

کابینت آشپزخانه مدرن 2020، شیک ترین رنگ و مدل + ویدیو

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه دکوراسیون گلد، انواع مدل کابینت آشپزخانه مدرن در سال 2020 را بررسی کنیم.

اسکای اسکرپر

مدل کابینت آشپزخانه مدرن 2020

به طور کلی طراحی مدرن در حوالی جنگ جهانی اول آغاز شد و رفته رفته با استقبال چشم گیر در جوامع بین الملل گسترش پیدا کرد. سبک مدرن با اصول و شیوه خود می تواند چیزهای مختلف را برای افراد متفاوت طراحی کند، یکی از مشخصه های سبک مدرن مسطح بودن سطوح، اشکال هندسی و حداقل تزئینات یعنی سادگی است. در ادامه می خواهیم ویژگی کابینت مدرن را بر اساس طراحی مدرن بررسی کنیم.

دکوراسیون گلد
طراحی و اجرای کابینت
دکوراسیون گلد

کابینت مدرن 2020، مناسب کدام آشپزخانه؟

معمولا این مدل کابینت ها برای اکثر آشپزخانه ها، یعنی هم بزرگ و هم کوچک، مناسب هستند. اما مهم ترین کاربردشون رو می توانیم در آشپزخانه های کوچک بررسی کنیم. علت این موضوع هم در درجه اول سادگی و جزئیات کم آن هاست که باعث می شود تا حدممکن فضای شلوغی بصری در آشپزخانه کم شود. برای بهتر متوجه شدن این موضوع کافی است آن ها را با کابینت کلاسیک و تزیینات‌شان مقایسه کنید. 

دکوراسیون گلد
کابینت مدرن
دکوراسیون گلد

 ویژگی کابینت آشپزخانه مدرن 2020

به طور کابینت مدرن آشپزخانه را با یک سری از ویژگی های شاخص و مهمی که دارد می شناسیم و در واقع همین ویژگی هاست که آن ها را از مدل های کلاسیک و نئوکلاسیک جدا ساخته است. مهم ترین این ویژگی های را می توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم:

  • رنگ کابینت مدرن
  • متریال کابینت مدرن
  • مدل کابینت مدرن

دکوراسیون گلد
کابینت مدرن
دکوراسیون گلد

رنگ کابینت های مدرن 

در مدل کابینت مدرن 2020 با تنوع بالایی در رنگ های مواجه هستیم. به همین دلیل شما خیلی راحت می توانید براساس میزان نور آشپزخانه، کوچکی با بزرگی و حتی سبک دکوراسیون موردنظرتان، رنگ مناسب را انتخاب نمایید. البته در این بین ترکیب رفنگ سفید و چوب از پرطرفدارترین ها محسوب می شود.

جنس کابینت آشپزخانه مدرن

همیشه سطح صیقلی و براق بودن کابینت های مدرن، یک مزیت اصلی برای آشپزخانه های کوچک حساب می شده است. علت این موضوع هم در این است که سطح صاف و یکنواخت به بزرگ تر نشان داده شدن فضا کمک زیادی می کند. در همین رابطه به غیر از کابینت های های گلاس می توانید از روکش هایپلي گلاس، روکش ملامينه براق، روکش اکرليک و روکش پي وي سي براق استفاده نمایید.

دکوراسیون گلد
کابینت مدرن
دکوراسیون گلد

شکل درب کابینت های مدرن 2020

آخرین نکته ای که می توان در مورد کابینت های مدرن 2020 دانست، شکل در و دستگیره آن هاست. کابینت های مگنتی و یا مدل درها با دستگیره مخفی نمونه هایی هستند که برای این منظور طراحی و ساخته می شوند.

“برای مشاهده مدل های بیش تر و سفارش به پروفایل دکوراسیون گلد مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: انسیه عطایی | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه