Chidaneh.com placeholder image

مبلمان فضای باز، 7 وسیله ضروری برای دکوراسیون حیاط!

به قلم: تحریریه چیدانه

طراحی محوطه: با نزدیک شدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، اکثر افراد تمایل دارند که از فضای سبز بیرونی و طراوت طبیعت استفاده کنند، اما گاهی گرمای هوا مانع لذت بردن از فضای باز می شود. برای حل این مساله، شرکت های طراحی محوطه و فضای سبز اقداماتی کرده و پیشنهاداتی برای ما ارائه نموده اند. امروز به سراغ یکی از معتبرترین این شرکت ها در حوزه فضای سبز؛ یعنی مجموعه رویال گاردن رفته ایم تا با کمک پیشنهادات و محصولات این شرکت به طراحی مبلمان فضای باز بپردازیم. با چیدانه همراه باشید.

پیرامون گاردن
مبلمان فضای باز
پیرامون گاردن

چوب و هنر

مبلمان فضای باز با میز و صندلی

یکی از اساسی ترین کارها برای مبلمان فضای باز، استفاده از میز و صندلی های مخصوص برای محوطه بیرونی است. انتخاب طرح، مدل و ابعاد آنها کاملا به خواسته و سلیقه ما وابسته است. می توان از میان میز و صندلی های حصیری، چوبی، فلزی، راحتی و … ست دلخواه خود را انتخاب کرد.

پیرامون گاردن
تخت کنار استخری
پیرامون گاردن

مبلمان فضای باز با تخت کنار استخری

یکی دیگر از کارهایی که می توان برای مبلمان فضای باز استفاده کرد، تخت کنار استخری است. تخت کنار استخری، تختی است که در کنار استخر فضای باز قرار بوده و برای استراحت و یا آفتاب گرفتن مورد استفاده قرار می گیرد. رویال گاردن طرح های زیبا و متنوعی را از این تخت ها تولید کرده است.

پیرامون گاردن
آبنمای سنگی در باغ
پیرامون گاردن

مبلمان فضای باز با آبنما

زیبایی فضای باز به سرسبزی آن است و درخشش فضای سبز با استفاده از آبنمای فضای باز به اوج خود می رسد. با استفاده از آبنما در فضا باز هم می توان مبلمان فضای باز را زیبا کرد و به تکامل رساند و هم در گرما تابستان، فضا را خنک کرد و از نشستن در محیط لذت برد.

پیرامون گاردن
چمن مصنوعی
پیرامون گاردن

مبلمان فضای باز با چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در واقع محصولی مانند چمن است که دارای ظاهر و ماهیت خشن تری است، اما با تغییر رنگ کاملا شبیه به چمن های طبیعی است و دارای مزایای زیادی است. استفاده از چمن مصنوعی برای فضاهایی که سبزی طبیعی ندارند مفید بوده و به کمک زیبایی محیط می آید.

پیرامون گاردن
فلاور باکس زمینی
پیرامون گاردن

مبلمان فضای باز با فلاور باکس

فضای سبز می تواند شامل بخشی از بالکن، پاسیو و یا حیاط خلوت باشد که به سادگی به گل و گیاه مزین شده باشند، برای این منظور  فلاور باکسها بهترین گزینه محسوب می شوند که می توانند با اشغال کمترین فضای موجود، بیشترین تاثیر را در زیبایی خانه شما داشته باشند فلاور باکس های تولید شده توسط رویال گاردن دارای سه مدل: زمینی، دیواری و آویز هستند که از هر کدامشان می توان برای محیط مخصوص به خود استفاده کرد.

پیرامون گاردن
چراغ های سنگی
پیرامون گاردن

مبلمان فضای باز با نورپردازی چراغ سنگی

یکی دیگر از کارهایی که می توان برای مبلمان فضای باز انجام داد، نورپردازی محیط و محوطه است. استفاده از وسایل نورپردازی خلاقانه و زیبا مانند چراغ سنگی یکی از ابزارهایی است که باعث متفاوت شدن فضای باز می شود.

پیرامون گاردن
چتر
پیرامون گاردن

مبلمان فضای باز با سایبان و چتر

برای فرار از نور مستقیم آفتاب و گرمای فراوان تابستان، استفاده از سایبان در فضای باز ضروری به نظر می رسد. با کمک طراحی های زیبا و مدرن می توان به طراحی فضای باز متفاوت و خاصی دست یافت. یکی از این نوع سایبان ها، چتر است.

شما می توانید برای دیدن محصولات و پروژه های طراحی محوطه و فضای باز به پروفایل شرکت رویال گاردن در چیدانه بروید و از میان آنها طرح ها و مدل های دلخواه خود را انتخاب کرده و یا از آنها برای طراحی زیبا ایده بگیرید.

نویسنده: معین قوی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه