نمای ساختمان دو طبقه، 20 طراحی معمارانه!

نمای ساختمان دو طبقه، 20 طراحی معمارانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از اولین فضاهای هر ساختمان که به چشم می آید و می تواند نظر افراد را به خود جلب کند، نمای خارجی آن است. امروزه با گسترش تکنولوژی و پیشرفت طراحی ساختمان و ساختمان سازی، ما شاهد انواع نماهای خارجی در فرم ها و رنگ های مختلف و ساخته شده توسط انواع مصالح مختلف هستیم. امروز در چیدانه تصمیم گرفتیم تا شما را از راه عکس، با 20 مدل نمای ساختمان دو طبقه آشنا کنیم، پس با ما باشید.

نمای ساختمان دو طبقه ویلایی

در بسیاری از خانه های ویلایی و ویلاهای شمال ایران، شاهد نمای ساختمان دو طبقه ویلایی هستیم. برخی از این خانه ها به صورت دوبلکس یا دوطبقه ساخته شده اند. نکته قابل توجهی که در نمای این ساختمان ها به چشم می آید، استفاده از سقف شیروانی و هم چنین مصالح چوب است.

تابلو فرش ریحان

 

نمای ساختمان دو طبقه مدرن

با گسترش مدرنیته استفاده از فرم ها و مصالح مختلف در تمام اجزاء ساختمان به چشم خورد و ایران هم از این اتفاق مستثنا نبود. در طراحی نمای ساختمان دو طبقه مدرن می بینیم که از طرح های متفاوت و مصالح جدید استفاده می شود. گاهی همان مصالح قدیمی را در فرم های مدرن و جدید به کار می برند و زیبایی خاصی به نما می بخشند.

نمای ساختمان دو طبقه سنگی و آجری

همانطور که می دانید و قطعا به وفور هم دیده اید برای نماسازی ساختمان از مصالح گوناگون و متفاوتی استفاده می کنند. از مصالحی که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و هنوز هم طرفداران خود را دارند، سنگ و آجر است. نمای ساختمان دو طبقه سنگی و آجری دارای زیبایی خاص خودش است و برای اقلیم ها و محیط های مختلف مناسب است.

 

برای انتخاب مناسب ترین نمای ساختمان از میان انواع مختلف پوشش های نما می توانید از کارشناسان اهالی فن چیدانه مشاوره گرفته تا بهترین گزینه را برای نمای ساختمان انتخاب نمایید. در قسمت اهالی فن چیدانه می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید.

نویسنده: معین قوی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه