Chidaneh.com placeholder image

تابلو دیواری جدید، هنر را به دکوراسیون منزل بیاورید!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: زمانی که صحبت از دکوراسیون داخلی می‌شود عناصری مشابه مبلمان، پرده، فرش و… در ذهنمان تداعی می‌شود، اما پوشش‌های فضا در مقایسه با چیدمان عناصر در محیط اهمیت بیشتری دارد؛ زیرا نسبت به لوازم دکوراسیونی ثابت بوده و به‌نوعی نقش پس‌زمینه‌ای برای آن لوازم اجرا می‌کند. در بین پوشش‌های فضا، دیوارها به سبب حضور بیشترشان نسبت به وسایل دکوراسیون تأثیر چشمگیرتری دارند؛ بنابراین استفاده از تابلوها روی آنها توجه بیننده را بیشتر معطوف می‌کند. در ادامه این مطلب سعی شده است چکیده‌ای از نکاتی به همراه نمونه‌های موجود آورده شود تا با آگاهی کامل تابلو دیواری جدید خود را بخرید، اما یادتان باشد قبل از خرید، سبک دکوراسیون منزل خود را بشناسید.

گالری آنلاین آرتیبیشن
دکوراسیون داخلی با آثار هنری
گالری آنلاین آرتیبیشن

اسکای اسکرپر

تابلو دیواری به سبک فصل

ترکیب رنگ‌هایی که در فصل‌ها دیده می‌شود، می‌تواند دغدغه هماهنگ کردن رنگ در دکوراسیون را برای شما کاهش دهد؛ بنابراین فصل‌ها می‌توانند در جذاب‌تر جلوه دادن دیوارهای منزل ما را یاری‌ کنند؛ چیزی شبیه به تابلوی بالا که می‌تواند بیانگر رنگی از فصل بهار باشد.

مطلب پیشنهادی: ۷ راه جلوه گری تابلو ها در دکوراسیون داخلی

نقاش باشی
اجرای تابلوی رنگ روغن گلهای آبی
نقاش باشی

تابلو نقاشی

تابلوهای نقاشی که هنرمندان ترسیم می‌کنند به دلیل رنگ لعابی که دارند می‌توانند به دیوارهای خانه شما جانی دوباره ببخشند. اگر می‌خواهید این تابلو هنری با سبک منزلتان هم‌خوانی داشته باشد، کافی است به رنگ و نوع خطوط ترسیم‌شده در تابلو توجه کنید.

[[nid:110925]]

تابلویی با طرح انتزاعی

در این بخش می‌توانید سبکی از تابلو که به کمک قطعات شیشه و هنر نقاشی، طرحی انتزاعی به تصویر می‌کشد را ملاحظه کنید که اصطلاحاً به آن فیوز گلس گفته می‌شود، اما این نکته نیز مدنظرتان باشد که از این تابلو دیواری جدید با طرح انتزاعی تنها برای خانه‌هایی به سبک مدرن و معاصر استفاده کنید. 

مطلب پیشنهادی:۸ نکته مهم برای نصب تابلو به دیوار در دکوراسیون منزل

دکوراسیون جوان
نمونه کار جوان
دکوراسیون جوان

تابلوهای چندتکه

اگر شما هم تنوع در چیدمان را دوست دارید می‌توانید  از این تابلو دیواری جدید که به تابلوهای چندتکه معروف هستند استفاده کنید، اما برای انتخاب این تابلوها باید علاوه بر رنگ به تناسبات تکه‌ها هم توجه کنید؛ به‌طور مثال اگر دیواری سفید با کاناپه مدرن دارید بهتر است از تکه‌های مربعی شکل به همراه رنگی متضاد استفاده کنید. خطوط مربع می‌تواند بیانگر سبک مدرن شما باشد و رنگ متضاد نیز می‌تواند با رنگ سفید هارمونی ایجاد کند. 

پیشنهاد می کنم برای دیدن مدل های بیشتر به بخش تابلو در کالا های چیدانه سر بزنید. برای تهیه کالا کافی است با فروشندگان آنها ارتباط برقرار کنید.

منبع: مجله منزل | نویسنده: زهرا السادات حسینی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه