Chidaneh.com placeholder image

طراحی داخل کمد دیواری عمیق، چطوری متفاوتش کنم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید. ما به منزل جدیدی نقل مکان کرده ایمT ولی هنوز کامل مستقر نشدیم. در یکی از اتاق خواب ها کمد بسیار عمیقی هست که فضای بسیار مناسبی دارد. طراحی داخل کمد دیواری عمیق برای استفاده صحیح به چه شکل انجام می شود؟

در ابتدا باید گفت که بسیار خوش شانس هستید! امروزه در خانه های محدودتری فضای بسیار برای کمد دیواری یافت می شود. برای استفاده بهینه از فضای مناسب کمد عمیق راهکارهای متنوعی وجود دارد.

قالیشویی ادیب

تجهیزات داخل کمد

ساده ترین کار این است که طبقه بندی داخل کمد دیواری را برای نظم دهی و قرار دادن وسایل مختلف انجام دهید. در این حالت کمد دیواری تبدیل به اتاق لباس می شود. قفسه های مخصوص قرار دادن کفش، کیف و رگال های مختلف برای آویزان کردن لباس از مهم ترین بخش های اتاق لباس کوچک است. این اتاق برای تعویض لباس هم بسیار مناسب خواهد بود. قرار دادن میز اتو و لباس های چروک در کمد دیواری عمیق استفاده بسیار هوشمندانه ای است.

مطلب مرتبط: نظم دهی کمد لباس با این ۸ اکسسوری معجزه گر!

اتاق کودک در کمد دیواری

کمد دیواری عمیق

چنانچه کمد دیواری به اندازه کافی دارید و نمی دانید این کمد دیواری عمیق را چه کار کنید، برای فرزند کوچک خود اتاق بازی تدارک ببینید. بچه ها عاشق این هستند که فضای کوچک و دنجی برای بازی و گذراندن ساعاتی برای نقاشی و تنهایی داشته باشند و تجهیزات داخل کمد این شرایط را مهیا می کند.

کمد دیواری در اتاق چوبی

کتابخانه در کمد دیواری

کمد دیواری عمیق را به اتاق مطالعه تبدیل کنید. قفسه بندی را برای قرار دادن کتاب های متنوع انجام داده و کاناپه راحتی کوچکی را برای نشستن و غرق شدن در دنیای کتاب در نظر بگیرید.

در بخش طبقه بندی و نظم دهی با تنوعی از مطالب کارآمد در این زمینه آشنا شوید. شما هم می توانید سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه دکوراسیون منزل در قسمت افزودن دیدگاه در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه