Chidaneh.com placeholder image

سقف کشسان، 6 مدل چشم گیر در آسمان دکوراسیون شما

به قلم: تحریریه چیدانه

سقف: به جرات می توان گفت که سقف کشسان، مدرن ترین پدیده در دکوراسیون و طراحی داخلی است. سقف کشسان یکی از انواع سقف کاذب است که می تواند به تنهایی یا به صورت تلفیق با دیگر انواع سقف کاذب از جمله کناف در محیط های مسکونی، تجاری، اداری و تفریحی نصب شود. چیدانه در این مطلب می خواهد با استفاده از تجربیات و دانسته های گروه صنعتی لابل که پیشینه معتبری در امر سقف کشسان دارند، به معرفی انواع سقف کشسان بپردازد. با ما همراه باشید.

[[nid:62135]]

چوب و هنر

انواع سقف کشسان

سقف کشسان در انواع جنس و افکت پارچه های متفاوت عرضه می شود، از جمله انواع رایج این پارچه ها می توان به لاکر (براق یا آینه ای)، مات، ساتن، برلیانت، پرلاموتر، ترنسپرنت (شفاف) اشاره کرد. در ادامه به بررسی هرکدام از این مدل ها می پردازیم. قابل ذکر است که گروه صنعتی لابل تولید کننده و مجری انواع سقف های کشسان است.

[[nid:61935]]

سقف کشسان لاکر (آینه ای یا براق)

این نوع سقف کشسان، یکی از زیباترین جلوه های بصری را به بینندگان هدیه می دهد، به طوری که افکت پارچه این سقف کشسان حالت آیینه مانند دارد و کمی براق است و این امکان را دارد که طراحی داخلی و دکوراسیون خود را در سقف کشسان منزل خود انعکاس دهید.

[[nid:61936]]

سقف کشسان مات

سقف کشسان مات درخشندگی ندارد و همانطور که از نامش معلوم است، افکت مات گونه بر روی آن پیاده سازی شده است. این نوع سقف کشسان در طراحی ها و دکوراسیون هایی استفاده می شود که سبک مینیمالیستی و ساده دارند و بیشتر برای منطبق کردن دکوراسیون با فضای منزل به کار می رود.

[[nid:61922]]

سقف کشسان ساتن

این نوع سقف کشسان را می توان تلفیقی از سقف کشسان مات و سقف کشسان لاکر دانست؛ زیرا هر دو خاصیت مات بودن سقف کشسان مات و براق بودن سقف کشسان لاکر را در خود جای داده است و یک درخشندگی صدفی را به فضای منزل اعطا می کند، این نوع سقف کشسان مناسب هر گونه دکوراسیون و طراحی داخلی است.

[[nid:61891]]

سقف کشسان برلیانت

سقف کشسان برلیانت جزء یکی از سقف های کاذب جدید و لاکچری به حساب می آید. این نوع سقف کشسان درخشش متالیک مانندی دارد و رنگ های طلایی، نقره ای و برنزی را با زیبایی خاصی جلوه می دهد. سقف کشسان برلیانت اغلب در دکوراسیون و طراحی داخلی با سبک مدرن استفاده می شود و مناسب مکان هایی مانند سرویس بهداشتی، حمام و سالن های غذاخوری لوکس است.

[[nid:62274]]

سقف کشسان پرلاموتر

سقف کشسان پرلاموتر درخششی صدفی و مروارید گونه دارد. این افکت به همراه نورپردازی باعث ایجاد درخششی زیبا و چشمگیر می شود و اکثرا در محیط هایی که دارای طراحی داخلی و دکوراسیون خاص و متفاوت هستند استفاده می شوند.

[[nid:62329]]

سقف کشسان ترنسپرنت (شفاف)

سقف کشسان ترنسپرنت یا شفاف استعداد خاصی برای پخش کردن نورهای طبیعی و مصنوعی دارد. این قابلیت سقف کشسان شفاف را یکی از مناسب ترین سقف ها برای نورپردازی تبدیل کرده است. سقف کشسان شفاف اغلب در رستوران ها، کافی شاپ ها، آمفی تئاترها و سالن های انتظار استفاده می شوند.

[[nid:62235]]

تولید و نصب سقف های کشسان دارای فرایند پیچیده، اما در عین حال ساده ای است. گروه صنعتی لابل به کمک متخصصین و کارشناسان حرفه ای خود تمام تلاش خود را برای از بین بردن این پیچیدگی برای مشتری به کار می برند و مهم ترین هدف آنها رضایت و لبخند مشتری است. شما خوانندگان محترم می توانید برای دیدن تصاویر بیشتر به پروفایل سقف کشسان لابل در چیدانه مراجعه کنید.

نویسنده: گروه صنعتی لابل | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه