Chidaneh.com placeholder image

تابلو دیواری فانتزی، پیام شادی با دست سازه های لیلا

به قلم: تحریریه چیدانه

دست سازه های خلاقانه: حضور رنگ در دکوراسیون منزل بسیار موثر است و انرژی و حس خوبی را در فضای خانه به جریان می اندازد. حال تصور کنید که در کنار رنگ های شاداب و پر انرژی، متریال چوب، پیام های شادی و موفقیت و هنر دست نیز وجود داشته باشد. ما در این مطلب از خلاقیت در خانه به سراغ بانوی هنرمند ایرانی رفتیم تا از تابلو دیواری فانتزی دست سازه خود برایمان بگوید. داستان تابلوهای دکوری چوبی دست ساز لیلا را از زبان خودش بشنوید:

دکورچوبی چیلان
دیوار کوب مدرن F002
دکورچوبی چیلان

قالیشویی ادیب

بیوگرافی بانوی هنرمند در یک نگاه

  • نام: لیلا یزدانی
  • سن: 28 سال
  • شغل: گرافیست
  • موقعیت مکانی: تهران
  • محصول: تابلوهای چوبی چیلان

دکورچوبی چیلان
دیوار کوب مدرن H002 و دیوارکوب مدرن F017
دکورچوبی چیلان

چه شد که به فکر خلق تابلوهای مدرن چوبی افتادید؟

قبل از شروع ساخت تابلوها به مدت پنج سال در زمینه رشته تحصیلی خودم به عنوان گرافیست مشغول به کار بودم؛ دو سال در دفتر تبلیغاتی و سه سال در یک انتشارات. مشکلی که در سال ­های اخیر داشتم این بود که همه کارها باید طبق قوانین و چارچوب های از پیش تعیین شده ­ای اجرا می شد که اکثرا با هدف فروش بیشتر و جذب سرمایه بیشتر طراحی شده بود. کم کم احساس کردم که چراغ خلاقیت و نوآوری در من خاموش شده است. جدا از آن همیشه دوست داشتم به سمت کاری بروم که بتوانم با دستان خودم هنری را خلق و پیاده سازی کنم نه با ماوس و کیبورد!

 از طرفی ترس از شکست، عدم موفقیت و نداشتن درآمد مطمئن، جدا شدن از زندگی کارمندی و رفتن به سمت رویاها را برایم سخت می­ کرد. فکر می کنم همه افراد یک روز بر سر این دو راهی قرار می گیرند. حدود یک سالی طول کشید تا بتوانم این ریسک را بپذیرم و آن زندگی روزمره و خاکستری را کنار بگذارم. خوشبختانه در کلیه مراحل این تصمیم گیری و تغییر جهت زندگی، همسرم همیشه همراه و مشوقم بود.

دکورچوبی چیلان
دیوار کوب مدرن F016
دکورچوبی چیلان
دکورچوبی چیلان
دیوار کوب مدرن F012
دکورچوبی چیلان
دکورچوبی چیلان
دیوار کوب مدرن H008
دکورچوبی چیلان

انتخاب سبک و رنگ تابلوهای چوبی چیلان

حدود شش ماه قبل از شروع به کارم برای منزل خودمان دنبال المان هایی بودم که زیبایی و انرژی مثبت را به خانه بیاورد، اما متاسفانه اکثر وسایل دکوراسیون از جنس های سرد و بی روح ساخته شدند و از رنگ های تکراری و خنثی استفاده می شود. عموما در بازار (و شاید در فرهنگ ما) ترسی برای استفاده از رنگ های شاد و پر انرژی وجود دارد. همیشه به کسی که از رنگ های متنوع و شاد در طراحی محیط زندگی یا کارش استفاده می کند، انتقاد می شود و آن را به دکوراسیون مهدکودک تشبیه می کنند.

همین خلاء در وسایل دکوراسیون باعث شد که به فکر تولید محصول دلخواه خود بیفتم. محصولی که بتواند علاوه بر زیبایی و انرژی شاد، یک پیام مثبت هم داشته باشد، محصولی که با دیدنش حس خوب به فرد دست بدهد.

دکورچوبی چیلان
دیوار کوب مدرن H001
دکورچوبی چیلان

تابلو دیواری فانتزی با پیام شادی برای زندگی

  • نوع محصول: تابلوهای چوبی
  • سبک محصول: مدرن
  • متریال محصول: چوب
  • ویژگی برجسته محصول: این تابلوها حاوی پیام های مثبت و پر انرژی هستند. در این میان حضور رنگ های زنده، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و اجرای صفر تا صد کارها با دست نقش بسزایی داشتند.

دکورچوبی چیلان
دیوار کوب مدرن F006
دکورچوبی چیلان

مردم تابلوهای چوبی دست ساز من را دوست دارند

خوشبختانه استقبال مردم از تابلوهای چیلان فراتر از انتظار من بود. خوشحالم که می بینم تعداد کسانی که با رنگ ها معاشرت خوبی دارند، کم نیست. من تاکنون از راه صفحه اینستاگرام توانستم تابلوهای چوبی دست ساز خود را معرفی و ارائه کنم.

دوست دارم در آینده محصولات متنوع و کاربردی تر با همین سبک و سیاق خلق کنم.

دکورچوبی چیلان
تابلوهای ساخته شده به درخواست سفارش دهنده
دکورچوبی چیلان

انرژی و دلگرمی این روزهای چیلان، دیوارکوب چوبی

خیلی خوشحالم از اینکه با وجود تمام ترسی که از شروع یک کار جدید و مستقل داشتم این شجاعت را به خرج دادم، روز به روز به اهدافم نزدیک تر می شوم و کاری را انجام می دهم که حال خودم را عالی می کند.

دلگرمی من این است که می بینم در این شهر خاکستری و یکنواخت، کسانی هستند که به طراحی و رنگ اهمیت می دهند. کسانی هستند که به چیدمان و انرژی محیط اطرافشان اهمیت می دهند. عده ای از افراد خوش سلیقه دور هم جمع شدند و سایت چیدانه رو طراحی کردند. هدف آنها برای ترویج این طرز فکر بسیار برای من با ارزش است.

ویدئوی زیر را ببینید؛ در این یک دقیقه لیلا در مورد داستان چیلان توضیحات جذاب و کوتاهی را برایتان نقل می کند:

 

برای برقراری ارتباط با لیلا و مشاهده محصولات بیشتر این گروه، به پروفایل دکور چوبی چیلان بروید. شما هم می توانید محصولات دکوری دست ساز و خلاقانه خود را برای ما به شماره تلگرام 09388547140 ارسال کنید. در وبسایت چیدانه فرصت ارائه محصولات برای شما به طور رایگان مهیا است، این فرصت را از دست ندهید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
امیرف در تاریخ 11 تیر 1396
با سلام . ای کاش این بانوی هنرمند متنهای فارسی را نیز انجام میداد.

ثبت دیدگاه