Chidaneh.com placeholder image

ملیکای 15 ساله اتاقش را اینطور دیزاین کرده!

به قلم: تحریریه چیدانه

تور تک فضا: بزرگ که می شوی دوست داری خودت تصمیم بگیری. اول از اتاقت شروع می کنی، دکوراسیون اتاق خواب را به شکلی انتخاب می کنی که از بچگی دوست داشتی یا در داستان ها خوانده ای. هر وسیله ای در اتاق خوابت داستانی دارد، عشقی در آن نهفته و می دانی که چقدر برایت عزیز است. در مطلب دکوراسیون هفته دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ملیکا، نوجوان خوش ذوقی را برای شما معرفی می کنیم که با سلیقه خود آن را به بهترین شکل چیدمان کرده است، با چیدانه همراه باشید:

اتاق خواب ملیکا

چوب و هنر

اتاق خواب ملیکا در یک نگاه

  • شغل فرد استفاده کننده از فضا: محصل
  • موقعیت شهر: تهران/ محله: آجودانیه
  • متراژ فضا: ١۵ متر مربع
  • سال ساخت: ١٣٩٢
  • ملک شخصی
  • سبک دکوراسیون: وینتیج
  • رنگ های غالب: سفید و صورتى
  • ویژگی برجسته طراحی: چیدمان وسایل با سلیقه صاحب اتاق خواب
  • طراح: ملیکا
  • مدت زمان دکوراسیون داخلی: یک ماه
  • هزینه دکوراسیون: 15 میلیون تومان

اتاق خواب ملیکا

دکوراسیون گل گلی را از کودکی دوست داشتم

من از کودکی عاشق فضاهاى دخترانه و دکوراسیون گل گلى بودم و این علاقه باعث این دکوراسیون برای اتاقم شد. فضای سفید که با صورتى آمیخته شده باشد، به آرامش انسان و مخصوصا دختران کمک زیادى می کند.

مطلب مرتبط: ۷ ایده استفاده از پارچه های گل گلی در دکوراسیون منزل

اتاق خواب ملیکا

من خودم به تنهابى با برندهایی مثل اینگلیش هوم، مادام کوکو و ایکیا اتاقم را دکور کردم و از تک تک لحظه هایش لذت بردم؛ من دوست دارم در آینده هم دیزاینر بشوم. به نظر من سرویس خواب بسیار ظریف است، با گل هاى آبى رنگ برجسته رویش، دکوراسیون اتاقم را زیبا کرده است.

اتاق خواب ملیکا

تخت خوابم آرامش می دهد

تخت خواب من که تور سقفی و روتختى زیبایی دارد، همیشه من را به خودش جذب می کند زیرا لحظات آرامش بخشى را با آن می گذرانم. نور و تخت خوابم به ملایم بودن اتاقم خیلى کمک کرده است.

مطلب مرتبط: تخت خواب کودک و نوجوان، بهترین کدام است؟

اتاق خواب ملیکا

وسایل و لوازم در دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

یک ماه طول کشید تا تخت خواب از ترکیه به ایران برسد و باقی لوازم را هم از قبل خریدارى کرده بودم.

  • سرویس خواب از برند چیلک مدل فلورا در ر بازار مبل ٣ تهران، با قیمت 3 میلیون تومان
  • فرش از زارا هوم ترکیه
  • تور و روتختی از برند چیلک حدود ١ میلیون تومان
  • باقی لوازم جانبى از زارا هوم، اینگلیش هوم، ایکیا، مادام کوکو

اتاق خواب ملیکا

برند مورد علاقه ملیکا برای سرویس خواب نوجوان

من از خدمات چیلک بسیار راضى بودم و آن را به شما هم توصیه می کنم. شاید نسبت به برندهای دیگر گرانتر باشد، ولى کیفیت بى نظیرى دارد. من قبل از این تخت خواب، مدل دیگرى از چیلک خریدارى کرده بودم و بعد از ۵ سال که از آن استفاده می کردم، هیچ اتفاقى برایش نیفتاد تا اینکه خودم از آن خسته شدم. تخت خواب قبلی را حتی بیشتر از قیمتى که خریده بودم به مدت یک هفته در سایت دیوار فروختم.

اتاق خواب ملیکا

تغییر دکوراسیون بدهید تا انرژی بگیرید

به شما هم توصیه می کنم با هر لوازمى که دارید اتاق و محل زندگی تان را زیبا کنید و هر چند وقت یک بار تغییر دکوراسیون بدهید. این کار هم به شما و هم به لوازم انرژی مثبت می دهد، پس منتظر چى هستید دست به کار شوید!

مطلب مرتبط: چیدمان اتاق خواب،۱۴ قدم تغییر دکور

اتاق خواب ملیکا

گیاه سانسوریا مخملی در اتاق خواب

من به این موضوع که گیاهان خانگی انرژى مثبت دارند، اعتقاد دارم و سعى می کنم به گلدان عزیزم رسیدگى کنم.

اتاق خواب ملیکا

نظم دهی در دکوراسیون دخترانه

نظم دهی به وسایل و لوازم در دکوراسیون اتاق خواب ملیکا، نشان می دهد که برای زندگی خودش برنامه دارد. کشوهای مرتب میز آرایش می گوید که برای هر وسیله ای جایگاه خاصی در نظر گرفته شده است.

مطلب مرتبط: چیدمان لوازم آرایش، ۱۰ راه ساده برای میز توالت دوست‌داشتنی‌مان!

اتاق خواب ملیکا

در این اتاق خواب همه چیز دخترانه است و ظریف! جا جواهری ایستاده ای که شبیه به مانکن روی میز آرایش ایستاده، دستبند گردنبند و بدلیجات زیبایی را نمایش می دهد. جعبه های فلزی در اندازه های مختلف که حتما وسایل کوچک هیجان انگیزی را نگهداری می کنند، بر روی هر سطحی از این اتاق خواب دیده می شود.

مطلب مرتبط: جا جواهری های شیک و خلاقانه برای دکوراسیون اتاق خانم ها

اتاق خواب ملیکا

گوشه دنج کنار پنجره در اتاق خواب

میز گرد کوچک سبز رنگ مدرن و ساده ای در کنار پنجره قرار گرفته است. دو صندلی دور میز هم فضایی ایجاد می کند تا ملیکا بتواند با حوصله و با لذت از فضای بیرون، برای خواندن کتاب و درس های خود تمرکز بیشتری داشته باشد. پرده گلدار هم نور را به اندازه مناسب فیلتر می کند.

اتاق خواب ملیکا

میز تحریر ملیکا هم به خوبی شخصیت و علایق او را بیان می کند. میز چوبی سفید با آن گل برجسته آبی رنگ، طبقه و قفسه هایی دارد که وسایل مورد علاقه صاحبش را به خوبی محافظت می کند. صندلی مبله سرخابی رنگ هم مکمل خوبی برای دکوراسیون دخترانه در این اتاق خواب است.

مطلب مرتبط: ۱۰ پیشنهاد ساده برای دکوراسیون اتاق دخترانه رویایی

اتاق خواب ملیکا

در کنار تخت خواب محبوب ملیکا، یک میز پاتختی می بینید. آباژور پارچه ای و با طرح گلدار با ترکیب رنگی و سبک اتاق خواب همخوانی کاملی نشان می دهد.

برای اینکه دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل داشته باشید، از اهالی فن و متخصصین کمک بگیرید. شما هم می توانید تصاویر منزل زیبای خود را برای ما به شماره تلگرام 09388547140 ارسال کنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه