Chidaneh.com placeholder image

لوستر آشپزخانه، در کدوم نور آشپزی دلچسب تره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

نورپردازی: خرید یک لوستر برای هر فضایی ممکن است پیش از هر چیز یک وظیفه اولیه به نظر برسد تا عنصری برای تزیین. این روزها با تنوع بالای محصولات، انتخاب لوستری مناسب به‌سادگی قبل نیست. بسته به اتاقی که شما می‌خواهید نورپردازی کنید چندین انتخاب متفاوت در برابر شما قرار دارد. لوستر و یا آویز؟ چراغ‌های سقفی و یا دیواری؟ هالوژن‌ها و یا لوسترهای مخصوص بالای کابینت؟ مهم این نیست که چقدر معمولی به نظر می‌رسد انتخاب لوستر مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها است. بنابراین بهتر از تمامی نکات زیر را قبل از خرید لوستر آشپزخانه در نظر بگیرید.

شرکت معماری ویرا دیزاین
نورپردازی دکوراسیون آشپزخانه
شرکت معماری ویرا دیزاین

تابلو فرش ریحان

لوستر آویز (روشنایی سقفی آویز)

این لوسترها دارای سایز چندان بزرگی نیستند و به‌وسیله یک زنجیر و یا سیم از سقف آویخته می‌شوند. معمولاً لوسترهای آویز دارای یک لامپ هستند و به همین علت آنها تمام فضا را روشن نمی‌کنند و تنها قسمت مرکزی آشپزخانه را روشن می‌کند؛ بنابراین بیشتر اوقات برای دکوراسیون آشپزخانه بزرگ نیاز است که چند عدد از آنها در کنار هم استفاده شود. این نوع روشنایی‌ مدل‌های بسیار متنوعی دارند که دارای شیدهای دایره شکل، استوانه‌ای و یا کلاهی شکل هستند و این ویژگی آنها انتخاب مدلی مناسب برای اتاق را ساده‌تر می‌کند. آنها برای نورپردازی نقطه‌ای و جلب تمرکزها بر روی یک فضا مانند جزیره در آشپزخانه و یا میر ناهارخوری بسیار مناسب هستند.

کالاهای پیشنهادی چیدانه

آورده های روشنایی تیسرا
لوستر تیسرا طرح وینتگ
آورده های روشنایی تیسرا
آورده های روشنایی تیسرا
لوستر سقفی دکوراتیو تیسرا
آورده های روشنایی تیسرا
آورده های روشنایی تیسرا
روشنایی طرح Flora تیسرا
آورده های روشنایی تیسرا

آورده های روشنایی تیسرا
لوستر مدل Crocco تیسرا
آورده های روشنایی تیسرا
آورده های روشنایی تیسرا
‪تیسرا Farettoچراغ آویز مدل‬
آورده های روشنایی تیسرا
آورده های روشنایی تیسرا
لوستر مدل Clizia تیسرا
آورده های روشنایی تیسرا

برای اطلاع از قیمت هر لوستر با گروه آورده های روشنایی تیسرا ارتباط برقرار کنبد.

دیاکو دیزاین
کابینت کلاسیک
دیاکو دیزاین

لوستر بلوره‌ای و کلاسیک

این مدل روشنایی‌ به عنوان لوستر آشپزخانه چندین لامپ و منبع روشنایی دارند که به یک بدنه واحد نصب می‌شوند تا لوستری باشکوه‌تر و بزرگ‌تر ایجاد کنند. برعکس روشنایی‌های تک لامپی این لوسترها نور بسیار زیادی را در فضا ایجاد می‌کنند و می‌تواند از آنها به‌صورت تکی در فضا استفاده کرد. این مدل لوسترها باشکوه‌تر و گران قیمت تر از دیگر مدل‌ها محسوب می‌شوند و در دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک کاربرد دارند.

مجتمع صنعتی نورسازان
لوستر پایون نورسازان
مجتمع صنعتی نورسازان
لوستر ستامنس
لوستر باکارات
لوستر ستامنس
آورده های روشنایی تیسرا
لوستر تیسرا طرح اسپیکا
آورده های روشنایی تیسرا

لوسترهای معرفی شده از گروه آورده های روشنایی تیسرا، مجتمع صنعتی نورسازان و لوستر ستامنس هستند. برای اطلاع از قیمت و ویژگی ها بر روی هر محصول کلیک کرده و با فروشنده تماس بگیرید.

انواع لوستر دیواری

این نوع روشنایی‌ها معمولاً برای زیبایی و به‌صورت تزیینی بر دیوار نصب می‌شوند؛ درواقع هر نوع روشنایی که بر دیوار نصب می‌شود را می‌توان چراغ دیواری نامید. این نوع لوسترها معمولاً نوری تارتر، رمانتیک‌تر و آرامش‌بخش‌تر در محیط ایجاد می‌کنند و معمولاً به‌صورت جفت در ورودی‌ها و یا نزدیک به درب ورودی استفاده می‌شوند.

کابینت ایشکاب
طراحی دکوراسیون آشپزخانه در خیابان درووس
کابینت ایشکاب

هالوژن‌ها

اگر سقف آشپزخانه شما کوتاه است و امکان نصب لوسترهای آویز را ندارید، بهترین گزینه استفاده از هالوژن‌ها است؛ زیرا این نوع روشنایی‌ها هیچ فضایی نمی‌گیرند و داخل سقف جاسازی می‌شوند. این روشنایی‌های زیبا برای افزایش نور و زیبایی سقف‌ها در نورپردازی آشپزخانه بسیار مناسب است. در برخی موارد این منابع نوری داخل زمینه نیز قرار می‌گیرند تا نورپردازی خاصی را در فضا ایجاد کنند. درهرحال می‌ توان گفت هالوژن‌ها کاربرد بالایی دارند.

شرکت آلتون رای
چراغ سقفی توکار آلتون رای
شرکت آلتون رای

شرکت آلتون رای ادعا دارد این نوع از چراغ های سقفی و توکار جایگزین مناسبی براب لامپ های هالوزن قدیمی استو نور را به طور یکنواخت و متقارن پخش می کند، مصرف برق را کاهش می دهد و شارژ نوری بالایی دارد.

روشنایی‌های مخصوص کابینت

این نوع روشنایی‌ها معمولاً در کف یا بدنه کمدها قرار می‌گیرند تا طبقه‌ها را نورپردازی کرده و روشن کنند. آنها بیشتر در نورپردازی کابینت آشپزخانه‌ کاربرد دارد به خصوص در فضاهایی که محل مخصوص آشپزی هستند. درهرحال آنها می‌توانند برای نورپردازی کتابخانه‌ها و بوفه‌های خانه نیز استفاده شوند.

افرانوس
دیوارکوب 5 شعله پایپینگ
افرانوس
تتیس
لوستر لوله ای مدرن
تتیس
تتیس
لوستر لوله ای
تتیس

در دکوراسیون منزل استفاده از محصولاتی با متریال جدید فضای داخلی خانه را زیباتر می کنند. لوستر و دیوارکوب های ساخته شده ار لوله به سبک صنعتی جلوه ای امروزی به دکوراسیون آشپزخانه شما می دهند. انواع این محصولات را می توانید از گروه افرانوس و تتیس بخواهید.

برای ارتباط با هر کدام از محصولات معرفی شده روی نام گروه با لینک سبز رنگ کلیک کنید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه