Chidaneh.com placeholder image

شرکت های طراحی فضای سبز، این یک رابطه دو طرفه است!

به قلم: تحریریه چیدانه

طراحی محوطه: طراحی منظر و فضای سبز منزل شما، ویژگی ها و تفاوت هایی نسبت به شیوه بازسازی فضای داخلی منزل و طراحی دکوراسیون دارد. در این هنگام شما هیچ کار و وسایلی را وارد دکوراسیون منزل خود نمی کنید و هر اتفاقی که رخ می دهد صرفا در فضای بیرونی منزل شما صورت می گیرد. زمانی که به سراغ طراحی منظر و طراحی فضای سبز منزل خود می روید خیالتان راحت تر خواهد بود، چراکه می دانید که آن طراح، مانند خیلی از طراحان دیگری که در حوزه بازسازی آشپزخانه، طراحی آشپزخانه، طراحی دکوراسیون منزل، بازسازی فضای داخلی منزل و… نیست که به صورت مستقیم با تک تک اعضای خانواده در مراوده باشد و تمام زندگی شبانه روزی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

مطلب مرتبط: محوطه سازی ویلا، وقتی اوستا کار آستین بالا می زند!

سرویس خواب بالسا

طراحی فضای سبز

توقع شرکت های طراحی منظر و فضای سبز از شما چیست؟

مسئله ای که گاها در ذهن افراد وجود دارد این است که برخی از طراحان منظر، خودشان در فضا قرار نمی مانند و از بیرون، بر اتفاقات، کنترل لازم را اعمال می کنند، اما موضوعی که وجود دارد این است که طراحان دکوراسیون منزل و یا متخصصان امر بازسازی منزل، با قوانین و اصول خانه شما به شکل مستقیمی در ارتباط هستند.

مطلب مرتبط: ذخیره آب باران در خانه، آبیاری فضای سبز را کم هزینه کنید!

طراحی محوطه

این در حالی است که یک طراح منظر شاید با آن شدت و مقدار بر منزل شما رو به رو نیستند. در ازای این مسئله، شرکت های طراحی منظر و طراحی فضای سبز از افراد می خواهند که با آنها همکاری لازم را داشته و تا جایی که امکان دارد توقعاتشان را رعایت فرمایند.

مطلب مرتبط: طراحی حیاط منزل ایرانی، مدرن باشیم یا اصیل؟

طراحی فضای سبز

شرکت های طراحی منظر برای آنکه بتوانند به بهترین شکل ممکن کار خود را به انجام برسانند چند نیاز اساسی دارند؛ مثل داشتن یک منبع آب؛ بنابراین سعی کنید در ابتدای کار خود با آنها به گفتگو بنشینید و از نیازها و توقعاتشان با خبر شوید.

مطلب مرتبط: داربست باغی، ۱۰ ایده جدید برای تزئین دیوار حیاط

گلخانه خانگی خانه سبز
گلخانه خانگی خانه سبز طرح فلورا 2
گلخانه خانگی خانه سبز
شرکت نوشین امروزین طرح
آبنما ترکیبی کوزه و ستون
شرکت نوشین امروزین طرح
دهکده چوب
آلاچیق و محصولات چوبی
دهکده چوب

انجام کارهایی مربوط به باغبانی و فضای سبز، آلودگی نسبتا زیادی ایجاد می کند و خیلی تر و تمیز نیست؛ بنابراین برای راحتی حال کارکنان این حوزه، سعی کنید فضایی برای شستشو و نظافت در اختیارشان قرار دهید.

متخصصین طراحی فضای سبز

فراموش نکنید که اگر از نتیجه کار لذت بردید و به وجد آمدید به پاس زحماتشان، این خوشحالی را به متخصصین نیز القا کرده و از آنها قدردانی نمایید.

طراحی فضای سبز

شما باید چه چیزهایی را از متخصصین طراحی فضای سبز توقع داشته باشید؟

شما نیز باید قوانین و اصولی را برای خوتان ایجاد نمایید. سعی کنید برای رسیدن به یک توافق دو جانبه، روز اول با طراح و یا رهبر گروه باغبانی و متخصصین فضای سبز به گفت و گو بنشینید و شرایط و قوانین خود را ذکر نمایید. شما می توانید مرزهایی را تعیین کنید که از این راه، امکان رفت و آمد به داخل خانه را محدود کرده و یا کنترل نمایید.

ابزارمارت
قیچی باغبانی مدل NTS2311 نووا
ابزارمارت
پیرامون گاردن
گلدان رویال گاردن کد MD29C
پیرامون گاردن
فروشگاه اینترنتی گنج کالا
دستکش ضد اسید ساق کش
فروشگاه اینترنتی گنج کالا

شما می توانید به صورت مرحله مرحله ای به گفتگو با متخصصان بپردازید. اگر پروژه شما یک ماه طول می کشد می توانید به صورت هفتگی جلساتی برگزار کنید و از روند کاری باخبر گردید.

مطلب مرتبط: طراحی باغچه، ۲۰ مدل حیاط سرسبز در خانه های ایرانی!

متخصصین فضای سبز

 اهالی فن وب سایت چیدانه، بسیاری از شرکت های طراحی محوطه و فضای سبز را گرد هم آورده تا با توانایی و عملکرد حرفه ای خود، فضای سبز شما را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا نمایند:

منبع: homeadvisor |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه