Chidaneh.com placeholder image

استیکر دیواری: ارزون بخر، خودت نصبش کن، لذت ببر!

به قلم: تحریریه چیدانه

طراحی دیوار:  یکی از مقرون به صرفه ترین تغییرات در فضای دکوراسیون داخلی، تغییر دیوارها می باشد. رنگ، کاغذ دیواری و یا استفاده از استیکر دیواری از محبوب ترین و پرطرفدارترین طراحی های دیوار است. امروزه استیکر های دیواری به دلیل سهولت در اجرا و مقرون به صرفه بودن جایگزین مناسبی برای رنگ و کاغذ دیواری هستند؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با انواع استیکر دیواری برای فضاهای مختلف و محل خرید استیکر دیواری ارزان آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر دیواری گل و پرنده (استیکر سه بعدی صالسو)
بوتیک خلاقیت سالسو

قالیشویی ادیب

استیکر های برجسته چوبی
استیکر چوبی طرح پرنده و حیوانات
استیکر های برجسته چوبی

بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر دیواری - طرح درخت کتابخانه (استیکر سه بعدی صالسو)
بوتیک خلاقیت سالسو

استیکر دیواری پذیرایی 

امروزه با توجه به تنوع طرح و نقش استیکر های دیواری می توانید به سادگی از آن ها برای دیوار هر فضایی استفاده کنید، اما باید تواجه داشته باشید که استیکر انتخابی شما حتما باید با سبک و تم دکوراسیون شما هماهنگ باشد؛ برای این منظور می توانید استیکر دیواری پذیرایی را برای دیوار پشت مبل در نظر بگیرید و با رنگ مبلمانتان هماهنگ کنید.
فروشگاه های خرید استیکر دیواری پذیرایی در چیدانه : بوتیک خلاقیت سالسو و ژیوار | ایران استیکر | دکوراسیون یاشیل 

استیکر جوجه ایران استیکر

استیکر کد 221 ایران استیکر

فروشگاه اینترنتی دکووال  decowall
استیکر کاشی دکووال
فروشگاه اینترنتی دکووال decowall

استیکر دیواری آشپزخانه 

امروزه استیکرهای دیواری آشپزخانه جایگزین مقرون به صرفه ای برای کاشی های بین کابینتی هستند. شما می توانید با توجه به قابل شستشو بودن استیکرهای دیواری طرح های مختلف ساده و یا فانتزی را برای طراحی فضاهای مرطوب دکوراسیون داخلی تان استفاده کنید و جلوه منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی تان ببخشید. مطلب استیکر دیواری، ارزان ترین تغییر دکوراسیون منزل! در این زمینه بیشتر شما را راهنمایی می کند. 

فروشگاه های خرید استیکر دیواری پذیرایی در چیدانه : فروشگاه اینترنتی دکووال | ایران استیکر | VIDAVIN ویداوین

استیکر کد 704 ایران استیکر

دکوراسیون یاشیل
استیکر آینه طرح گل
دکوراسیون یاشیل

بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر دیواری رز قرمز 2 (استیکر سه بعدی صالسو)
بوتیک خلاقیت سالسو

استیکر دیواری اتاق خواب 

بهترین فضا برای استفاده از استیکر دیواری اتاق خواب ها می باشد. همان طور که گفته شد استیکر ها می توانند به سادگی جایگزین کاغذ دیواری در فضای شما باشند همچنین می توانید برای پوشاندن نواقص دیوارها مورد استفاده قرار گیرند، شما می توانید از برچسب دیواری رولی هم به عنوان جایگزین کاغذ دیواری برای طراحی بخشی از دیوار اتاق خوابتان استفاده کنید توجه داشته باشید که طرح انتخابی شما برای استیکرها همسو با فضای داخلی تان باشد و از خرید طرح های شلوغ برای فضاهای کوچک جلوگیری کنید.  

فروشگاه های خرید استیکر دیواری اتاق خواب در چیدانه :  کابوک دیزاینآسام بنا | استیکر های برجسته چوبی

بوتیک خلاقیت سالسو
استیکر دیواری کودک طرح پو
بوتیک خلاقیت سالسو

فروشگاه اینترنتی دکووال  decowall
استیکر اندازه گیری قد دکووال
فروشگاه اینترنتی دکووال decowall

استیکر کد 036 ایران استیکر

استیکر دیواری اتاق کودک 

استیکر دیواری اتاق کودک یکی از محبوب ترین و کم هزینه تزیینات برای اتاق کودکان محسوب می شود. در انتخاب استیکر اتاق کودک حتما نظر و سلیقه دلبندتان را در نظر بگیرید. استفاده از استیکر دیواری سه بعدی برای دکوراسیون اتاق کودک امروزه پر طرفدار شده است که شما می توانید با توجه به علاقه دلبندتان از این نوع برچسب ها برای یکی از دیوارهای اتاقش انتخاب کنید و جلوه خاصی به فضای داخلی اتاق او ببخشید. مطلب کاغذ دیواری فانتزی، انیمیشن های محبوب روی دیوار! در این زمینه شما را بیشتر راهنمایی می کند.

دکوراسیون یاشیل
استیکر دیواری
دکوراسیون یاشیل

راهنمای نصب استیکر دیواری 

برای نصب استیکر های دیواری حتما در هنگام خرید از فروشنده راهنمایی بخوایید. در مورد آموزش نصب استیکر دیواری می توانید به صورت زیر عمل کنید: 

  1. اگر می خواهید استیکر را روی سطح صاف و سیقلی مثل شیشه، استیل، سرامیک، دیوار رنگ روغن یا سطوح این چنینی بچسبانید بهتر است از آب یا مخلوط آب و مایع ظرفشویی برای این کار استفاده کنید.
  2.  ابتدا سطح خود را از گرد و خاک پاک کنید سپس سطح مورد نظر را به محلول آب و مایع ظرفشویی آغشته کنید.
  3. حالا استیکر را روی سطح آماده شده بچسبانید و پس از از چسباندن استیکر با کمک یک کاردک نرم، محلول آب و مایع ظرفشویی زیر آن را خالی نمایید. توجه داشته باشید که این محلول فقط برای جلوگیری از حباب های احتمالی تولید شده زیر استیکر مورد استفاده قرار می گیرد و این امکان را به شما می دهد تا استیکر را به راحتی جا به جا کنید.
  4. در مرحله بعد، پس از خالی کردن آب زیر استیکر اجازه دهید تا استیکر و سطح مورد نظر خشک شود این کار ممکن است 2 تا 3 ساعت طول بکشد و پس از آن استیکر دیواری شما در جای خود محکم خواهد شد.

 * نکته ای از چیدانه: برای جدا کردن استیکر دیواری از روی سطوح  گفته شده ،می توانید از حرارت سشوار کمک بگیرید و با گرم کردن استیکر آن را از روی سطح مورد نظر جدا کنید.

استیکر دیواری را از کجا بخریم؟

علاوه بر فروشگاه های نام برده شده در این مقاله می توانید استیکر دیواری را از بازار و فروشگاه های عرضه محصولا دکوراتیو و یا به صورت اینترنتی از صفحات فروش اینترنتی در اینستاگرام تهیه کنید. 

 برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها در چیدانه کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه