Chidaneh.com placeholder image

استند چوبی، کدام مدل برای کجای خانه خوبه؟

به قلم: یاسمین ثریا

استند چوبی دکوری می‌تواند به سادگی حال و هوای کریسمس را به خانه شما بیاورد. در این ایام کرونا که بچه‌ها ممکن است در خانه بهانه بگیرند؛ خودتان هم از دکوراسیون منزل‌تان خسته شوید؛ هر جای خانه را می‌توانید با قراردادن استند چوبیی مناسبی، زیباتر کنید. اخیرا استندهای پله‌ای و نردبانی که در دکوری فروشی‌ها و بازارهای گل می‌دیدید؛ بیشتر استندهای چوبی گلدان را عرضه می‌کردند. الکثر این استندها، سفید بودند اما در دنیای طراحی داخلی منزل انواع مدل‎‌های استند را می‌توانید در اتاق‌های مختلف به کار ببرید و از هر کدام یک استفاده ویژه داشته باشید. خصوصا اگر منزل‌تان کوچک است و جای کمد و قفسه‌های بزرگ را ندارید. پس تا انتهای این صفحه را بادقت ببینید؛ برای هال، پذیرایی، حمام، اتاق خواب و بالکن خالنه کلی استند چوبی خوشگل و کاربردی داریم.

استند چوبی دکوری

استند چوبی برای کجاها خوبه؟

انواع استند چوبی را می‌توانید بر اساس اندازه و کاربرد انتخاب کنید و در جای‌جای خانه برای نظم بخشیدن به لوازم‌تان استفاده کنید. البته این وسیله دکوری ساده جنبه تزئینی هم دارد. 

تابلو فرش ریحان

1)استند چوبی هال و پذیرایی

استندهای چوب رادر هال و پذیرایی برای چیدن گلدان‌های کوچک، کتاب و لوازم دکوری کنار دیوار می‌گذارند. حتی کنج ستون و کنار مبل هم می‌توانید از استندهای چوبی کوتاه و بلند استفاده کنید.

استند چوبی هال و پذیرایی
استند چوبی گلدان هال
استند چوبی گوشه هال
استند چوبی کتاب
استند چوبی دکوری

 

 

استند چوبی گلدان سفید
استند چوبی گلدان سفید ارابه ای
استند چوبی گلدان سرخپوستی

مطلب پیشنهادی: انواع استند چوبی گلدان در خانه چیدانه‌ای‌ها!

2) استند چوبی گلدان

استندهای چوبی مخصوص گلدان برای کنار مبل، کنار دیوار تراس، بین هال و پذیرایی و حتی روی میز آشپزخانه بسیار کاربرد دارند و نمای شیکی به خانه می‌دهند.

3)استند چوبی آشپزخانه

برای جا دادن قابلمه‌ها، پیاز و سیب‌زمینی یا هرچه لوازم روی کابینت‌ها ولو است، می‌توانید از استند چوبیی استفاده کنید.

استند چوبی برای لوازم برقی

برای مایکروویو و لوازم برقی که قدیم‌ها روی کابینت‌ها چیده می‌شدند، می‌توانید به جای کابیینت‌های گران‌قیمت، یک استند چوبی ساده سفارش دهید.

استند چوبی آشپزخانه پیاز و سیب زمینی
استند چوبی آشپزخانه سفید
استند چوبی آشپزخانه بزرگ
استند چوبی آشپزخانه پهن
استند چوبی ادویه
استند چوبی گلدان

4) استند چوبی حمام و دستشویی

در بسیاری از خانه‌های کوچک و حتی پنت‌هاوس‌ها، لوازم بهداشتی حمام داخل کابینت‌ها چیده می‌شوند. اگر با یک استند چوبیی زیبا، حمام یا دستشویی را دکور کنید، حس و حال تمیزی، سبب القای آرامش به روحیه‌تان می‌شود.

حمام مستاجری

اگر مستاجرید و اجازه ندارید روی دیوار حمام دستشویی، کابینت دلخواه‌تان را بزنید؛ می‌توانید مانند تصاویر زیر از استند چوبی کوچکی استفاده کنید؛ هرچه لوازم بهداشتی، مسواک یا شامپو دارید را در آن بچینید و لذتش را ببرید. 

استند چوبی حمام
استند چوبی سرویس بهداشتی
استند چوبی دستشویی

 

5) استند چوبی لباس و اتاق خواب

برای جلوی در ورودی می‌توانید یک استند چوبی زییای ساده را انتخاب کنیدو اینطوری وقتی مهمان ندارید و خالی است، فضای هال‌تان الکی برای یک کمد لباس اشغال نمی‌شود.

استند چوبی اتاق خواب

در اتاق خواب خودتان یا فرزند توراهی و حتی خردسالان هم می‌توان از استندهای چوبیی بزرگ و کوچک به کاربرد. هزینه‌اش خیلی به صرفه‌تر است؛ تازه فضا هم اشغال نمی‌کند؛ مد روز هم هست.
 

استند چوبی لباس جلو در ورودی
استند چوبی سیسمونی
استند چوبی اتاق کودک
استند چوبی اتاق خواب
استند چوبی کلازت روم و مزون

در پایان

همان‌طور که دیدید؛ گذاشتن استند چوبی در خانه‌های کوچک امروزی؛ بسیار ایده هوشمندانه‌ای است. دیزاین این لوازم را می‌توانید به اهالی فن چیدانه بسپارید؛ با هزینه کم در آستانه عید نوروز 1400، دکور خانه‎تان را زیبا و شیک کنید؛ برای این همه تغییر تنها کافی است وارد بخش ثبت سفارش در چیدانه شوید؛ باقی را به استادهای هنر دکوراسیون بسپارید.

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه