Chidaneh.com placeholder image

سرویس خواب ام دی اف، چرا باید از این برند بخریم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

حتی آدم‌های مهربان و خوش‌اعصاب که همیشه‌ خدا خواب‌شان سروقت است هم گاهی وقت‌ها خواب‌شان نمی‌برد؛ به خصوص وقتی سر جای خودشان نباشند یا در مسافرخانه‌ای، خانه‌ دوستی، جایی شب‌نشین شده باشند، بهانه‌شان این است که «چون در جای همیشگی‌مان نیستیم، خواب از چشم‌مان فرار می‌کند.» غافل از اینکه، خیلی وقت‌ها «جای خواب ناراحت» کار دست‌شان داده است. با ما باشید تا با همکاری گروه سرویس خواب خانه ساده به این سوال شما پاسخ دهیم: جای خواب برای راحت بودن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

سرویس خواب خانه ساده
سرویس خواب تمام چوب
سرویس خواب خانه ساده

قالیشویی ادیب

این سوال را از آقای وجدانی پرسیدیم که خودشان سال‌هاست در حوزه‌ سرویس و کالای خواب تخصص دارند و 10 سال است با استفاده از تلفیق برندهای کره‌ای و ایرانی، بهترین جنس را به مشتری‌های‌شان عرضه می‌کنند.

سرویس خواب خانه ساده
سرویس خواب چوبی
سرویس خواب خانه ساده

سرویس خواب ارزان: قیمت لزوما کیفیت نمی‌آورد

او که از تجربه‌ پدری استفاده کرده و وارد این زمینه کاری شده است، می‌گوید: «قیمت، یکی از فاکتورهای اصلی است که در کنار کیفیت قرار می‌گیرد. خیلی از تولیدکننده‌ها سعی می‌کنند قیمت‌شان را بالا ببرند که بگویند جنس ما مرغوب‌تر است اما قیمت لزوما کیفیت نمی‌آورد. شاید باور این موضوع برای‌تان سخت باشد اما جنس‌های تولید شده در مجموعه سرویس خواب خانه ساده، در مناطق دیگری که بنابر ادعای خودشان، تخفیف‌های هنگفتی را هم ارائه می‌کنند، بسیار بیشتر از آن قیمتی است که در خود کارگاه ارائه می‌شود.»

سرویس خواب خانه ساده
سرویس خواب چوبی
سرویس خواب خانه ساده

قیمت پایین‌تر هم یکی دیگر از مزیت‌های رقابتی خانه‌ مدرن و ساده‌ آقای وجدانی است. «در مراکزی مثل بازار مبل، همین سرویس‌های خواب دست‌کم 3 میلیون تومان قیمت دارند؛ در صورتی که ما در کارگاه خودمان کالای خواب را حداکثر با قیمت یک میلیون و 900 تا 2 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسانیم. ضمن اینکه، محصولات فروشگاه ما بین 3 تا 4 ماه ضمانت دارند و ضمانت‌شان شامل جنس به کار رفته در تختخواب، یراق‌آلات و اتصالات می‌شود.»

سرویس خواب خانه ساده
سرویس خواب چوبی
سرویس خواب خانه ساده

جنس خوب سرویس خواب کدام است؟

اگر فروشنده، تولیدکننده یا خریدار جنس خوب هستید، حواس‌تان حسابی به جزئیات باشد. دقت در جزئیات هر جنس، خوب یا بد بودن آن را مشخص می‌کند: «تعدادی از تختخواب‌هایی که در بازار موجود هستند، از نئوپان ساخته شده که ماندگاری کمتری دارد، ولی ما صددرصد موادی که استفاده می‌کنیم از جنس ام‌دی‌اف است که باعث می‌شود، کالای نهایی تمیز و مقاوم باشد؛ ضمن اینکه چنین جنسی به طبیعت نزدیک‌تر بوده و محکم‌تر از بقیه‌ رقبا هم هست. این ویژگی‌ خاص، محصولات ما را نسبت به رقبا متمایز کرده است. پس اگر دوست دارید شما هم در این بازار قوی ظاهر شوید، ‌باید مراقب کیفیت مواد اولیه‌تان باشید.»

سرویس خواب خانه ساده
سرویس خواب چوبی
سرویس خواب خانه ساده

سرویس خواب ام دی اف با تشک

تهیه کردن کالای خواب کار زمان‌بری است. اگر فروشنده هستید، سعی کنید تا پیمودن این راه را برای مشتری‌های‌تان هموارتر کنید. مثل آقای وجدانی که به جز تختخواب نمایندگی فروش چند تشک معروف را هم گرفته تا بتواند همزمان همه‌چیز را در یک پکیج به مشتری عرضه کند.

سرویس خواب خانه ساده
سرویس خواب چوبی
سرویس خواب خانه ساده

اگر تمام این فاکتورها برای‌تان مهم است، برند «خانه ساده» می‌تواند شما را راضی به خانه بازگرداند. پس برای تهیه یک کالای خواب مطمئن لطفا به نشانی: بزرگراه آیت‌الله سعیدی، چهار دانگه، ابتدای شهرک صنعتی، خیابان سوم، پلاک 18 مراجعه کنید. پیش از حضور در نمایندگی می‌توانید با شماره تلفن‌های 55253010 (نمایندگی) یا 46843183 (کارخانه خانه ساده) تماس بگیرید و از جزئیات اجناس مطلع شوید.

سرویس خواب خانه ساده
تخت خواب چوبی سفید
سرویس خواب خانه ساده

برای دیدن نمونه کارهای متنوع سرویس خواب خانه ساده می توانید به صفحه این گروه در اهالی فن چیدانه مراجعه کرده و به اطلاعات تماس آن ها نیز دسترسی پیدا کنید.

منبع: مجله منزل

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه