Chidaneh.com placeholder image

لوازم خانگی ایکیا، شیک و مقرون به صرفه دکور کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

کسانی که علاقه‌مند به طراحی داخلی و دکوراسیون هستند، محال است که آوازه برند بین‌المللی و محبوب IKEA به گوش‌شان ناآشنا باشد. گستره محصولات IKEA دربرگیرنده تمامی لوازم خانگی و اداری از جمله لوازم تزیینی و دکوری، منسوجات خواب و حمام، لوازم آشپزخانه، مبلمان و مصنوعات چوبی، تجهیزات روشنایی، لوازم کودک و سیسمونی، شیرآلات و اکسسوری بوده و تعداد محصولات آن بالغ بر 12هزار قلم است. شرکت IKEA با دارا بودن بیش از 375 فروشگاه رسمی در سراسر دنیا، در زمره برترین و بزرگ‌ترین برندهای دنیاست و آوازه کارآفرینی‌اش در دروس دانشگاهی در رشته‌های مدیریت استراتژیک، بازاریابی، بازرگانی و… پیچیده است. از مزایای این برند، دقت و حساسیت فوق‌العاده به بسته‌بندی را می‌توان برشمرد.

مجموعه ایده پارسی، نمایندگی فروش محصولات آیکیا در ایران

از آنجایی که تاکنون برند IKEA به‌صورت رسمی در ایران نمایندگی نداشته است، به همین دلیل مجموعه ایده پارسی، با نام لاتین IDEAPERSIAN با هدف معرفی گسترده و جامع محصولات آیکیا در ایران در سال 1392 تاسیس شد.

اسکای اسکرپر

محصولات نشیمن و پذیرایی از برند ایکیا

مبل راحتی ایکیا
صندلی معروف آیکیا
استند چوبی دکوراتیو ایکیا

میز عسلی آیکیا
میز عسلی ایکیا
استند گلدان کنار دیواری تمام چوب آیکیا

قفسه و کتابخانه چوبی ایکیا
بوفه شیشه ای ایکیا
کمد سفید ایکیا

صفحه رسمی این مجموعه در اینستاگرام با نام ideapersian1 مورد تایید آیکیاست و در حال حاضر بزرگ‌ترین جامعه مجازی ایرانی اخذ سفارش و فروش محصولات آیکیا بوده که خود، گواه تفاوت در نحوه ارائه خدمات، مشتری‌مداری و تنوع محصولات در مقایسه با سایر همکاران است. مشتریان این مجموعه می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی این برند به نشانی www.ikea.com کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و واردات آن را در کمترین زمان و قیمت ممکن، به مجموعه ایده پارسی بسپارند.

محصولات آشپزخانه از برند ایکیا

میز تاشو چهار نفره ایکیا
ترولی ایکیا
قفسه و شلف چوبی Molger ایکیا

قفسه کشو دار ایکیا
شلف دیواری ایکیا
جا ظرفی استیل ایکیا

ماگ صورتی مات ایکیا
ظرف نگهدارنده غذا ایکیا
ست سه تایی قوطی فلزی رنگی ایکیا

فروش آنلاین محصولات آیکیا در پرسه بازار

مسائلی مانند وجود ترافیک سنگین شهری، گرفتاری‌های روزمره مشتریان، کمبود فضای پارکینگ مناسب و تمایل مشتریان به خرید آنلاین، مجموعه ایده پارسی را بر آن داشت که با طراحی زیرساختی مستحکم و پاسخگو، اقدام به ایجاد وب‌سایتی جهت فروش اینترنتی محصولات آیکیا به نشانی www.parsebazar.com کند که هم‌اکنون در دسترس مشتریان عزیز در سراسر ایران است.

محصولات اتاق خواب بزرگسال و کودک از برند ایکیا

کتابخانه چوبی ایکیا
کمد چوبی آیکیا
دراور چهار کشوی چوبی ایکیا

استند چوبی دکوراتیو ایکیا
آباژور شیشه ای کروی رومیزی آیکیا
قفسه کتابخانه آیکیا

ننو طرح گوزن چوبی آیکیا
سرویس اتاق نوزاد
ست سیسمونی ایکیا

جهت مشاهده نمونه کارها و اطلاعات تماس فروشگاه لوازم خانگی ایکیا IKEA می توانید به پروفایل این گروه در اهالی فن چیدانه سر بزنید.

منبع: مجله منزل

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه