Chidaneh.com placeholder image

چیدانه ، برگزیده جشنواره وب ایران در شاخه فرهنگ و هنر

به قلم: تحریریه چیدانه

انتخاب وب سایت چیدانه به عنوان بهترین وب سایت هفتمین جشنواره وب ایران در شاخه فرهنگ و هنر را به شما حامیان و طرفداران چیدانه تبریک می گوییم.

اهدا جوایز جشنواره وب

سرویس خواب بالسا

 جشنواره وب ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون شش دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار گردیده است. هدف اصلی از برگزاری جشنواره وب ایران، تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی می باشد. این جشنواره ایجاد فرصت سالانه برای عرضه و رقابت کیفی و کمی وب سایت های ایرانی در جهت رشد، شکوفایی و همچنین رونق بخشی به بازار داخلی و صادرات در‌ این حوزه می باشد. جشنواره وب ایران٬ سال گذشته به عضویت رسمی کنسرسیوم وب جهانی درآمد.

داوری هفتمین دوره از جشنواره وب ایران تغییراتی اساسی با جشنواره های قبلی داشته است. در مرحلۀ مقدماتی داوری جشنواره، کلیۀ مدیران وب سایت هایی که در جشنواره شرکت کرده اند، به عنوان داور می توانند به سایت های دیگر رأی دهند و از این میان ۵ وب سایت برتر در هر گروه طبق رای داوران به مرحلۀ نهایی راه پیدا کردند. در مرحلۀ نهایی داورانی تخصصی و منتخب، وب سایت برتر در هر گروه را انتخاب کردند. از این طریق چیدانه به عنوان بهترین وب سایت جشنواره در شاخه فرهنگ و هنر انتخاب شد.

تندیس جشنواره وب

ملاک های داوری جشنواره شامل:

  • محتوا
  • ساختار و مسیر
  • طراحی دیداری
  • کارکرد
  • تعامل
  • تجربه کلی

از همراهی شما طرفداران چیدانه که ما را در مسیر این موفقیت حمایت نمودید سپاس گزاریم.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
Parastoo_S در تاریخ 28 بهمن 1393
به به تبریک میگم انشالا همیشه موفق و موید باشید دوست عزیز!

ثبت دیدگاه