Chidaneh.com placeholder image

آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان : آیینه ها عناصری هستند که نقش بسیار مهمی را در بهتر جلوه دادن دکوراسیون داخلی بازی میکنند. طراحی های خلاقانه ی آیینه ها و میزهای کنسولی که معمولا زیر آن ها قرار می گیرند، می توانند تغییرات دل نشینی را در دکوراسیون داخلی خانه تان پدید بیاورند. آیینه و کنسول ها از جنس های مختلفی مانند برنج، برنز و چوب ساخته می شوند که شما می توانید با در نظر گرفتن نوع طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود، یکی از این جنس ها را انتخاب کرده و تهیه کنید. این آیینه ها و کنسول ها دارای طراحی های متنوع و خلاقانه ای هستند که می توانند به عنوان یک عنصر مستقل در دکوراسیون داخلی منزل شما خودنمایی کنند، پس با چیدانه همراه باشید تا با هم نمونه هایی خلاقانه از این آیینه و کنسول ها را بررسی کنیم.

آیینه و کنسول در ورودی خانه

چوب و هنر

ورودی خانه یکی از بهترین مکان ها برای قرار گرفتن آیینه و کنسول است. وجود یک آیینه بزرگ و یک کنسول که روی آن با وسایل جالب دکوری تزیین شده، می تواند برای مهمانان شما بسیار جذاب و خیره کننده باشد.

مطلب پیشنهادی : ۵ ایده عالی برای طراحی فضای ورودی

وجود آیینه وکنسول در ورودی خانه به سبک مدیترانه ای

انتهای یک راهرو نیز می تواند محلی باشد برای قرارگیری یک آیینه و کنسول با طراحی خلاقانه و رنگی شاد، هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزل شما. برای ایجاد هماهنگی بیشتر می توانید از یک قالیچه که رنگ های آن با رنگ های کنسول تان  یکی است بر روی زمین استفاده کنید تا جلوه بیشتری به فضا ببخشید.

مطلب پیشنهادی : کمد دیواری یا طراحی اتاق برای لباس هایتان !

استفاده از کتابخانه به جای کنسول زیر آیینه

گاهی برای ایجاد تغییر باید دست به ساختار شکنی زد، حتما برای زیر آیینه ها نباید از کنسول های جداگانه استفاده کرد، به طور مثال از طبقات کتابخانه نیز می توان به عنوان کنسول زیر آیینه استفاده کرد، با این کار هم می توانید از فضای بیشتری که طبقات کتابخانه در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید و هم می توانید کنسولی خلاقانه برای آیینه خود داشته باشید.

مطلب پیشنهادی : ۲۲ ایده جذاب برای کتاب‌خوان‌ها

آیینه و کنسول در اتاق خواب مدیترانه ای

برای اتاق خواب می توانید از 2 آیینه و کنسول در اطراف تخت استفاده کنید. با این کارحس تعادل و توازن را نیز در اتاق به وجو می آورید. وجود آیینه و کنسول هماهنگ با دکوراسیون اتاق می تواند به اتاق حال و هوای دوستانه تری ببخشد.

آیینه و کنسول به سبک کلاسیک در سرویس بهداشتی

آیینه و کنسول را حتی می توان در فضای تقسیم سرویس های بهداشتی نیز استفاده کرد. آن ها می توانند فضای تقسیم سرویس های بهداشتی را که عمدتا فضایی خننثی است را تبدیل به فضایی خلاق و پویا کند.

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون امروزی با فرش های ایرانی

آیینه و کنسول چوبی به سبک کلاسیک

آیینه و کنسول های چوبی می توانند القا کننده حس کلاسیک به فضا باشند. این مدل آیینه و کنسول ها به خوبی با فضاهای مدرن ترکیب می شوند و حس کلاسیک خود را به هنرمندانه ترین شکل ممکن به فضا القا می کنند و باعث می شوند فضا دلنشین تر به نظر بیاید.

کنسول با طرح های مراکشی در اتاق نشیمن

کنسول ها لزوما نباید برای زیر آیینه ها استفاده شوند. خود کنسول ها نیز به تنهایی می توانند دکوراسیون داخلی منزل شما را دست خوش تغییر کنند و جلوه ی خوبی به فضای اتاق شما ببخشند.

کنسول طوسی رنگ در اتاق نشیمن

کنسول هایی که طراحی های ساده ای دارند نیز می تواند بسیار در فضا تاثیر گذار باشند. سادگی این کنسول ها مطمئنا می تواند بر جذبیت فضا بیافزاید.

مطالب بیشتر : دکوراسیون اتاق نشیمن چهره های مشهور

جنیفر انیستون، بازیگر هالیوودی از طراحی خانه اش می گوید!

دکوراسیون فروشگاه ویکتوریا بکهام ، هنر فرشید موسوی

نگاهی به آشپزخانه تیلور سوئیفت خواننده معروف آمریکایی

نویسنده: شمیم آقازاده | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه