Chidaneh.com placeholder image

انواع جلو مبلی شیک و مدرن + تصاویر میز جلو مبلی جدید

به قلم: مهسا پوررضا

انتخاب یک میز جلو مبلی شیک برای دکوراسیون داخلی خانه از چند نظر اهمیت دارد. اول اینکه باید کاربردی باشد. یعنی بتوان از آن به آسانی برای پذیرایی استفاده کرد. دوم اینکه باید زیبایی بصری داشته باشد، و در نهایت اینکه از نظر طراحی و فرم با سایر المان‌های به کار رفته در دکوراسیون هماهنگ باشد. امروزه شیک ترین میزهای جلو مبلی فقط از یک متریال ساخته نشده‌اند. بلکه ترکیب هوشمندانه‌ دو یا چند متریال در کنار هم باعث شده تا مدل‌های متنوع‌تری از انواع میز جلو مبلی تولید شود. در این مقاله از چیدانه قصد داریم تا با معرفی انواع جلو مبلی های جدید و شیک و تصاویر میز جلو مبلی جدید در دکوراسیون، به شما کمک کنیم که در انتخاب این عنصر مهم دکوراسیونی حرفه‌ای‌تر عمل کنید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

میز جلو مبلی جدید

تصویر1: میز جلو مبلی جدید

سرویس خواب بالسا
میز جلو مبلی کلاسیک

تصویر2: میز جلو مبلی کلاسیک

میز جلو مبلی مدرن

تصویر3: میز نشیمن مدرن

انواع میز جلو مبلی شیک جدید

میز جلو مبلی تنها مکانی برای استراحت کردن و یا نوشیدن یک فنجان چای نیست . میز جلو مبلی کاربرد های دیگری نیز دارد که به طور مثال می‌توان به عنوان فضای برای ذخیره سازی لوازم مورد نظر و یا حتی یک فضای کاری موقت نیز استفاده نمود. این عنصر در  چیدمان دکوراسیون اتاق نشیمن نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند .

اما با وجود انواع و اقسام سبک های متنوع میز جلو مبلی ها ، کدام یک برای خانه شما مناسب است؟

تصویر4: میز جلو مبلی مدرن

تصویر5: میز وسط مبل شیک و مدرن

تصویر6: میز جلو مبلی مدرن

انواع میزهای جلو مبلی در ابعاد ، طرح‌ها و رنگ های متفاوت تولید می شوند. طور کلی میزهای موجود در بازار به پنج دسته مربعی، مستطیلی، بیضی، دایره ای و همچنین فانتزی (فاقد شکل و الگویی خاص) تقسیم می شوند که شما باید با توجه به سبک مبلمان ها و همچنین دکوراسیون خانگی خود اقدام به انتخاب یک شکل مناسب برای میزتان نمایید.برای فضاهای کوچک باید از رنگ های روشن و میز های گرد و بیضی شکل استفاده کرد تا فضا را بزرگتر نشان دهد. همچنین بهتر است برای فضاهای کوچک از میز عسلی های طبقه ای و یا پازلی برای اینکه فضای کمتری اشغال کنند، استفاده کرد.

تصویر7: میز جلو مبلی جدید کلاسیک چوب و شیشه

تصویر8: میز جلو مبلی جدید کلاسیک چوبی

تصویر9: میز جلو مبلی سنتی کلاسیک 

میز جلو مبلی جدید کلاسیک 

در ساخت میز جلو مبلی های کلاسیک ، چوب از عناصری است که کاربرد بسیار زیادی دارد. از آنجایی که چوب عنصری طبیعی است حس خوبی در فضا ایجاد می کند، به علاوه می توان به راحتی میز جلو مبلی و میز عسلی چوبی را در سبک های کلاسیک و حتی مدرن استفاده کرد. در ساخت این نوع از میز ها ، پیچیدگی ها و کنده کاری های بسیاری دیده می‌شود که از شاخصه های اصلی این نوع از جلو مبلی ها به شمار می‌رود.

میز جلو مبلی مدرن

تصویر7: میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی مدرن

تصویر8: میز جلو مبلی مدرن چندضلعی

میز جلو مبلی مدرن

تصویر9: میز جلو مبلی مدرن چراغ دار

میز جلو مبلی مدرن و شهری

میز جلو مبلی مدرن در پذیرایی هایی با دکوراسیون به سبک مدرن استفاده می شود و نسبت به باقی سبک های میز جلو مبلی طرفداران بیشتری دارد چرا که همخوانی بیشتری حتی با دیگر سبک های دکوراسیون به وجود می آورد. میز جلو مبلی مدرن دارای ظاهری ساده و با خطوط منظم است و زیبایی و عملکرد را کنار هم پیش می برد. در ساختار این مدل از میز جلو مبلی ها از عناصری نظیر فلزات بسیار استفاده می شود زیرا فلز به عنوان نمادی از مدرنیته بود به حساب می‌آید و میز جلو مبلی استیل از نمونه های بارز محسوب می شود. ععنصر دیگری که در اینو میز جلو مبلی های مدرن بسیار به چشم میخورد ، بکار گیری از شیشه می‌باشد. همانطور که گفته شد طراحی این مدل از میز ها ساده و مینیمال می باشد. تصاویر میز جلو مبلی جدید در این مقاله نمونه ای از این نوع می باشند.

تصویر10: مدل میز جلو مبلی شیک و جدید

تصویر11: مدل میز جلو مبلی شیک فلزی

تصویر12: مدل میز جلو مبلی جدید چرمی

میز جلو مبلی و میز عسلی یکی از عناصری است که نیاز به آن در کنار مبلمان منزل به شدت احساس میشود . شما میتوانید با انتخاب جلو مبلی و میز عسلی مدرن دکوراسیونی متفاوت برای منزل خود رقم بزنید . پس بهتر است برای هر سبک میز عسلی و مبلمان مناسب تهیه شود .میز جلو مبلی مدرن برای دکوراسیون به سبک مدرن استفاده میشود . اخیرا جلو مبلی و میز عسلی فلزی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است که با توجه به تم و سبک دکور خود میتوانید تصاویر میز جلو مبلی جدید را مشاهده کرده و یک نمونه از این مدل ها را برای منزل خود انتخاب کنید . مدل های موجود در شرکت درینو بسیار لوکس و مدرن هستند که با دکور های اسپرت و بروز همخوانی دارند.

میز جلو مبلی جدید روستیک

تصویر13: میز جلو مبلی جدید روستیک 

میز جلو مبلی جدید روستیک

تصویر14: میز وسط جدید روستیک 

میز جلو مبلی جدید روستیک

تصویر15: میز نشیمن جدید روستیک 

میز جلو مبلی روستیک

اگر می خواهید منزلتان را به سبک های دکوراسیونی روستیک ، ساحلی و یا کانتری دیزاین کنید، یک میز جلو مبلی جدید به سبک روستیک می تواند یک انتخاب عالی باشد.تصاویر میز جلو مبلی جدید می تواند کمک بسیاری در این زمینه به شما ازائه دهند. این مدل از جلو مبلی ها معمولا دارای پایه فلزی و صفحه ای با طرح چوب است که ، جلوه کاملی را به اتاق هایی که نیاز به کمی بافت و شخصیت دارند اضافه کند. به علاوه ، بسیاری از آنها از چوب با دوام ساخته شده اند که فقط با چند ضربه و خراش ، حس و حال سبک  روستایی را بیشتری به دست می آورند.

تصویر16: میز جلو مبلی جدید روستیک 

تصویر17: میز جلو مبلی جدید پایه چرخ دار 

تصویر18: میز نشیمن جدید پایه فلزی

جلو مبلی جدید پایه فلزی با روکش طرح چوبی

جلو مبلی پایه فلزی با روکش طرح چوبی یک انتخاب عالی و خیره کننده است زیرا با گذشت زمان برخلاف سایر میز جلو مبلی ها همچنان طرفداران خود را حفظ کرده است. میز جلو مبلی مدرن با چرغ های فلزی از جدید ترین نوع محسوب می شود. میز جلو مبلی استیل یک نمونه از این نوع است که پیش تر درباره آن صحبت کرده ایم.

تصویر19: میز جلو مبلی جدید پایه فلزی

تصویر20: میز نشیمن شیک سنگی

تصویر21: جلو مبلی جدید پایه فلزی

میز جلو مبلی شیک سنگی

انواع میز جلو مبلی سنگی جدید معمولا با متریال استیل یا برنز همراه هستند و استفاده از آن‌ها به صورت تمام سنگ در فضاهای داخلی رایج نیست. به عنوان مثال میز جلو مبلی استیل طلایی با سنگ مرمر مشکی یا سفید گزینه‌ای عالی برای انتخاب یک میز جلو مبلی شیک و امروزی است.تصاویر میز جلو مبلی جدید بالا نمونه هایی از آن است.

تصویر22: عکس جلو مبلی جدید

تصویر23: عکس جلو مبلی شیک و جدید

تصویر24: عکس میز نشیمن جدید

جدید ترین اشکال میز جلو مبلی مدرن چیست؟ 

میز جلو مبلی مستطیل شکل با روکش های چوبی و پایه های فلزی از محبوب ترین ها هستند زیرا در اشکال و ارتفاعات مختلف وجود دارند. آنها می توانند هم در اتاق های بزرگ و هم در اتاق ها کوچک جای گیرند و می توانند در فضا هایی که آیتم بزرگ مورد نیاز است تأثیر زیادی بگذارند.به همین ترتیب ، یک میز قهوه خوری مربع شکل در یک اتاق بزرگ بسیار عالی است و می تواند فضای کوچکی را اشغال کند . اگر می خواهید یک میز مربع بخرید ، قبل از خرید آن مکان قرار گیری میز تان را بررسی کنید.مطمئن شوید میز کاملا مناسب مکان مورد نظر شماست. دقت کنید که فضای دکوراسون منزل شما شلوغ و آشفته به نظر نرسد. اما در کنار همه این موارد  انواع جلو مبلی های جدید نیز به بازار عرضه شده اند که با توجه به خلاقیت به کار رفته و تفاوت از محبوبیت بالایی برخوردارند. 

تصویر25: عکس جلو مبلی جدید وشیک

تصویر26: عکس جلو مبلی جدید و چوبی

تصویر27: عکس جلو مبلی گرد چوبی

راهنمای خرید میز جلو مبلی جدید 

میز جلو مبلی یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون منزل میباشد . انتخاب درست ابعاد ، مدل و همین طور شکل این میز می تواند دکوراسیون نشیمن شما را به کلی تغییر دهد. برای خرید میز جلو مبلی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که با توجه فضای نشیمن و شکل مبلمان باید میز تان را انتخاب کنید .چنانچه متراژ فضای نشیمن منزلتان کم است بهتر است از میز جلو مبلی های گرد و یا بیضی شکل استفاده کنید . چنانچه فضای بزرگتری دارید میتوانید از میزهای مستطیل یا مربع استفاده کنید .همان طور که مطالعه کردید، خرید و انتخاب جلو مبلی به عوامل مختلفی بستگی دارد و شکل و اندازه آن ها بر دکوراسیون زیبا تاثیر می گذارد.

تصویر28: عکس جلو مبلی جدید و مدرن

تصویر29: عکس جلو مبلی جدید

تصویر30: عکس جلو مبلی شیک و جدید

خرید آنلاین انواع میز جلو مبلی جدید

یکی از دغدغه‌های بزرگ خانم‎ها در تمام طول سال ، دکوراسیون منزل میباشد . آن ها دوست دارند در طول سال تنوع جدیدی در دیزاین خانه ایجاد کنند که هم شیک و لوکس باشد و هم مقرون به صرفه . یکی از این موارد میز پذیرایی است که نیاز به آن در کنار مبلمان به شدت احساس می شود.اگر قصد خرید میز جلو مبلی از طریق چیدانه را دارید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها با اهالی فن در چیدانه ارتباط بگیرید.

تصویر31: عکس جلو مبلی جدید

تصویر32: عکس جلو مبلی جدید

تصویر33: عکس جلو مبلی جدید 

جمع بندی 

جلو مبلی شیک یکی از ارکان اصلی تشکیل دهنده فضای پذیرایی در خانه و همچنین وسیله ای است دکوری که وجود آن با ظاهری شیک و متناسب با دیگر وسایل منزل شما می تواند سبب ایجاد یک دکوراسیون ایده آل برای خانه شما گردد. خوشبختانه یا متاسفانه امروزه میزهای جلو مبلی از تنوع شکلی و همچنین جنسی متعددی در بازار کشورمان برخوردار هستند که همین امر قدری فرآیند انتخاب و خرید آن ها را سخت کرده است و به همین خاطر در این مقاله به تصاویر میز جلو مبلی جدید و انواع آن پرداختیم.

مطالب بیشتر: 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه