Chidaneh.com placeholder image

طراحی داخلی خانه ویلایی مدرن برای همنشینی با طبیعت

به قلم: لاله داورپناه

فضاهای مسکونی : همه ما دوست داریم خانه مان جایی باشد برای آرامش، جایی که کنار عزیزانمان لحظات لذت بخشی را سپری کنیم و وقتی به آن نگاه می کنیم برایمان یادآور خاطراتی باشد که شادی را به همراه دارد. اما چنین خانه ای چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟! و ظاهر چنین خانه ای چگونه است؟1 با چیدانه همراه شوید و نمونه ای از این خانه ها را ببینید.

تابلو فرش ریحان
  • نام پروژه : دابلیو + خانه / 100
  • مهندسان معمار: 100 A
  • موقعیت: یان‌پی‌یونگ- گان، گیونگی دو، کره جنوبی
  • مساحت: 165 متر مربع
  • سال ساخت: 2014
  • عکاس: چوی، بی کی در 100 A

نمونه کارهای اهالی فن چیدانه : خانه گلزار و طراحی داخلی هوشمندانه

خانه سعادت آباد ، طراحی داخلی برای آرامش یک خانواده ایرانی

خانه ای در کیش با زیبایی های معماری ایرانی

از زبان معمار این خانه: " این خانه در یانگ پی‌‌یونگ مونهوری، در مقابل رودخانه شمالی در دامنه کوه واقع شده است.وقتی من به منظره نگاه کردم چیزی نمی‌توانستم بگویم. منظره بدیع و فوق‌العاده‌ای بود. من خودم را جزیی از فضا حس می‌کردم و این مکان و سبک معماری آن هارمونی و هماهنگی زیادی با فضای موجود داشت."

مطلب پیشنهادی : طبیعت و زیبایی ایرانی در خانه حقیقی

" این مکان به وسیله نور و خاطره طراحی شده بود. من گمان می‌کردم که این خانه مانند یک تنگ بزرگ خالی باشد تا خاطرات افراد را در خود جای دهد. پس من سعی کردم یک خانه ساده و بی‌آلایش بسازم (یک طرح کاملا مینیمال) و به همین دلیل می‌خواستم طبیعت را به خانه بیاورم. “

مطلب پیشنهادی : سبک های دکوراسیون داخلی: رمانتیک، مینی مالیسم و کانتری

" با گذشت زمان خانه دستخوش تغییراتی خواهد شد ولی همچنان آنتیک و زیبا باقی خواهد ماند. به علاوه با گذر زمان این خانه تصویر جدیدی را در مقابل چشمان بیننده قرار خواهد داد. افراد می‌توانند این خانه را از خاطراتشان آکنده سازند. " نشیمن در این خانه پیرو سبک کلی آن به صورت مینیمال طراحی شده و از تزئینات کمی در آن استفاده شده است.

مطلب پیشنهادی : معجزه طراحی داخلی در یک خانه فسقلی !

طراح داخلی خانه با ترکیب رنگ کرم و روکش های طرح چوب در مبلمان گرما و صمیمیت به فضا بخشیده و سعی کرده است که به وسیله طرح چوب ارتباط خانه را طبیعت فضای بیرون حفظ کند.

مطلب پیشنهادی : خانه ای برای آخر هفته

طراحی فضای نشمین بیرون خانه با فرو رفتگی مناسب حال و هوایی صمیمی و دنج دارد. در این فضا در عین عال که می توان ارتباط خوبی با طبیعت داشت به وسیله پنجره های بزرگ و سرتاسری ارتباط با فضای داخلی خانه نیز حفظ می شود. این پنجره ها طبیعت را نیز به فضای داخلی خانه می آورند.

مطلب پیشنهادی : معماری ویلای کوهسار با منحنی های بی نظیر

شما می توانید سوالات خود را در این خصوص در بخش بحث و گفتگوی چیدانه با کارشناسان ما در میان بگذارید.

اگر مشغول ساخت خانه، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. به نمونه کارهای آن‌ها خوب دقت کنید: این پروژه‌ها چه‌قدر شبیه خانه ایست که شما می خواهید؟ با خود صادق باشید، یک عمارت بزرگ ممکن است بسیار زیبا باشد، اما هیچ نکته مشترکی با خانه کوچک شما نداشته باشد. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطالب بیشتر: خانه افشاریان ، شاه نشین کرمانشاه

خانه جنیفر لوپز ، طراحی داخلی پر از لطافت

ایل خانه همنشینی مدرن خانواده ایرانی

گشتی در خانه نیم وجبی یک دختر ایرانی

منبع : archdaily | ترجمه شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه