Chidaneh.com placeholder image

چگونه فضای خانه را بزرگ تر جلوه دهیم؟ معجزه آینه و شیشه!

به قلم: گلنار

گاهی اوقات چند ترفند ساده تاثیرات شگرفی را در دکوراسیون داخلی منزل ما به وجود می آورند. به خصوص در خانه های آپارتمانی امروز که مشکل دل گیر بودن و حتی تاریک بودن را داریم. آقای محمدصادق بردباری که به واسطه تجربه خانوادگی 65 سال است در زمینه آینه و شیشه فعالیت دارند، شرکت ایران گلاس را سروسامان داده اند. این شرکت با ایده های زیبا و مدرن در زمینه استفاده از آینه و شیشه در دکوراسیون داخلی این ترفندها و متدها را برای بزرگ تر و روشن تر نشان دادن فضاهای مختلف به ما نشان داده و ایده های جالبی را به معرض نمایش گذاشته است.

– آینه در دکوراسیون داخلی

  • طراحی دیوار

ایران گلس
آینه در دکوراسیون داخلی
ایران گلس

چوب و هنر

ایران گلس
آینه در دکوراسیون داخلی
ایران گلس

استفاده از آینه در طراحی دیوار یکی از بهترین راهکارها برای بزرگ تر نشان دادن فضای خانه است. زیرا با انعکاس دیوارها و سقف در آینه باعث دو برابر نشان داده شدن فضا خواهد شد. شاید تصور شما این باشد که آینه نماینده سبک کلاسیک و لوکس در دکوراسیون داخلی است اما باید به شما بگوییم مانند تصاویر بالا، می توان در فضاهای مدرن  آن را به اجرا درآورد.

ایران گلس
آینه در دکوراسیون داخلی
ایران گلس

ایران گلس
آینه در دکوراسیون داخلی
ایران گلس

ایران گلس
آینه دکوراتیو
ایران گلس

شرکت ایران گلاس، ایده ها و طرح های مدرن تری برای به کاربردن آینه در دکوراسیون خانه ارائه می دهد. آینه ها نه تنها در زیبایی فضای داخلی منازل نقش بسزایی دارند بلکه موارد کاربردی زیادی نیز برای آن وجود دارد که از جمله آن ها می توان به استفاده در مواردی مانند دکورها اشاره نمود. بنابراین شما می توانید یک قدم فراتر گذاشته و زیبایی و کارآیی را در کنار هم داشته باشید.

  • آینه دکوراتیو

ایران گلس
آینه دکوراتیو
ایران گلس

آینه دکوراتیو در طراحی داخلی

بنا به گفته یکی از طراحان " آینه ها عمق و بعد و نور به اتاق می دهند. آینه ها همانند پنجره دکوراتیوی هستند که می توانید آن را جا به جا کنید و هر جایی که دوست دارید نصب کنید. هم چنین آینه ها چندین مزیت دارند و می توانند منعکس کننده رنگ ها و طرح ها از هنر و اشیا دیوار مقابل باشند.

– شیشه در دکوراسیون داخلی

  • مبلمان شیشه ای

[[nid:198335]]

ایران گلس
ایران گلس
ایران گلس

ایران گلس
میز شیشه ای
ایران گلس

[[nid:202755]]

 طبق مشاوره شرکت ایران گلاس، استفاده مناسب از شیشه همانند آینه در آرامش و بهبود حالات روانی افرادی که در آن محیط زندگی می کنند نیز نقش موثری را بازی می کند. زیرا تلفیق نور و شیشه می تواند حس متفاوتی را در فضای شما ایجاد کند و با کم ترین هزینه بیش ترین تغییر را در منزل شما به وجود آورد. استفاده از مبلمان شیشه ای فضای شما را شفاف تر و خاص تر می کند اما در خصوص داشتن کودک در خانه باید احتیاط بیش تری در این مورد داشته باشید.

  • شیشه های رنگی

ایران گلس
دکوراسیون داخلی فرودگاه مهرآباد
ایران گلس

ایران گلس
دکوراسیون داخلی فرودگاه مهرآباد
ایران گلس

ایران گلس
اجرای دیوار شیشه ای نمایندگی نیسان
ایران گلس

شیشه های رنگی از جمله محبوب ترین شیشه ها در دکوراسیون داخلی هستند زیرا نور و رنگ را هم زمان وارد فضای شما می کنند. 

  • پارتیشن شیشه ای

ایران گلس
پارتیشن بندی شیشه ای
ایران گلس

ایران گلس
پارتیشن بندی شیشه ای
ایران گلس

پارتیشن های شیشه ای در عین حال که فضاهای مختلف را تفکیک می کنند، مانع از بسته و تاریک شدن آن ها می شوند. هم چنین برای قسمت هایی که می خواهید دید کم تری وجود داشته باشد می توانید از مات نمودن همان قسمت استفاده کرده و شیشه مات و شفاف را در کنار هم وارد فضای خود کنید.

شرکت ایران گلاس با بیش از چندین سال سابقه در طراحی و اجری انواع شیشه و آینه، می تواند شما را در تصمیم گیری و خرید حرفه ای تر راهنمایی نماید.

***مژده مژده***

چیدانه آماده ارائه خدمات گوناگون ساختمانی، بازسازی، نوسازی – دکوراسیون داخلی – طراحی محوطه و فضای سبز – خدمات تاسیساتی و نظافتی و کلیه زیرمجموعه های این گروه ها می باشد. اگر سوالی داشته و یا نیاز به ارائه خدماتی خاص دازید می توانید در قسمت  ثبت درخواست کالا و خدمات درخواست خود را ثبت نموده و از بین ۲ تا ۵ گزینه پیشنهادی ما، بنا به نوع نیاز خود، مقایسه کرده و بهترین گزینه را برگزینید.

نویسنده : گلنار صفدریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه