Chidaneh.com placeholder image

با شماره 112 مجله منزل مهمان کافه مجید مظفری شوید!

به قلم: زهرا سرشکی

مجله منزل دی ماه هم منتشر شد. این شماره از منزل پر از حال و هوای زمستان و سرما و پیشنهادهای هیجان انگیز زمستانی برای شماست. همچنین برایتان از تازه‌های سال جدید میلادی مطالب کاربردی آورده‌ایم. مجله منزل شماره 112 همراه اولین ماه از آخرین فصل سال شما خواهد بود.

قالیشویی ادیب

گشتی در آمفی کافه مجید مظفری:

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید یک هنرمند محبوب و قدیمی چقدر برای دکوراسیون فضایش سلیقه به خرج می‌دهد و اصلا چه ایده‌هایی دارد؟ ما هم به همین دلیل تصمیم گرفتیم ایده‌های دکوراسیونی هنرمندان شناخته شده را با شما به اشتراک بگذاریم. این بار به سراغ کافه‌ای رفتیم که ماهیت شکل‌گیری آن از دل یک آمفی تئاتر است. آمفی کافه که مجید مظفری آن را تاسیس کرده و از طراحی داخلی آن برای منزل می‌گوید.

دست سازه‌های خلاقانه؛ حصیر بافی مدرن:

حس خوبی که از دست سازهای سنتی می‌گیریم همیشه تازه است و هیچگاه از یاد نمی‌رود. حصیر یکی از همان دست سازهای سنتی است که از دیدنش انرژی می‌گیریم. مینا محمدپور دوستکوهی هنرمندی است که حصیر بافی را به شکل امروزی درآورده و حالا دارد از ایده‌های زیبایش درآمد کسب می‌کند. ایده‌هایی که برای تازه کردن سنت‌ها است و حال و هوای این روزهای ماشینی را تازه و ناب می‌کند. با این شماره از دست سازه های خلاقانه در مجله منزل همراه شوید.

دکوراسیون کریسمسی بسازید

یکی از مهم ترین جشن‌های ارامنه جشن سال نو است. برای اینکه این جشن را با آداب و رسوم خاص خود و به شکل زیباتری پیاده کنید لازم است باید و نبایدهای دکوراسیونی را بدانید و منزلتان را بر اساس استاندارد و زیبایی آذین بندی کنید. ما در شروع زمستان ترفندهای تازه ای از دکوراسیون کریسمسی برای شما آورده ایم.

تازه ترین دکوراسیون های سال 2018 را بشناسید

حالا که از دکوراسیون کریسمس صحبت کردیم تازه های سال 2018 را هم برایتان آورده ایم. با این شماره از مجله منزل همراه شوید تا از دکوراسیون،چیدمان و ترکیب رنگ های تازه سال 2018 بیشتر بدانید.

تور خانه گردی، خانه سارا و علیرضا

هیچ چیز عجیبی در این خانه نبود . اما این سادگی به طرز عجیبی دل را گرم و خوش می کرد. منزل سارا و علیرضا از آرامش و سلیقه چیزی کم نداشت . غرق در همان آرامش در منزل صمیمی شان نشستیم و از دکوراسیون خانه آرامشان شنیدیم. در مجله منزل دی ماه گزارش این خانه دوست داشتنی را بخوانید.

روایت خانه، خانه شیرین پرتوی

روایت خانه شماره 112 مجله منزل را در خانه شیرین پرتوی سپری کردیم. بنیان گذار گالری شیرین که دکوراسیون منزلش به شیرینی لحظه هایی بود که به همراه رضا عابدینی در کنار او سپری کردیم. خانه ای که امضای خودش بود. روایت خانه این شماره از منزل را از دست ندهید.

دکوراسیون داخلی خانه به سبک اشکانیان

خانه های ایرانی پر است از نقش و نگار و خطوط اصیل و زیبا. پشت هر طرح و خط هزاران قصه نهفته و هزاران حس ناب و دوست داشتنی جا خوش کرده است. در این شماره از منزل سبک دکوراسیون داخلی دوره اشکانیان را بررسی کرده ایم. دوره ای که پر از حس زیبا و کهن است و به سادگی در منزل ما قابل استفاده خواهد بود.

فرابنفش؛ رنگ سال 2018

موسسه رنگ پانتون رنگ امسال را رنگ فرابنفش اعلام کرد. رنگی که ورای جذابیت طرفداران بسیاری هم دارد. اما استفاده درست از این رنگ اهمیت زیادی دارد. چرا که استفاده نادرست از آن ممکن است به زیبایی دکوراسیون منزل شما لطمه بزند. نحوه استفاده درست از این رنگ در دکوراسیون را در مجله منزل دی ماه بخوانید.

ویلای یک موج سوار

در این شماره از طراح ماه ویلای هیجان انگیز یک معمار را بررسی کردیم.ویلایی که صاحبش موج سواری می کند و تلاش کرده تا در طراحی آن نشانه هایی از موج باشد. خصوصیاتی که بین بنا با روحیات صاحب آن اشتراک زیادی دارد. طراحی فضاهای این ویلا بر پایه پویایی امواج و بسیار خلاقانه طراحی شده است.
سه معمار برجسته ایرانی در معمار سرزمین من یکی از مهم ترین چالش های این دوران را مورد بررسی قرار داده است و از وندالیسم، پیامدها و منشا آن صحبت کرده اند.

چگونه از بالکن زمستانی خود لذت ببریم؟

بسیاری تصور می کنند که با شروع فصل زمستان باید گلها و گیاهان موجود در تراس خود را جمع آوری کنند یا صرفا با پوشاندن آنها تا پایان فصل سرما زیبایی بالکن را از خود دریغ کنند. اما ما در این مطلب از منزل سبز راههای نگهداری از زیبایی بالکن در فصل سرما را برایتان جمع آوری کرده ایم. با رعایت این ترفندها هم بالکن زیبایی خواهید داشت و هم گیاهان شما آسیب نخواهند دید.

مجله منزل
مجله منزل : شماره 112 دی ماه 1396
مجله منزل

برای خرید نسخه جدید ماهنامه منزل روی یکی از لینک های مورد نظر زیر کلیک نمایید:
خرید اشتراک مجله منزل (نسخه چاپی)
خرید نسخه الکترونیکی از اپلیکیشن فیدیبو
خرید نسخه الکترونیکی از اپلیکیشن طاقچه
همچنین شما می توانید شماره جدید ماهنامه منزل را از هفته اول هر ماه از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور، شهرکتاب‌های معتبر تهران و شهرکتاب بابل تهیه کنید.
مشترکین تهران در روز انتشار و مشترکین شهرستان حداکثر سه روز بعد مجله را دریافت خواهند کرد.

منبع: مجله منزل

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه