Chidaneh.com placeholder image

بهترین مارک همزن برقی، از صفر تا صد با پرفروش ترین های بازار

به قلم: تحریریه چیدانه

همزن برقی یکی از لوازمی است که امروزه استفاده های فراوانی در آشپزخانه دارد، تا حدی که می توان گفت که در صورت نداشتن آن تقریبا جای خالی اش در آشپزخانه به شدت حس می شود. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه ما باشید تا در رابطه با پرفروش ترین همزن برقی ها در بازار بیشتر صحبت کنیم.

همزن برقی

همزن برقی یا مخلوط کن؟

یکی از مسائلی که در این رابطه باید یادآور شد این است که غالبا همزن برقی با مخلوط کن اشتباه می شود. همزن برقی وسیله ای است که در مخلوط کردن بعضی مواد غذایی و در سرعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از این وسیله برای درست کردن خمیر نان، کیک و شیرینی، بستنی، مخلوط کردن آرد و کره، زدن تخم مرغ، هم زدن خامه و کارهایی از این دست استفاده نمایید. در واقع می توان گفت که این وسیله می تواند جایگزین هم زدن مواد غذایی با چنگال و یا قاشق شود. طرز کار همزن برقی تفاوت بسیاری با مخلوط کن دارد. همزن برقی معمولا سرعت بسیار پایین تری در مخلوط کردن مواد غذایی داشته و دارای سرعت های مختلفی نیز هست. از دیگر نقاط تفاوت این دو وسیله نیز می توان به آن اشاره کرد که شما در مخلوط کن با تیغه هایی برای بریدن و خرد کردن مواد رو به رو می شوید. این در صورتی است که همزن برقی چنین چیزی را ندارد.

چوب و هنر

مطلب مرتبط: بهترین مارک ساندویچ ساز، کدوم مدل رو بخریم؟

انواع همزن برقی

انواع همزن برقی

همزن برقی، خود به دو دسته تقسیم می شود. یک نوع آن، همزنی است که دارای دو تیغه بوده و با حرکت دست شما در جهت ترکیب مواد سرعت بخشیده می شود. این نوع همزن بدون کاسه و یا پارچ مخصوص است و شما تنها خودِ دستگاه به همراه تیغه های آن را در دست خواهید داشت. معمولا از این نوع همزن برقی برای کارهای ساده تر و ترکیب مواد غذایی روزانه استفاده می شود.

کالای پیشنهادی وب سایت چیدانه

تفال
همزن و گوشتکوب برقی دو کاره تفال
تفال

[[nid:12444]]

مولینکس
همزن دستی ایزی میکس کامپکت مولینکس
مولینکس

نوع دیگری از همزن برقی، به گونه ای است که خود همزن دارای کاسه ای است که به آن متصل بوده و هیچ نیازی به دست شما ندارد. این نوع همزن دارای یک کاسه، یک همزن تخت، یک چنگک برای ورز دادن و هم چنین همزن مفتولی برای هم زدن سریع است. معمولا همزن های کاسه دار برای آشپزی های حرفه ای و افرادی که به صورت حرفه ای به آشپزی می پردازند مناسب است.

مطلب مرتبط: لوازم خانگی ایکیا، شیک و مقرون به صرفه دکور کنید!

قیمت همزن برقی

قیمت همزن برقی

در رابطه با تفاوت قیمت در هر کدام از انواع همزن برقی طبیعتا مسائل گوناگونی تاثیرگذار است که برای مثال می توان به این مسائل اشاره کرد:

  • چرخش اتوماتیک کاسه و یا عدم آن
  • برند
  • میزان توان مصرفی دستگاه ها که معمولا در حدود 100 تا 160 وات، 160 تا 200 وات، 200 تا 300 وات و 300 تا 400 وات را شامل می شود.
  • تعداد پره های همزن که غالبا یک، سه و یا شش عدد هستند.
  • رنگ دستگاه
  • میزان تولید صدا
  • ابعاد و…

مطلب مرتبط: لوازم برقی آشپزخانه، تو خریدش شک نکن!

همزن برقی پرفروش

پرفروش ترین مدل های همزن برقی

در ادامه این بخش از مطلب همراه ما باشید تا چند مورد از پرفروش ترین همزن برقی ها را بررسی کنیم:

همزن برقی بوش

یکی از پرفروش ترین همزن برقی ها در بازار از برند بوش بوده و مدل MFQ40304  آن است که دارای طراحی ظاهری بسیار زیبایی بوده و علاوه بر ظاهر فانتزی ای که دارد از قدرت مناسبی نیز برخوردار است. در رابطه با این محصول باید گفت که به دلیل موتور و ویژگی هایی که داراست می توانید اطمینان داشته باشید که با این دستگاه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سفیده تخم مرغ را برای کیک خود آماده نمایید. با این حال شما می توانید با هزینه ای در همین حدود از مدل دیگری از این برند (MFQ36450  با موتوری 450 واتی ) که ظرف خردکن نیز دارد بهره بگیرید.

همزن برقی تفال

یکی دیگر از پرفروش ترین مدل همزن برقی نیز از برند تفال بوده و مدل آن HT411 است. یکی از ویژگی های برجسته این مدل از همزن آن است که همزن و گوشت کوبی دوکاره به حساب آمده، دارای پایه پلاستیک مخلوط کن بوده و صدای بسیار کمی نیز دارد.

همزن برقی مولینکس

همزن برقی کاسه دار از برند مولینکس و مدل HM412131 نیز طرفداران خود را داشته و جزء موارد پرفروش قرار می گیرد. در رابطه با این محصول می توان به ساختار جالب آن اشاره کرد که هم به صورت پایه دار و هم بدون پایه قابل مصرف است. ظرف گردان، تعداد سرعت های مختلف و طول مناسب سیم آن هم از دیگر ویژگی های برجسته این محصول به حساب می آید.

کالای پیشنهادی وب سایت چیدانه

تفال
همزن برقی تفال Hand Mixer HT400
تفال

لیندو
همزن حرفه ای پرینسس
لیندو

مولینکس
همزن دستی پرینسیپو HM1010 مولینکس
مولینکس

برخی از پرفروش ترین برندهای تولییدکننده همزن برقی:

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
کاترین در تاریخ 26 فروردین 1397
بهترین همزن مارک کیچن اید هست ساخت امریکاkitchenAId
آرمیتا محققین در تاریخ 27 فروردین 1397
عالی بود. ممنونم.
سمیه در تاریخ 28 فروردین 1397
سلام بنظر من بهترین برند لوازم برقی اشپزخانه بعد از میله ،گاسروبگ میباشد.من تقریبا ۵سال است که چرخ گوشت ابمیوه گیری و همزن برقی و قهوه ساز این برند المانی استفاده کنم میتونم با اطمینان بگم که واقعا بینظیر هستن کار کردن با این وسایل سطح اشپزی و حرفه ای تر میکن .مرسی
Nasiba در تاریخ 01 اردیبهشت 1397
خیلی گرونه
لادن در تاریخ 01 اردیبهشت 1397
سلام بهترین نوع همزن برقی بنظرم مارکsmeg اسمگ ایتالیایی بینظیر در طراحی رنگ و کارآیی ست.

ثبت دیدگاه