Chidaneh.com placeholder image

تابلو دیواری مدرن، خانه ای به وسعت یک گالری بساز!

به قلم: صبا صوفی

یکی از بهترین راه­ های تزیین دیوارها، نصب تابلوهای نقاشی است. انتخاب تابلوی هنری از میان صدها اثر با سبک­ ها و رنگ های متنوع می­ تواند کار گیج کننده ­ای باشد. شما می­ توانید با کمک فروشگاه اینترنتی تابلو، بر­اساس سلیقه و سبک دکوراسیون منزل یا محل کارتان، یک انتخاب مناسب داشته باشید. به همین منظور در این مطلب چیدانه به راهکارهایی برای یک انتخاب مناسب خواهیم پرداخت.

تابلو
تابلو مزارع ذرت
تابلو

قالیشویی ادیب

تابلویی با رنگ­های شخصی تو

رنگ بیشترین تأثیر بصری را در فضای اطراف ما می ­گذارد. به ­طوری که اغلب خصوصیات شخصیتی افراد را می­­ توان بر­اساس رنگ­ هایی که در زندگی روزمره انتخاب می­ کنند شناخت. دکوراسیون محل زندگی یا محل کار شما هم دارای ترکیب رنگی است که طبق سلیقه و خصوصیات فردی شما انتخاب شده ­اند. پس برای انتخاب تابلوی تزیینی اولین قدم شناختن رنگ و یا رنگ­ های شخصی هماهنگ با دکوراسیون­تان است. به اطرافتان نگاه کنید و بیشترین رنگ به کار رفته در دکوراسیون منزلتان را پیدا کنید.

تابلو
تابلو قایق مست
تابلو
تابلو
تابلو چکیده در سبز
تابلو
تابلو
تابلو توحید
تابلو

انتخاب تابلو بر اساس موضوع

همانطور که تابلو می ­گوید، انتخاب موضوع و سبک مورد علاقه قدم بعدی است. شما باید از میان موضوعات مختلف مثل نقاشی­ های منظره یا طبیعت بی­جان، عکس یا نقاشی­ خط، سبک مدرن یا کلاسیک در کنار ترکیب رنگی مناسب، تابلو دلخواهتان را انتخاب کنید. این نکته را به خاطر بسپارید که سبک تابلوی انتخابی هم باید از سبک اصلی دکوراسیون پیروی کند. در غیر این صورت، تابلوی تزیینی نه تنها جنبه زیبایی نخواهد داشت، بلکه مثل وصله­ ای ناجور بر دیوار شما نصب می­ شود.

تابلو
تابلو یاد خدا
تابلو
تابلو
تابلو تپه‌ی سبز
تابلو
تابلو
تابلو پیغام ماهی‌ها
تابلو

یک گالری شخصی با تابلوهای مدرن

از آنجایی که خانه هر شخص معرف شخصیت اوست، دقت در انتخاب عناصر تزیینی ضروری است. اگر برای انتخاب تزیینات دیواری منزلتان کمی وسواس نشان دهید، به سادگی می­ توانید یک گالری کوچک شخصی داشته باشید. قبلاٌ به ضرورت همخوانی رنگ تابلو با دکوراسیون مورد نظر اشاره کردیم. یکی دیگر از موارد مهم، رعایت هارمونی رنگ بین چند تابلو است. اگر شما بیشتر از یک اثر هنری خریداری می­ کنید این اصل را هرگز فراموش نکنید. نکته قابل توجه دیگر، هماهنگی ابعاد تابلوها با یکدیگر و با دیوار است. دقت کنید که سایز تابلو با سایز آثاری که در کنارش قرار دارند و با کل دیوار به عنوان پس زمینه آنها، هماهنگ باشد.

تابلو
تابلوی نقاشی «مبارز»
تابلو
تابلو
تابلو شکفتن
تابلو
تابلو
تابلو نسیم
تابلو

یک پیشنهاد دیگر، استفاده از نورپردازی ویژه برای هر تابلو و به صورت جداگانه است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به کل فضای منزل یا محل کار شما، باعث ایجاد تأکید بر خود آثار هنری هم می­ شود.

تابلو
تابلو شکفتن ۱
تابلو
تابلو
تابلو شکفتن
تابلو
تابلو
تابلو شکفتن
تابلو

نصب با دقت تابلو

علاوه بر تمام نکاتی که در بالا ذکر شد، نحوه نصب و نسبت قرار­گیری تابلو­ها با یکدیگر نکته بسیار مهمی است. تابلو پیشنهاد می­ کند قبل از خرید یک اثر هنری، محل نصب آن را اندازه ­گیری کنید و بهترین سایز برای دیوار مورد نظرتان را انتخاب کنید. چراکه اگر تابلو برای دیوار یا نسبت به مبلمان، کوچک یا بزرگ باشد تأثیر معکوس بر زیبایی خانه خواهد داشت و همان مقدار که می تواند دیوار را کامل و زیبا کند، می تواند فضا را به هم ریخته و نامتناسب جلوه دهد.

تابلو
تابلو دوردست‌ها
تابلو
تابلو
تابلو عالم عشق
تابلو
تابلو
تابلو افکار
تابلو

اگر شما هم از آن دسته افراد هنردوست و مشتاق داشتن اثر هنری منحصربه­ فرد هستید، حتماٌ از پروفایل تابلو در چیدانه دیدن کنید و از میان آثار متنوع، بهترین انتخاب را انجام دهید.

نویسنده: صبا صوفی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه