Chidaneh.com placeholder image

ساخت چراغ آویز مدرن، فقط چند تکه چوب میخواد!

به قلم: گلنار

چراغ ها و آویزهای شیک و از برندهای معروف می توانند در عین زیبایی گران قیمت نیز باشند. بنابراین شاید قادر به این نباشیم که آن ها را خریداری کرده و در دکوراسیونمان استفاده نماییم. اما نکته جالب این جاست که گاهیی اوقات می توان برخی از این مدل های زیبا را با چند تکنیک خیلی ساده در منزل ساخت. بنابراین تصمیم گرفتم در این مطلب با استفاده از یک ویدیو نحوه ساخت یک آویز چوبی را به شما آموزی دهم. امیدوارم لذت ببرید.

تابلو فرش ریحان

گام اول

ابتدا باید الوارهای چوبی باریک را در چهار اندازه متفاوت تهیه نمایید. شما به چهار نوار چوب از هر اندازه نیاز دارید. توسط این چوب ها باید دو شش ضلعی با کوچک ترین و بزرگ ترین اندازه ساخته و سپس با خمیر مدل سازی آن ها را به یکدیگر متصل نمایید. 

گام دوم

در مرحله بعد، چوب های 18 سانتی متری را (با همان خمیر مدل سازی) از یک طرف به شش ضلعی بزرگ و از سمت دیگر به شش ضلعی کوچک متصل نمایید. سپس به مدت 5 دقیقه اجازه بدهید تا خوب خشک شود. 

گام سوم

در این مرحله آخرین چوب ها را به سمت دیگر شش ضلعی بزرگ متصل نماید و سر دیگر آن ها را به یک راس رسانده و سپس با چسب حرارتی خوب بچسبانید. پس از آن که خوب خشک شده، خمیرهای مدل سازی را سمباده کشیده تا صاف و یکدست شود. سپس کل آویز را با اسپری مشکی نماید.

گام آخر

در مرحله آخر لامپ مورد نطتان را انتخاب کرده و از داخل چراغ رد کنید تا به شش ضلعی کوچک متصل گردد. حتما اطمینان حاصل کنید که لامپ شما یک لامپ LED است، در غیر این صورت خیلی گرم خواهد شد و می تواند باعث آتش سوزی شود. هر جایی که دوست دارید آویز را آویزان کرده و از آن لذت ببرید. ویدیوی زیر تمامی مراحل را به شما نشان خواهد داد.

 

مطلب پیشنهادی:

منبع : homedit

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه