Chidaneh.com placeholder image

گلخانه های خانگی زیبا را به دکوراسیون منزل بیاورید

به قلم: تحریریه چیدانه

همه ما با زندگی در شهر های بزرگ و صنعتی و مشکلات آن آشنایی داریم. زندگی مدرن و ماشینی امروز نقش فضاهای سبز و طبیعی را در خانه های ما کمرنگ کرده است. اما ما انسان ها همیشه به دنبال راه برای جبران این کمبود بوده و هستیم. تا به امروز هم فعالیت های زیادی در این زمینه صورت گرته شده است. مثل بام های سبز و تراریوم ها. اما هیچ کدام از آن ها به اندازه گلخانه های خانگی کارآمد و کار ساز نبوده اند. اگر شما هم مایل هستید که از نحوه کار این گلخانه ها و موارد استفاده آن ها آشنا شوید با چیدانه همراه باشید.

طراحی گلخانه های زیبا

چوب و هنر

در این مطلب می خواهیم از تجربیات طراحان گلخانه در شرکت گلخانه های خانگی آداک استفاده کنیم و رموز این کار را از آن ها یاد بگیریم. شرکت گلخانه های خانگی آداک با بیش از دو دهه تجربه در حوزه کشاورزی و فضای سبز شهری و با درک نیاز جامعه امروزی در این خصوص و با بهره گیری از تجربه سایرکشورها در تولید گلخانه های مدرن و سازه سبک اقدام به تولید انواع گلخانه های خانگی تمام آلومینیومی در ابعاد و طرحهای مختلف نموده است.

داشتن جایی هر چند کوچک در خانه برای پرورش گیاهان مورد علاقه تان، به شما کمک می کند تا روحیه بهتری داشته باشید و با نشاط تر باشید. برای این کارمی توانید از گلخانه ای کوچک دیواری استفاده کنید. این مدل گلخانه ها فضای کمی را اشغال می کنند برای داشتن یکی از این گلخانه ها می توانید به شرکت گلخانه های خانگی آداک مراجعه کنید آن ها شما را در زمینه اجرای این مدل گلخانه ها راهنمایی خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی : طراحی دکوراسیون بالکن، پاسیو و بام سبز کوچک برای تنفس خانه!

اگر در خانه گلدان نگه داری می کنید و به آن ها علاقه خاصی دارید، باید برای آن ها جایی را در نظر بگیرید تا بتوانید شرایط مناسب برای رشد هر چه بهتر آن فراهم کنید. یادتان باشد این گلخانه های کوچک و زیبا می تواند مکان مناسب برای رشد بهتر گیاهان مورد علاقه شما را پدید بیاورد. به عکس بالا نگاه کنید این گلخانه های زیبا می توانند جلوه بخش حیاط خانه شما باشند.

مطلب پیشنهادی : طراحی داخلی حیاط های نقلی با ایده های ساده و کاربردی

این گلخانه های خانگی زیبا می توانند بر حسب نیاز شما در متراژهای بزرگ یا کوچک طراحی شوند. فقط کافی است تا با یکی از طراحان شرکت آداک تماس بگیرید و مشخصات حیاط و یا محلی را که می خواهید گلخانه ها را درآن قرار دهید به آن ها بگویید تا شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی کنند.

مطلب پیشنهادی : آلاچیق و سایبان های زیبا برای وقت گذرانی در فضای سبز

از این گلخانه ها می توانید به عنوان نوعی عنصر تزئینی هم استفاده کنید. فکر کنید وقتی از در حیاط وارد می شوید از میان گلخانه ای که در آن گل های زیبا و رنگی وجود دارد به داخل خانه بروید. و هر روز صبح برای رفتن به سر کار نیز از این مسیر رد شوید. بدون شک روزی بی نظیر را خواهید داشت.

در پایان از شرکت گلخانه های خانگی آداک که تصاویر نمونه پروژه های خود را در اختیار ما قرار داده اند تشکر می نماییم. برای دیدن دیگر پروژه ها و اطلاعات تماس با این شرکت به پروفایل اهالی فن شرکت گلخانه های خانگی آداک مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی : بدون داشتن باغچه از گل‌ها لذت ببرید

چگونه حیاطی زیبا و کاربردی داشته باشیم؟

طراحی باغچه در حیاط کوچک منزل

شادابی دکوراسیون منزل با گل آرایی های زیبا و ساده

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه