Chidaneh.com placeholder image

جدیدترین صندلی غذاخوری، 9 ایده ست کردن مدل های جورواجور!

به قلم: گلنار

همیشه فکر می کنیم برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و مناسب باید همه چیز در هماهنگی و تناسب کامل با هم قرار بگیرند، البته که این یک دیدگاه منطقی و درستی است اما گاهی برای ایجاد یک طراحی خاص و خیره کننده هیچ چیز مانند یک فضای ناهماهنگ ما را به هدفمان نمی رساند و همه چیز می تواند با صندلی ناهار خوری شما شروع شود. آن ها می توانند سبک شخصی شما در اتاق ناهار خوری را معرفی کرده و یک فضای گرم و صمیمی برای خانواده و حتی مهمانان خلق نمایند. آیا صندلی هایتان ناراحت هستند؟ ناسالم، قدیم و بدون سبک اند؟ پس با من همراه شوید تا به شما بگویم چگونه باید در آن ها تغییر اساسی ایجاد نمایید، حتی صندلی های قدیمی! فقط فراموش نکنید برای داشتن یک سالن منحصر به فرد و بی نظیر ناهماهنگی لازم است.

امیر صادقی
عکاسی خانه ی خاص پردیس
امیر صادقی

سرویس خواب بالسا

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی یوسف آباد 2
استودیو پر

میز و صندلی فایدیم
میز ناهارخوری پیکاسو
میز و صندلی فایدیم

جدیدترین صندلی غذاخوری، مدل های متفاوت 

ایده : این ایده درواقع ترکیب اشکال و فرم های مختلف صندلی ها برای ایجاد ناهماهنگی در فضای غذاخوری است. 
نتیجه : در تصایر بالا که به عنوان نمونه برای شما انتخاب کردم، رنگ صندلی ها، پارچه های آن ها و حتی ارتفاع قسمت تکیه گاه متفاوت است اما همه چیز کاملا متناسب به نظر می رسد. دلیل اصلی این موضوع هاهنگی با سبک کلی دکوراسیون است.

دوست دارید بدانید کدام میز ناهارخوری برای دکوراسیون منزل شما مناسب است؟

جدیدترین صندلی غذاخوری

[[nid:336318]]

امیر صادقی
عکاسی منزل نورانی خانم باجلان
امیر صادقی

گاهی اوقات، همانند تصویر بالا، کنار هم قرار دادن صندلی ها با اشکال و هندسه متفاوت، حس کنجکاوی و در عین چشم نواز بودن را در فضا ایجاد می نمایند. برای این کار می توانید به تعداد صندلی ها فرم متفاوت نیز داشته باشید.

مطلب پیشنهادی : انواع میز ناهارخوری، تجربه یک خرید خوب!

جدیدترین صندلی غذاخوری

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی خیابان دولت
استودیو پر

امیر صادقی
عکاسی خانه ی ستاره و سیاوش در کرج
امیر صادقی

جدیدترین صندلی غذاخوری، شکل ثابت رنگ متفاوت

ایده : این ایده جدیدا توسط دکوراتورها بسیار مورد استفاده قرار گرفته در کنار هم قرار دادن یک مدل صندلی با رنگ های متفاوت است. البته ترکیب رنگ ها باید به صورت بصری با یکدیگر و با دکوراسیون کل فضا هماهنگی داشته باشند، در عین حال که متفاوت هستند. 
نتیجه : در این حالت فرم و شکل صندلی ها یکسان در نظر گرفته شده اما رنگ آن ها متفاوت است. به طور مثال در عکس اول، براق و صیقلی بودن صندلی ها بازی با نور در فضا ایجاد کرده و با انعکاس آن باعث درخشان شدن محیط می شوند. این کار همچنین به شاخص و جذاب شدن فضای غذاخوری در دکوراسیون کل خانه کمک می کند.

مطلب پیشنهادی : بهترین محل میز ناهارخوری در دکوراسیون منزل کجاست؟
 

معین صالحی
خانه زیبای نیکی اکرمی
معین صالحی

طراحی منزل شخصی خودم

استودیو پر
پروژه ی عکاسی منزل مسکونی یافت آباد
استودیو پر

مبلمان و غذاخوری توفیق
مبلمان و غذاخوری
مبلمان و غذاخوری توفیق

قرارگیری نیمکت در کنار صندلی های غذاخوری

ایده : این امکان وجود دارد لذت خوردن غذا را با نرمی و راحتی یک نیمکت چوبی تجربه نمایید. همچنین به دلیل عدم وجود پایه ها، در تمیز کردن فضای غذاخوری نیز راحت تر خواهید بود.
نتیجه : چوب با رنگ روشن و حس و حال قدیمی، در کنار رنگ های تند و تیز صندلی ها و کوسن ها دکوراسیون بسیار جذابی را، به خصوص برای کسانی که به سبک های روستیک علاقه دارند، به وجود می آورد. البتهنیمکت صرفا نباید چوبی باشد و مسلما متناسب با سبک دکوراسیون شما متغییر خواهد بود. فراموش نکنید که ترکیب نیمکت و صندلی ها یک طرح شیک در عین حال زیبا را خلق می نماید.

مطلب پیشنهادی : بهترین صندلی ناهارخوری برای سبک دکوراسیون منزل شما

جدیدترین صندلی غذاخوری

استودیو پر
پروژه ی عکاسی منزل مسکونی زعفرانیه
استودیو پر

جدیدترین صندلی غراخوری در کنار قدیمی ها

ایده : از رنگ ها و مدل های کاملا قدیمی دور میز غذاخوری استفاده نمایید تا حس نوستالژیک را نیز به دکوراسیون‌‌تان اضافه کرده باشید. البته این ایده به استفاده دوباره از وسایل دورریختنی و کهنه شما کمک زیادی می کند. 
نتیجه : از این که صندلی های نامتناسب را در این سبک کنار هم فرار دهید ترسی نداشته باشید. زیرا خود به تنهایی می تواند سبکی متفاوت ایجاد کرده و حتی در کنار مدل های جدید صندلی ناهارخوری نیز قرار بگیرد.

مطلب پیشنهادی : بادوام ترین میز و صندلی ناهارخوری برای دکوراسیون منزل!

استودیو پر
پروژه ی عکاسی منزل مسکونی پاسداران
استودیو پر

سهیل زندآذر
منزل آقای عباسی و خانم خداشناس
سهیل زندآذر

مبلمان و غذاخوری توفیق
مبلمان و غذاخوری
مبلمان و غذاخوری توفیق

جدیدترین صندلی ناهارخوری با رنگ های روشن

ایده : برای روشن تر کردن یک اتاق ناهار خوری سرد، استفاده از صندلی های با رنگ روشن پیشنهاد می شود زیرا انرژی فضا را افزایش می دهند. بنابراین تفاوت رنگ های مدل صندلی ناهارخوری شما در این راه می تواند کمک خوبی باشد. 

“شما هم می توانید برای سفارش و خرید جدیدترین صندلی ناهارخوری از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید"

مطالب پیشنهادی:

منبع : maisonapart

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه