Chidaneh.com placeholder image

مدال زیباترین خانه تاریخی سال 2015 به خانه بروجردی های کاشان رسید!

به قلم: تحریریه چیدانه

خانه تاریخی بروجردی کاشان موفق به کسب رتبه بین المللی به عنوان “انتخاب برتر “سال ۲۰۱۵  از طرف دبیرکل کنوانسیون عمومی یونسکو شد. 
خانه تاریخی بروجردی که  قبلا در مطلب معماری اصیل ایرانی در خانه بروجردی‌‌ها در مورد معماری و زیبایی های آن مفصل با شما سخن گفتیم، انتخاب برتر در سال ۲۰۱۵ شده است.دبیر کل کنوانسیون یونسکو اعلام کرد، پس از دریافت بازخوردهای مثبت بازدیدکنندگان و گردشگران آسیایی که منجر به دریافت صلاحیت خانه بروجردی در سیستم طبقه بندی انتخاب برتر و انتخاب آن به عنوان انتخاب برتر در سال ۲۰۱۵ شده است، اطلاعات آن از طریق رسانه های سازمان یونسکو ارائه خواهد شد. 

تابلو فرش ریحان

سیستم طبقه بندی انتخاب برتر شامل چهار مقوله ارزیابی مستقل؛ جاذبه های توریستی، هتل ها، مغازه ها و رستوران ها اشاره شده است که برای هر مقوله یک مدال طراحی شده است که یک بار در سال اهدا می شود.
 هر سال تمام افراد یا بناهایی که به آنها این مدال تعلق می گیرد مجددا مورد ارزیابی قرار می گیرند و به دیگر کاندیداهای صلاحیت یافته در سال جدید ملحق می شوند و خانه تاریخی بروجردی که مفتخر به دریافت مدال انتخاب برتر شده،
 یکی از ۴ خانه از جنس تاریخ پرافتخار ایران است که قبلا به شما معرفی کردیم.

اساس ارزشیابی نقطه نظرات و مصاحبه هایی که در وب سایت www.lianorg.com  صورت گرفته مدال انتخاب برتر محبوبیت جاذبه توریستی در سال ۲۰۱۵ را با افتخار بر گردن آویخت.

مطالب پیشنهادی: بزرگترین خانه تاریخی ایران، هتل شد

خانه عامری ها، یک هتل بی نظیر در ایران

یکی از زیباترین و قدیمی ترین هتل های جهان در اصفهان!

هومن بالازاده با کافه اسپریس برنده جایزه جهانی شد

منبع: خبرگزاری مهر | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه