Chidaneh.com placeholder image

چراغ روشنایی خانگی، با این مدل‌ها هم میشه لوکس بود!

به قلم: گلنار

همان‌ طور که می‌ دانید معماری ایران تاریخچه دیرینه‌ ای دارد که معماران آن در طول زمان با رعایت پرهیز از بیهودگی به تمامی اصول یک چیدمان توجه می‌ کردند. یکی از این اصول دیرینه‌ ای که امروزه با روش‌ های متفاوتی به کار گرفته می‌ شود، وجود نور در فضای داخلی است. در گذشته برای به‌ کارگیری نور در فضا به تناسبات ساختمانی توجه می‌ کردند که امروزه از آن با عنوان سبک یاد می‌ شود؛ در واقع از همان ابتدا بین نورپردازی یک ساختمان مجلل و یک ساختمان ساده تفاوت‌ هایی را می‌ توان دید، پس اگر شما امروزه به فکر یک نورپردازی مجلل هستید تفاوت‌ ها را با خرید یک لوستر و یا آباژور لوکس متناسب با فضا ایجاد کنید.

 

قالیشویی ادیب

درخشش دکوراسیون داخلی منزل با نورپردازی اصولی مطلب است که من برای داشتن یک نورپردازی اصول و قبل از هر انتخابی به شما پیشنهاد می کنم. زیرا در صورت عدم رعایت اصول، با گران ترین و لوکس ترین لوسترها و آویزها نمی توانند روشنایی لازم را ایجاد نمایند. در ادامه می توانید با سایر محصولات این شرکت آشنا شوید: قبل از هرگونه انتخابی، شناخت انواع لامپ ها و روش های نورپردازی در دکوراسیون داخلی می تواند راهنمای شما برای بهترین ها باشد. همچنین محصولات دیگری از این شرکت را مشاهده کرده و با مدل های متنوع بیش تری آشنا شوید:

نورپردازی شیک و زیبا در طراحی دکوراسیون منزل به اندازه ای تاثیر گذار و مهم است که می تواند یک فضای بی روح و تاریک را به یک دکوراسیون شیک و با کیفیت تبدیل سازد. نمونه های زیر از این شرکت مصداقی بر این گفته خواهند بود:

مطلب پیشنهادی : نورپردازی سقف، 20 مدل به روز و خیره کننده!

من به شما پیشنهاد می کنم حتما مطلب 8 اشتباه رایج در نورپردازی که نباید مرتکب شد! را مطالعه کرده تا بتوانید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. سپس سایر محصولات این برند را ملاحظه نمایید :

در صورتی که به دنبال یک نمونه خاص از لوستر و آباژور هستید، می توانید در قسمت سفارش کالا و خدمات چیدانه درخواست خود را ثبت کرده و از مشاوره رایگان اهالی فن این مجموعه استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی 

 11 نکته کلیدی در خرید لوستر!

در نورپردازی منزل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 بهترین ایده ها برای نورپردازی دکوراسیون داخلی منزل

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه