Chidaneh.com placeholder image

نگهدارنده تبلت، سررسیدهای قدیمی اینجا به دردتون می خوره!

به قلم: گلنار

ساخت نگهدارنده تبلت: در زندگی امروز همه ما به شدت به دنیای مجازی و وسایل مرتبط با آن مانند تلفن همراه، تبلت و … وابسته شده ایم. هیچ کجا حاضر نیستیم آن ها از خودمان دور کنیم و یا مدتی را بدون این دنیای مجازی بگذرانیم. این موارد صحنه هایی آشنا برای ما در محیط کار و مهمانی و حتی سر میز غذاخوری هستند که متاسفانه به یک عادت روزانه تبدیل شده اند. 

به دلیل استفاده وسیع از وسایل گفته شده، تجهیزات و لوازم جانبی آن ها نیز به نسبت کاربرد بسیاری پیدا کرده و از مدل ها و طرح های مختلف و زیبایی نیز برخوردار هستند. اما ویدیویی که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم، آموزش ساخت نگهدارنده تبلت به ساده ترین و کم هزینه ترین روش ممکن است که به شما کمک می کند تبلت و یا تلفن همراه خود را به راحتی بر روی میز و در کنار خودتان داشته باشید و بدون دست و پا گیر بودن و حتی آسیب دیدن بتوانید سایر کارهایتان را نیز انجام دهید. 

قالیشویی ادیب
 ساخت نگهدارنده تبلت

وسایل مورد نیاز ساخت نگهدارنده تبلت

  • کتاب، دفتر یا سررسید بدون استفاده
  • چسب چوب
  • دریل
  • کاتر
  • مداد و خط کش

مطلب پیشنهادی : آموزش ساخت میز لپ تاپ، یک میز مقوایی که می تونه چند کاره باشه!

ساخت نگهدارنده تبلت
ساخت نگهدارنده تبلت
ساخت نگهدارنده تبلت

گام اول در ساخت نگهدارنده تبلت

اول از همه کتاب، دفتر و یا یک سررسید که دیگر قابل استفاده نیست را تمیز و آماده کرده و سعی کنید نمونه هایی با جلد زیباتر را انتخاب نمایید. البته به ضخامت کتاب هم باید توجه داشته باشید و آن را با ضخامت تبلت خود بسنجید. سپس باید تمامی صفحات آن را محکم چسبانده تا مطمئن شوید کتاب باز نمی شود. این کار را به کمک یک قلم مو یا برس انجام داده و برای هر سه طرف تکرار نمایید. بهتر است از یک یا چند کتاب سنگین استفاده کرده و روی کتاب اصلی قرار دهید تا چسب به خوبی خودش را بگیرد. بهتر است بگذارید به مدت نیم ساعت کاملا خشک شود. 

مطلب پیشنهادی : گلدان مغناطیسی معلق، ساختشو ببینید بیشتر عاشقش می شید!

ساخت نگهدارنده تبلت
ساخت نگهدارنده تبلت

گام دوم : اندازه گذاری روی نگهدارنده تبلت

حالا باید مشخص کنید که می خواهید تبلت را در کدام قسمت کتاب قرار دهید. ممحل مورد نظر را انتخاب کرده و به اندازه طول تبلت اندازه بزنید. همین کار را برای عرض آن نیز تکرار نمایید. به طور مثال اگر عرض تبلت 1 سانتی متر است شما به اندازه 2 سانتی متر علامت بزنید. پس از آن که محل قرارگیری تبلت مشخص شد به وسیله کاتر آن را برش دهید. نکته مهم دیگر عمق برش دادن است. باید دقت داشته باشید که چه عمقی تبلت شما را نگه می دارد، من فکر می کنم 2 سانتی متر کافی است. سپس قسمت بریده شده را با چسب چوب محکم نمایید.

مطلب پیشنهادی : 3 خودتان بسازید جذاب برای آخر هفته

ساخت نگهدارنده تبلت
ساخت نگهدارنده تبلت
ساخت نگهدارنده تبلت

گام سوم : تکمیل پایه رومیزی تبلت

در مرحله آخر برای تکمیل کار، بهتر است جایی برای گذاشتن دوخودکار و هندزفری نیز بسازید. البته می توانید این کار را برای هر وسیله ای که لازم دارید انجام دهید. برای سوراخ کردن سررسید به دریل و مته ای به اندازه قطر خودکار نیاز دارید. محل قرار گرفتن هندزفری نیز هم می تواند به شکل مربع بوده و هم به شکل دایره به وسیله مته دایره بر بریده و جدا شود. در نهایت قسمتت های بریده شده را با چسب چوب محکم نمایید.

مطلب پیشنهادی : تزیین خانه با وسایل دور ریختنی، دکوپاژ روی شیشه مربا

منبع: hestershandmadehome

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه