Chidaneh.com placeholder image

خانه ای سبز و با طراوت با گلخانه های خانگی کوچک

به قلم: تحریریه چیدانه

روش های جبران فشارهای روانی ناشی از زندگی شهری و صنعتی همواره از مسائلی است که جوامع شهر نشین به دنبال حل آن بوده اند. احساس آرامش، نشاط و شادابی که از نزدیکی با طبیعت به انسان دست می دهد بر کسی پوشیده نیست. حسی که حتی با بودن یک شاخه گل در محل کار و زندگی قابل لمس است. گلخانه های خانگی فضایی مناسب، زیبا و دلنشین برای تحقق این آرزوست. محیطی که در آن می توانید زمانی از ساعات فراغت خود و خانواده را با طبیعت بگذرانید. با چیدانه همراه باشید تا با هم نحوه کار این گلخانه هارا بشناسیم.

اسکای اسکرپر

گلخانه های خانگی، جایی برای تمدد اعصاب در خانه های امروزی

مهم نیست که خانه ای کوچک دارید یا بزرگ، مهم این است که بتوانید گوشه ای سبز را برای خانه های خود ایجاد کنید که در آن آرامش حاکم باشد و طراوت گیاهان به آن جان بخشیده باشد. طراحان گلخانه های خانگی فکر همه چیز را کرده اند، آن ها گلخانه های خانه ای بزرگ و کوچکی را برای شما طراحی کرده اند که به راحتی می توانید هرکدام را برای خانه تان مناسب است را خریداری کنید.کوچک بودن اندازه این گلخانه باعث می شود تا شما بدون دغدغه فضا آن بتوانید گیاهان را به خانه خود بیاورید.

مطلب پیشنهادی : طراحی دکوراسیون بالکن، پاسیو و بام سبز کوچک برای تنفس خانه!

گلخانه های خانگی پشت بام، حیاط و تراس شما را زیبا تر می کنند

زیبایی بی حد و اندازه ای که این گلخانه های کوچک خانگی دارند باعث می شود تا شما مجاب شوید یکی از آن ها را در خانه خود داشته باشید. فکر کنید در حیاط یا تراس خانه تان محلی را دارید که درون آن پر است از گل های زیبای چشم نواز. 

مطلب پیشنهادی : طراحی دیوار نورگیر و پاسیو با ایده های نو

گلخانه های خانگی کوچک، راهی برای کاشت سبزیجات و صیفی جات سالم و ارگانیک

یکی دیگر از مزیت های گلخانه های خانگی این است که می توانید در آن سبزیجات و صیفی جات سالم و ارگانیک پرورش دهید، بدون آن که نگران نوع پرورش آن ها باشید. این خود یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

مطلب پیشنهادی: بالکن فسقلی خانه تان را زیبا کنید

گلخانه های خانگی، راهی برای نگه داری از گل ها و گیاهان در زمستان

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با گیاهان تان ارتباط خوبی برقرار می کنید و آن ها را هم چون فرزند خود دوست می دارید، پس چرا برای نگه داری از ةآن ها در فصل زمستان فکری نمی کنید؟ بهترین کار این است که برای آن ها یک گلخانه خانگی تهیه کنید تا بتوانید به خوبی از آن ها در زمستان مراقبت کنید. تهیه گلخانه ای شبیه عکس بالا که جای زیادی را هم اشغال نمی کند می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

مطلب پیشنهادی : طراحی فضای سبز و محوطه با نگاهی مدرن

گلخانه های خانگی، مکانی برای سرگرمی و سلامتی

همه پزشکان معتقد هستند که کار با گل و گیاه هم بر سلامت جسم و هم بر سلامت روح تاثیر گذار هستند. ولی زمانی این امر امکان پذیر است که خود گیاهان هم در جایی سالم و با شرایط خوب رشد کنند. یگ گلخانه خانگی می تواند تمام شرایط خوب را برای رشد گیاهان مهیا کند. 

اگر قصد تغییر دکوراسیون باغ و باغچه و تراس، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطالب پیشنهادی: مبلمان و طراحی دکوراسیون فضای بیرونی و باغچه منزل

طراحی باغچه در حیاط کوچک منزل

سنگ فرش های بتنی، مصالحی ایده آل برای طراحی محوطه خانه شما!

زیباترین آبنماها برای باغ و دکوراسیون منزل شما

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
idehazdamha در تاریخ 04 تیر 1394
عالی بود دستمریزاد
shamim در تاریخ 08 تیر 1394
خواهش می کنم، ممنون از توجه شما
صادق در تاریخ 29 تیر 1394
با تشکر از زحمات شما عالی بود
shamim در تاریخ 29 تیر 1394
خواهش می کنم با تشکر از لطف و توجه شما
saberiiii در تاریخ 19 آبان 1394
سلام گلخانه اماده در حد 50 هزار تا 100 هزار دارید؟ منتظرم لطفا خبرم کنید 09182418154
مرادی در تاریخ 09 اسفند 1394
سلام ما یه بالکن کوچیک داریم نور گیر خوبی داره بدجور تو سرم افتاده اونو به یه گلخونه کوچیک تبدیل کنم در مورد همه ی شرایط گیاهان هم مطالعه کردم فقط سوالم اینه حتما باید شیشه بزنم اخه نمیخوام زیاد هزینه بشه

ثبت دیدگاه