Chidaneh.com placeholder image

سایبان برقی ، سایه ای خنک در تراس، آلاچیق و مغازه

به قلم: تحریریه چیدانه

فضای بیرونی: سقف ها  و سایه بان های متحرک برقی فرصتی هستند برای ما تا بتوانیم از فضای بیرونی خانه حتی در روزهای گرم و آفتابی تابستان هم لذت ببریم. مزایا و کاربرد بسیار زیاد آن ها باعث شده است تا استفاده از این سقف ها و سایبان های متحرک رواج بیشتری پیدا کند، از این رو چیدانه تصمیم گرفته است تا مطلبی را برای شما گرد آوری کند تا شما را با مزایای این محصول و یکی از شرکت های معتبر در این زمینه آشنا کند. پس با چیدانه در ادامه این مطلب همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

لذن خوردن یک صبحانه دلچسب در زیر سقف ها و سایبان های متحرک برقی

این سقف ها و سایبان های متحرک را در هر جایی می توان نصب کرد، کنار استخر، محوطه ی باز رستوران ها و هتل ها، روی تراس ها و زمین های بازی، این سقف ها و سایه بان های متحرک می توانند لذت صرف یک صبحانه با عزیزانمان در فضای باز و گریز از اشعه زیانبار خورشید و یا ضیافت یک شام در زیر نور لامپ های فلورسنت در شب را فراهم آورند.

مطلب پیشنهادی : بام‌های زنده، تاجی بر سر طراحی سبز

۱۰ ایده جذاب برای طراحی بام سبز

این سایبان های متحرک فضایی زیبا و دلنشین را برای صرف نهار، خوردن صبحانه و یا حتی گذران یک بعد از ظهر گرم به دور از اشعه های سوزان آفتاب تابستانی را برای شما پدید می آورد که به راحتی نمی توانید از کنار آن گذر کنید. 

مطلب پیشنهادی : آسمان مجازی طراحی سقف به رنگ آبی بیکران

 این سقف متحرک که فضای بیرونی یک رستوران را پوشش داده است، باعث شده است تا شما بتوانید در این فضا با خیال راحت به استراحت بپردازید و از هوای مطبوع لذت ببرید و چشم انداز های زیبا را تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی : سقف کاذب آسمان جذاب اتاق شما

استفاده از سایبان های برقی متحرک برای سر در مغازه

این سایه بان های برقی متحرک به غیر از آلاچیق ها، تراس ها و لبه های استخر موارد استفاده دیگری هم دارند که از بارز ترین آن ها می توان به استفاده از این سایبان ها در سر در مغازه ها اشاره کرد. استفاده از این سایبان ها کار را برای صاحبان مغازه راحت تر می کند و آن ها دیگر مجبور نیستند تا سایبان های خود را به صورت دستی تنظیم کنند. 

اگر قصد تغییر دکوراسیون تراس ها و فضای بیرونی خانه خود ، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطالب پیشنهادی : طراحی سقف منزل برای زیبایی دکوراسیون خانه ایرانی
طراحی سقف در دکوراسیون منزل
ترمووود، مقاوم ترین چوب برای محوطه و نمای ساختمان!
خانه ای سبز و با طراوت با گلخانه های خانگی کوچک

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه