Chidaneh.com placeholder image

ویترین مغازه کیف و کفش، ببخشید میشه این مدل رو بیارید؟!

به قلم: تحریریه چیدانه

طراحی ویترین مغازه ها باید بر اساس اصول و نکاتی صورت بگیرد که همین مسئله نیز نیاز به احاطه بر برخی اطلاعات لازم در این رابطه دارد. هر مغازه ای بنا بر کالایی که به عرضه می گذارد باید مسائلی را در نظر گرفته و سپس به طراحی ویترین آن پرداخته شود. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم در رابطه با ویترین مغازه کیف و کفش برایتان بگوییم، پس با ما همراه باشید.

ویترین مغازه کیف و کفش

چوب و هنر

طراحی ویترین مغازه کیف و کفش خاص

اولین مسئله ای که در طراحی ویترین مغازه کیف و کفش وجود دارد آن است که باید منحصر بفرد پیش رفت. این بدان معناست که باید با دقت و خلاقیت خودتان طراحی ویترین مغازه کیف و کفش را سوای چیزی که در سایر مغازه ها می بینید پیش ببرید.

معماری و دکوراسیون داخلی سفید
بازسازی دکوراسیون مغازه کیف و کفش
معماری و دکوراسیون داخلی سفید

سعی کنید ایده های خاصی پیدا کنید و با کمک حوصله زیادی که به خرج می دهید طراحی خاص و ویژه ای را برای ویترین مغازه کیف و کفشان ایجاد کنید.

ارتفاع در ویترین مغازه کیف و کفش

ارتفاع مناسب برای ویترین مغازه کیف و کفش

یکی از مهم ترین مولفه های طراحی ویترین مغازه کیف و کفش ارتفاع است. این بدان معناست که تمامی کیف و کفش ها در ارتفاعی قرار بگیرند که افراد بتوانند به طور متوسط به آنها دید داشته باشند.

مطلب مرتبط: دکوراسیون مغازه ؛ طراحی داخلی قنادی

مفهوم ویترین مغازه کیف و کفش

شکل ویترین مغازه کیف و کفش

شکل کلی ویترین مغازه کیف و کفش غالبا باید معرف یک مفهوم و معنای مشخص باشد. در واقع زمانی که به ویترین مغازه کیف و کفش نگاه می کنید باید حس کنید که این ویترین مختص چه نوع کیف و کفش هایی است.

مطلب مرتبط: ۱۰ ایده طراحی دکوراسیون ویترین مغازه

ویترین مغازه کیف و کفش مردانه

برای مثال برای کیف و کفش های ورزشی و یا مردانه غالبا از اشکال شکسته و تیره رنگ برای تزئین ویترین استفاده می شود و برای ویترین مغازه کیف و کفش زنانه هم از رنگ های آرام و لطیف تر به همراه اشکالی دارای انحنا.

مطلب مرتبط: طراحی ویترین مغازه برای جذب مشتری بیشتر

المان های ویترین مغازه کیف و کفش

علاوه بر این برای طراحی ویترین مغازه کیف و کفش باید سعی شود که از المان هایی مرتبط با یکدیگر استفاده شود تا کلیت ویترین بتواند نشان دهنده یک مفهوم خاص باشد.

کارما
دکور مغازه کیف و کفش
کارما

یکسره نبودن ویترین مغازه کیف و کفش

این ویژگی بدان معناست که بهتر است در طراحی ویترین مغازه کیف و کفش حفظ دید نسبی به داخل مغازه صورت گیرد. یعنی بهتر است که تمامی ویترین با اجناس و مانکن ها پوشانده نشود و تا حدودی هم بتوان داخل مغازه را نگاه کرد.

گروه معماری دکولاین (دکوراسیون) (اهواز) ۰۹۱۶۶۰۲۲۷۰۲
دکوراسیون مغازه کیف و کفش
گروه معماری دکولاین (دکوراسیون) (اهواز) ۰۹۱۶۶۰۲۲۷۰۲

ویترین مغازه کیف و کفش بر اساس مد

برای طراحی ویترین مغازه کیف و کفش باید به روز بود. شاید همین مسئله هم باعث شود که وقتی از جلوی مغازه های کیف و کفش بسیار قدیمی که رد می شوید تمایلی به تماشای ویترین نداشته باشید. پس سعی کنید اگر ویترین هایی ساده تر و کم اکسسوری تر به روز هستند به سراغ آنها بروید و بر اساس مد عمل کنید. 

برای مطالعه مطالب مشابه دکوراسیون مغازه اینجا کلیک کنید!

نویسنده: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه