Chidaneh.com placeholder image

برندهای مطرح مبلمان، “بوکا دو لوبو” لوکس بودن شما را تغییر می دهد!

به قلم: گلنار

طرح های ابتدایی، آغاز ایده های ناب و آثار خلاقانه هستند. خطوط اولیه با آزادی مطلق، سطح سپید کاغذ را درمی‌ نوردند و به‌ منظور تولید مبلمان جدید به طرح هایی پیچیده و زیبا تبدیل می شوند؛ در واقع این خطوط شما را به سمت یک طرح بی نظیر از یک میز، یک صندلی و یا یک کمد منحصربه فرد هدایت می کنند. به قول جان روسکین، طراح و منتقد بزرگ قرن 18 «هنر، سیاه کردن کاغذ با ظرافت کامل است».

برند مبلمان لوکس بوکا دو لوبو

تابلو فرش ریحان

مدیر تیم طراحی یکی از برندهای لوکس مبلمان، عقیده دارد که هر چه طرح، نامتعارف تر و جسورانه تر باشد، هم برای تولید کننده و هم برای خریدار، انتخاب بهتری است. استفاده از محصولات این برند؛ یعنی بوکا دو لوبو (Boca Do Lobo)، یک تجربه فوق العاده است؛ چون طراحان این مجموعه پرتغالی سعی می کنند تا با تولید لوازم لوکس و بی مانند، هم قلب مشتری را تسخیر کنند و هم کارکنان خود را با تجارب بدیع و الهام بخش، پرورش دهند.

مطلب پیشنهادی : مبلمان لاکچری، برندی که با سادگی اش معروف شد!

برند مبلمان لوکس بوکا دو لوبو

برند بوکا دولوبو، از پرتغال به کل دنیا

یکی از برترین برندهای بین المللی مبلمان در سال 2005 و در کشور پرتغال تأسیس شد. طراحی های بی نظیر این برند، تلفیقی از هنر و مدرنیته هستند. تخصص این مجموعه، طراحی و تولید کالای لوکس برای نشیمن، پذیرایی، اتاق‌خواب، حمام و سرویس بهداشتی است. آن ها محصولات خود را به تعداد محدود و برای مکان های خاصی طراحی و عرضه می کنند. تولیدات این برند در کشورهای مختلفی ازجمله آمریکا، انگلستان، فرانسه، آذربایجان و نیوزلند فروخته می¬شوند. هدف این گروه، تولید لوازم درجه‌ یک برای مشتری است. طراحان برجسته و درجه‌ یک بین المللی این مجموعه، طرح های خود را تجسمی از احساسات می دانند. این گروه با تبدیل کردن مواد اولیه به وسیله های متمایز و منحصربه‌ فرد، طرفداران زیادی در سراسر جهان به دست آورده است. همراه با ما با این برند شناخته‌ شده مبلمان بیشتر آشنا شوید.

مطلب پیشنهادی : خانه درسا، شکوه مبلمان چرم در خانه ای لوکس!

برند مبلمان لوکس بوکا دو لوبو

تاریخچه تأسیس برند بوکا دو لوبو

طراح پرتغالی، آماندیو پریرا، همانند بسیاری از افراد از کودکی علاقه خود را کشف کرد. در همان سنین برای سرگرمی به ساخت‌ و ساز و یا تخریب و تعمیر اشیا می پرداخت. کم‌کم این سرگرمی به یک عادت و وسواس برای طراحی و ساخت تبدیل شد. پریرا و دوستش، ریکاردو مگالاهس، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه هنر پرتغال، یک گروه طراحی را تأسیس کردند. این دو به خاطر داشتن رویاهای مشابه به هم نزدیک شدند. آن ها همیشه در حال رویاپردازی برای ساختن یک گروه طراحی بودند که در کل جهان شناخته شده باشد. چند سال بعد؛ یعنی در سال 2005 با همکاری یک طراح دیگر به نام پدرو سوزا، شرکت بوکا دو لوبو را راه اندازی کردند. بعدها سوزا از این شرکت جدا شد. نام تجاری بوکا دو لوبو از یک عبارت ایتالیایی (bocca al lupo) الهام گرفته شده که به معنای «موفقیت» است؛ اما ترجمه آن به زبان پرتغالی «در دهان گرگ» است. لوگوی شرکت هم تصویر یک گرگ است و اشاره به این دارد که باید از احساسات پیروی کرد و به هر قیمتی به خواسته ها رسید.

مطلب پیشنهادی : مبل شزلون، معجزه دکوراسیون خانه های لوکس!

برند مبلمان لوکس بوکا دو لوبو

از زبان برند لوکس بوکا دو لوبو

شیفتگی و عشق این برند به طراحی، تأثیرگذار است. هنرمندان معمولا برای خلق یک اثر هنری از عواطف خود کمک می گیرند و همان طور که از آفرینش اثر خود لذت می برند، احساسات دیگران را هم تحت تأثیر قرار می دهند. گفته های بوکا دو لوبو که در وب‌ سایت رسمی این مجموعه هم درج شده به‌ خوبی این احساسات و عواطف را بیان می کند. خواندن این نقل قول ها خالی از لطف نیست:

  • طراحی، دلیل زندگی : طراحی، دلیل زندگی ماست. هرکدام از ساخته های بوکا دو لوبو، نشان دهنده تعهد ما به طراحی است. ما به تک‌ تک این ساخته ها شخصیتی منحصر به‌ فرد می دهیم و باور داریم که ظرافت و اصالت محصولاتمان بی بدیل و همیشگی است. یافتن این ویژگی ها در محصولات بوکا دو لوبو زیاد سخت نیست.
  • تعالی در مسیر تولید : بهترین بودن، وعده ما به شماست. این مجموعه بی وقفه تلاش می کند تا تمام خواسته های شما را برآورده کند و بخشی از زندگی روزمره شما باشد. ما مواد اولیه باکیفیت را تبدیل به محصولات خاص می کنیم و آن ها را در بالاترین سطح استاندارد ارائه می دهیم.

مطلب پیشنهادی : مبل چسترفیلد، بهترین انتخاب برای دکوراسیون لوکس!

برند مبلمان لوکس بوکا دو لوبو

برند مبلمان لوکس بوکا دو لوبو

  • نوآوری در طراحی : طراحی های خلاقانه و استفاده از تکنولوژی های روز، برند ما را به تفسیری جدید از نوآوری بدل کرده است. معیار و اولویت در بوکا دو لوبو، کیفیت بالای محصول است و تلاش پیوسته ما برای دست یابی به این اهداف، محصولاتی با ارزش و زمینه های جدیدی برای ارائه بهترین ها را به ارمغان می آورد. 
  • اشتیاق در کار : شور و شوق تیم بوکا دو لوبو نسبت به کاری که انجام می دهد، باعث خلق محصولات بهتر است. باور ما این است که محصول باید دارای شخصیت و هویت باشد. حاصل عشق و تعهد ما به بوکا دو لوبو، کیفیت بالای تولیدات ماست. همین امر موجب پایداری روابط با مشتری است. ما می خواهیم تمام شور و اشتیاق خود را با علاقه مندان به اشتراک بگذاریم. ما از زمان تأسیس این برند، تغییر و رشد کرده ایم؛ اما ارزش های اولیه ما از ابتدا تا به امروز تغییری نکرده است و همواره بدون تغییر باقی خواهد ماند.

مطلب پیشنهادی : برند مبلمان خارجی، این بار هنکل هریس آمریکایی پیشتاز شده!

برند مبلمان لوکس بوکا دو لوبو

بوکا دو لوبوی الهام بخش

اینکه چند جوان رویاهای کودکی خود را دنبال کنند و با تلاش و پشتکار آن ها را به واقعیت تبدیل کنند، تحسین‌ برانگیز و الهام بخش است. شاید پریرا و مگالاهس بارها در راه رسیدن به اهدافشان ناامید شده اند و تصمیم گرفتند همه چیز را رها کنند؛ اما امروز نه تنها رویاها و آرزوهایشان محقق شده، بلکه بستری برای تحقق رویاهای چندین نفر دیگر را نیز فراهم کرده اند. احتمالا هر وقت در میان محصولات خود قدم می زنند و به فراز و نشیب های راهی که طی کرده اند می اندیشند. بعید نیست داشتن یکی از محصولات بوکا دو لوبو در منزل و دیدن هر روزه آن برای شما نیز الهام بخش باشد.

آخرین شماره مجله منزل را از دست ندهید :

مجله منزل
شماره 115 اردیبهشت و خرداد 1397
مجله منزل

منبع : مجله منزل | نویسنده : نغمه شریفی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه