Chidaneh.com placeholder image

خرید مقرون به صرفه لوازم دکوراسیون منزل از مرکز خرید کالاشهر

به قلم: تحریریه چیدانه

مرکز خرید و فروشگاه : خیلی وقت‌ها موقع خرید به این موضوع فکر کرده‌ایم که ای کاش مجموعه‌ای وجود داشت که می‌توانستیم همه خریدهایمان را با قیمت و کیفیت مناسب از یک محل تهیه کنیم. به همین دلیل است که در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا، فروشگاه‌هایی در حاشیه شهر ساخته می‌شود تا کالاهای مختلف را در تنوع بالا و قیمت مناسب در یک مکان عرضه کنند. وجود فروشگاه‌هایی در حاشیه شهر، باعث می‌شود حجم ترافیک شهر و گرانی  و بلاتکلیفی در انتخاب، کمتر آزارمان بدهد. جالب است بدانید اخیرا و برای اولین بار در تهران مجموعه‌ای با همین کاربرد، به نام «کالاشهر» راه اندازی شده است. با چیدانه همراه باشید تا با هم قدمی در این مرکز خرید بزنیم.

اسکای اسکرپر

خرید جهیزیه چه آسان!

اگر می‌خواهید جهیزیه تهیه کنید و نمی‌دانید از کجا، حتما سری به کالا شهر بزنید. مرکز خرید کالاشهر با در اختیار داشتن فضایی کم نظیر به عرضه کالاهایی مانند مبلمان، فرش، لوازم خانگی، لوازم دکوری، کالای خواب و حمام و حتی پارچه‌های مختلف پرداخته است. همچنین علاوه بر امکان خرید کالایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، می‌توانید هزینه را در اقساطی طولانی و بدون پیش پرداخت بپردازید.

مطلب پیشنهادی: رمانتیک ترین ایده ها برای دکوراسیون خانه عروس

دیگر نگران جای پارک ماشین نباشید!

یکی از استانداردهای ساخت چنین مجموعه‌هایی که از مرکز شهر فاصله دارند این است که فضایی برای رستوران و کافی شاپ و بازی کودکان وجود داشته باشد، که در این مجموعه این استانداردها لحاظ شده است. همچنین مرکز خرید کالاشهر به دلیل وسعت کم نظیرش امکان استقرار بیش از 3000 ماشین در فضای پارکینگش را به صورت رایگان برای مشتریانش مهیا کرده است. این مهم باعث می‌شود تا شما بدون دغدغه از خرید کردن لذت ببرید. 

مطلب پیشنهادی: کافه اسپریس ، طراحی داخلی مدرن با مصالح سنتی

چرا کالاشهر را انتخاب کنیم؟

به تمام مزایایی که این مجموعه دارد این را هم اضافه کنید: کالاشهر در چرخه فروش‌، بسیاری از واسطه‌ها را حذف کرده، به بیانی دیگر محل را برای حضور مستقیم تولیدکنندگان معتبر فراهم نموده است و توانسته شرایطی فراهم نماید تا قیمت‌های کالاها حتی از مراکزی که محصولاتی ارزان قیمت عرضه می‌کنند هم مناسب‌تر باشد! به همین خاطر است که قیمت‌ها در مرکز خریدکالاشهر 30 تا 40 درصد ارزان‌تر از فروشگاه‌های سطح شهر است.

فرش هایی زیبا و چشم نواز را از کالاشهر تهیه کنید

فرش‌های آویخته از دارهای این سالن با کیفیت و قیمت‌هایی متنوع عرضه می‌شود تا همه بتوانند بسته به سلیقه و بودجه‌شان اقدام به خرید بکنند. فرش‌های این سالن دارای حداقل 24 تا 36 ماه گارانتی می‌باشد. نکته جالب اینکه شما می‌توانید فرش‌های دست دوم منزلتان را به کارشناس این مجموعه نشان دهید تا قیمت کارشناسی آن را به شما اعلام و در مرحله بعد اگر تمایل داشتید فرش را از شما خریداری و به ازای آن کالای دیگری را به شما تقدیم نمایند.

مطلب پیشنهادی: کدام فرش ایرانی مناسب دکوراسیون منزل شماست؟

پارچه، کالای خواب و حمام و لوازم دکوری زیبا در کالاشهر

هر آنچه از منسوجات خواب، حمام، آشپزخانه و دکوری می‌خواهید در این سالن وجود دارد. این سالن همچنین دارای کلکسیونی بی نظیر از حوله‌های ایرانی و خارجی می باشد. تمام این محصولات با استفاده از الیاف و نخ‌های مرغوب، ضد حساسیت و بادوام تولید شده است. همچنین اگر به دنبال پارچه‌های مختلف، ملحفه‌ای، چادری، فاستونی، مجلسی و… هستید حتما سری به مرکز خرید کالاشهر سالن بزنید.

مطلب پیشنهادی: ۵ گام مهم برای دکوراسیون آشپزخانه ایده آل

                                                                            

مبلمانی زیبا مخصوص دکوراسیون منزل شما

در این مجموعه سه سالن با وسعت 5500 متر به نمایش مبلمان اختصاص داده شده است. در این سالن‌ها امکان بازدید از 2000 مدل مبل فراهم شده است. در سالن‌های مبل مرکز خرید کالاشهر، قیمت‌ها در یک فضای کاملا رقابتی تعیین می شود. زیبایی، کیفیت و قیمت مناسب برگ برنده بخش مبلمان این مجموعه است. همچنین انواع مبلمان راحتی، نیم ست، استیل و… در تنوعی بی نظیر موجود است. اگر نیت شما خرید مبلمان باشد، بعید به نظر می‌رسد که به این سالن‌ها سری بزنید و دست خالی از مجموعه کالاشهر خارج شوید.

مطلب پیشنهادی: آشنایی با طراحی مبلمان در دکوراسیون داخلی

لوازم خانگی مدرن را از کالاشهر بخواهید

حذف واسطه، در قیمت تمام شده لوازم خانگی بسیار تاثیر گذار است. در این سالن از برندهای مختلف ایرانی و خارجی کالاهایی با قیمت‌های مختلف وجود دارد. یخچال، گاز، تلویزیون و دیگر کالاهای مورد نیاز منزلتان را با قیمتی بسیار پایین‌تر از فروشگاه‌های دیگر، از مرکز خرید کالاشهر خریداری کنید. کالاهایی با تکنولوژی جدید، حتی سریع‌تر از بازار در کالا شهر عرضه می‌شود. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های لوازم خانگی از برندهای مختلف را که هنوز در بازار موجود نیست، از این سالن خریداری کنید.

در پایان از مرکز خرید کالا شهر که تصاویر نمونه پروژه های خود را در اختیار ما قرار داده اند تشکر می نماییم. برای دیدن دیگر پروژه ها و اطلاعات تماس با این شرکت به پروفایل اهالی فن مرکز خرید کالاشهر مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی: دکوراسیون داخلی مرکز خرید دبی مال در مناسبت های خاص
دکوراسیون فروشگاه ویکتوریا بکهام ، هنر فرشید موسوی
طراحی ویترین مغازه برای جذب مشتری بیشتر
نگاهی به طراحی داخلی اپل استورها

مهمانی بزرگ در کالاشهر

به مناسبت ماه رمضان هر شب بعد از افطار، مراسمی  با حضور هنرمندان صدا و سیما در مجموعه کالاشهر برگزار می‌شود. این مراسم با حضور هنرمندانی مثل روزبه نعمت‌الهی، مجید اخشابی، فریدون بیگدلی و… برگزار می‌شود. از دیگر برنامه‌های کالاشهر برای این مراسم، حضور گروه‌های کودک شامل: عموهای فیتیله‌ای، محله رنگین کمان، پنگول و… گروه‌های تواشیح و بازارچه خیریه است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت کالاشهر مراجعه کنید.

شما خانواده‌های عزیز، حضور در این مراسم را مهمان کالاشهر هستید. (ورودی رایگان)
تلفن جهت هماهنگی: 33850560
آدرس: اتوبان امام علی، بعثت شرق، جاده خاوران، بعد از بازار گل امام رضا، کالاشهر
تلفن: 35029

تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه