Chidaneh.com placeholder image

خرید چراغ مطالعه مهندسی، از قابلیت هاش همه جا استفاده کنید!

به قلم: کیمیا مرادی

تقریبا از سن هفت سالگی از یک چراغ مطالعه استفاده می کنیم. با ویژگی های چراغ مطالعه های عادی آشنا هستید اما این بار چیدانه یک چراغ مطالعه منحصر به فرد به شما معرفی خواهد کرد. به اسمش نگاه نکنید! چراغ مطالعه مهندسی برای تمام عاشقان کتاب طراحی شده است.

چراغ مطالعه مهندسی با پایه کلیپسی

تابلو فرش ریحان

ساده چوب
چراغ مطالعه، قابلیت نصب بر روی تاج تخت خواب
ساده چوب

چراغ مطالعه مهندسی یا کلیپسی!

اولین سری از چراغ های مطالعه پایه بلند و متحرک برای رشته های مهندسی به خصوص نقشه کشان و معماران طراحی شد. این چراغ ها به علت داشتن کلیپس به جای پایه می توانند در هر جایی از میز های طراحی بزرگ نصب شوند. اما امروز طراحی این سری از چراغ ها بسیار پیشرفت کرده است به صورتی که برای استفاده تمام افراد توصیه می شود. سایز های کوچک تر چراغ مطالعه کلیپسی را حتی می توان به بالای کتاب نصب کرد. این چراغ ها به راحتی روی لبه تخت هم نصب می شوند و کتابخوانی شب هنگام را راحت تر و لذت بخش تر می کنند.

گروه روشنایی مجلسی
چراغ رومیزی کد 8449/01 روشنایی مجلسی
گروه روشنایی مجلسی

چراغ مطالعه مهندسی

ابعاد مناسب چراغ مطالعه مهندسی

در خرید چراغ مطالعه، نمی توان برای همه یک ابعاد مشخص تعیین کرد. با توجه به اندازه میز کارتان اندازه مناسبتان را بیابید. چراغ مطالعه را طوری انتخاب کنید که گردنی آن انعطاف پذیر باشد یا حرکت الاکلنگی داشته باشد و تمام سطح کارتان را پوشش دهد.

آورده های روشنایی تیسرا
چراغ مطالعه تیسرا طرح ساپل
آورده های روشنایی تیسرا

وزن مناسب چراغ مطالعه مهندسی

اگر زیاد جا به جایش نمی کنید، وزنش مهم نیست! داشتن یک چراغ مطالعه مهندسی با وزن سبک تر، یک مزیت محسوب می شود اما اگر کارهای ترسیمی انجام نمی دهید و این چراغ مطالعه را برای منزل تهیه می کنید، می توان گفت در خرید چراغ مطالعه وزن آیتم پر اهمیتی نیست.

آورده های روشنایی تیسرا
چراغ مطالعه تیسرا طرح آکوآ
آورده های روشنایی تیسرا

جنس بدنه چراغ مطالعه مهندسی

چراغ های مطالعه معمولا از پلاستیک، فلز یا استیل ساخته می شوند. برای مهندسان که بیش تر از چراغ مطالعه های کلیپسی استفاده می کنند؛ پیش می آید که چراغ بر زمین بیوفتد. بنابراین بهتر است از خرید چراغ مطالعه پلاستیکی خود داری کنند!

آورده های روشنایی تیسرا
چراغ مطالعه تیسرا طرح میلان
آورده های روشنایی تیسرا

قابلیت تنظیم زاویه تابش نور چراغ مطالعه

این قابلیت مهم ترین نکته در خرید تمام چراغ های مطالعه است. در خرید چراغ مطالعه به این نکته که بتوانید کلاهک چراغ مطالعه را تنظیم کنید یا حالت تابش را تغییر دهید، بسیار دقت کنید.

مهرنا
چراغ مطالعه چوبی فانتزی
مهرنا

نوع لامپ چراغ مطالعه مهندسی

چراغ های مطالعه ای تهیه کنید که قابلیت تعویض نوع لامپ را داشته باشند. لامپ های LED یاSMD  برای بعضی از کارهای مهندسی نور کافی را تامین نمی کنند. اکثر چراغ های مطالعه مهندسی قابلیت نصب لامپ های رشته ای، کم مصرف،LED و SMD را دارند.

بیش تر بخوانید: چراغ مطالعه، این کتاب رو زیر کدوم نور بخونم؟

چراغ مطالعه مهندسی با پایه کلیپسی

چراغ مطالعه کلیپسی

چراغ مطالعه کلیپسی

اگر در محل خاصی کتاب می خوانید، نیاز به کلیپس یا گیره نگهدارنده ندارید. بعکس کسانی که در تمام نقاط خانه و به حالت های مختلف کتاب می خوانند، بهتر است از چراغ های مطالعه مهندسی کلیپسی استفاده کنند. بسیاری از چراغ های مطالعه طوری طراحی شده اند که قابلیت نصب گیره نگهدارنده را هم دارند.

برای پیدا کردن چراغ مطالعه دلخواهتان سری به اهالی فن در چیدانه هم بزنید: 

نویسنده: فاطمه مرادی(کیمیا) | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه