Chidaneh.com placeholder image

انواع قاب عکس فانتزی، آلبوم‌ات را بچین روی دیوار!

به قلم: یاسمین ثریا

این روزها که آلبوم های دوست داشتنی جایشان را به حافظه های ناپایدار گوشی های تلفن همراه داده اند چه خوب است که خاطراتت را قاب بگیری، یک قابِ منحصر به فرد که بخشی از زیبایی خانه ات شود. همانطور که می دانید انواع قاب ها با جنس ها و طرح های متنوع در بازار موجودند.

انواع قاب عکس فانتزی
انواع قاب عکس فانتزی
انواع قاب عکس فانتزی
انواع قاب عکس مدرن
انواع قاب عکس فانتزی
انواع قاب عکس فانتزی
انواع قاب عکس فانتزی

قاب عکس دیواری

قاب عکس دیواری می تواند یک انتخاب مناسب برای تزیین دیوارها باشد. چرا که علاوه بر مقرون به صرفه بودن نسبت به انواع تابلوهای تزیینی، بخشی از خاطرات خوش اهل خانه را نیز به طور دائم به رخ می کشد.

اسکای اسکرپر

مهمترین نکته پیروی از سبک و رنگ دکوراسیون منزل است. نکته بعدی انتخاب قاب بر اساس ابعاد دیوار مورد نظر است. به این صورت که قاب عکس برای دیوار کوچک یا بزرگ نباشد. علاوه بر آن به محل نصب قاب عکس هم باید توجه داشت. یعنی خیلی بالا یا پایین نصب نشود بلکه در محلی نصب شود که به آسانی در دید قرار گیرد.

انواع قاب عکس فانتزی
انواع قاب عکس فانتزی
انواع قاب عکس فانتزی

 

در پایان
 

شما می توانید با نصب قاب عکس ها کنار یکدیگر، یک اثر هنری بوجود آورید. قاب ها را در ابعاد مختلف انتخاب کنید و با در نظر گرفتن ابعاد دیوار و مبلمان موجود در آن فضا، قاب عکس ها را چیدمان کنید. این کار باعث می شود قسمت زیادی از دیوار را تزیین کنید. اگر کمی خلاق باشید از این فرصت استفاده کرده و عکس هایی که داستان خاصی را بیان می کنند، مثل یک سفر یا یک رویداد ویژه، در کنار یکدیگر بر روی دیوار نصب خواهید کرد.

 

تمام این قاب عکس‌های فانتزی زیبا را که دیدید؛ می‌توانید از سامانه ثبت درخواست چیدانه به اهالی فن سفارش دهید.
 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه